Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 787
Hvilke gratisprogrammer anbefaler dere til å rippe dvd'er.
Skal bare legge mine egne dvd'er på en harddisk og ha med på hytta. Helst 700-800mb filer (tilsvarende axxo rips om noen vet hva det er...)
trykk på linken i signaturen min
Selv digger jeg ffmpegx, det er gratis
Ville nokk valgt Hater_mordin sitt tips, eller evt
denne
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Ville hørt på devitio. De andre bare spammer "GOOGLE GOOGLE" fordi det har blitt en trend her inne.
Sitat av thomasf
Ville hørt på devitio. De andre bare spammer "GOOGLE GOOGLE" fordi det har blitt en trend her inne.
Vis hele sitatet...
http://www.freakforum.nu/forum/search.php?searchid=8468
Sitat av thomasf
Ville hørt på devitio. De andre bare spammer "GOOGLE GOOGLE" fordi det har blitt en trend her inne.
Vis hele sitatet...
eller fordi folk begynner å bli lei av folk som spammer ned hele forumet fordi de ikke klarer å søke. dette er ikke et forum spesiallaga til cp-unger som må spørre om hver j*vla ting når det står "SØK" midt på skjermen. det er ikke vanskeligere enn å søke etter "Dvd rippe program". Selv fikk jeg 25 resultater...

Edit: Og forresten, hvorfor er denne tråden i vanlig diskusjon? denne brukeren som startet denne tråden burde kanskje skjekke reglene før han skriver et innlegg til...
Sist endret av Hater_mordin; 22. oktober 2007 kl. 23:44.
Beklager forumplassering, det er sent og jeg er trøtt. Jeg har søkt, men de treffene jeg fant var for det meste folk som ville kopiere en dvd. Jeg vil også gjerne kunne kopiere en dvd med kopisperre.