Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 733
Sliter litt med å få spilt av Windows media player-filer som ligger ute til streaming. F.eks http://www.nrk.no/nett-tv. Jeg får lyd, men inget bilde, kun det "lasershowet" som vises i WMP når man spiller av lydfiler. Har prøvd vanlig WMP Firefox plugin, da kom det verken lyd eller bilde. Selve videoramma ble også helt borte. Med Totem som jeg har nå, får jeg kun lyd.

Hva må jeg gjøre?

Ingen??? .
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Har du prøvd med moonlight? Du kan endre av spiller til dette i instillinger på NRK Nett-TV. Det står jo også ganske fint forklart at hvis du bruker noe annet en Windows at de anbefaler Silverlight/Moonlight.
Jeg bytter alltid over til Silverlight.

WMP er direkte søppel som aldri burde ha blitt en "standard" på nett.
Takk for tipset, men det fungerer dessverre ikke. Får opp selve videoramma, men den er helt fryst og begynner ikke å bufre.
Jeg bruker denna pluginen. Den har funka for meg i mange år nå
Sitat av Rindal Vis innlegg
Jeg bruker denna pluginen. Den har funka for meg i mange år nå
Vis hele sitatet...
Takk for svar, men denne fungerer heller ikke.
Jeg har nå prøvd ut flere forskjellige plugins, og får samme resultat hver gang; prøver å streame videoen, men begynner aldri å bufre. Noe som er litt rart, siden jeg fikk audio i starten.