Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 899
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner ikke mange som får Apodorm lovlig, men det eneste tipset jeg har fått for å få best (og raskest) effekt er å legge det under tunga til tabletten(e) er helt oppløst. En venn har sagt at jeg bør drikke masse vann etter dette også, men lurer helt ærlig på hvorfor det?

Er det mulig å sniffe Apodorm? Får jeg noen effekt av det eller vil det isåfall være placebo? Og ja; vet det garantert(?) er sløsing - eller?

Er det noen andre metoder jeg kan gjøre for å få best effekt - uten å svelge tabletten(e)?

På forhånd, takk for alle tips
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kjenner ikke mange som får Apodorm lovlig, men det eneste tipset jeg har fått for å få best (og raskest) effekt er å legge det under tunga til tabletten(e) er helt oppløst. En venn har sagt at jeg bør drikke masse vann etter dette også, men lurer helt ærlig på hvorfor det?

Er det mulig å sniffe Apodorm? Får jeg noen effekt av det eller vil det isåfall være placebo? Og ja; vet det garantert(?) er sløsing - eller?

Er det noen andre metoder jeg kan gjøre for å få best effekt - uten å svelge tabletten(e)?

På forhånd, takk for alle tips
Vis hele sitatet...
Under tunga er raskest, da vil det bli tatt opp via blodårene i munnen.


Sniffing av benzodiazepiner er sløsing av virkestoff da benzodiazepiner oppløser seg dårlig i vann.
Er ikke så erfaren med benzo, men anus har jo masse blodårer hvis du vil plugge. Men hvis benzo ikke løser seg så godt i vann er det vel kanskje sløseri da..
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tinnie Vis innlegg
Er ikke så erfaren med benzo, men anus har jo masse blodårer hvis du vil plugge. Men hvis benzo ikke løser seg så godt i vann er det vel kanskje sløseri da..
Vis hele sitatet...
Flusher ikke piller eller knark generelt, ikke litt aktuelt engang.. For meg er det for narkomane som skyter men som sliter med å finne/treffe blodårene..

Apodorm og ellers store/større piller er vel ikke gunstig å løse opp i vann uansett? Er ikke på noen måte ekspert på dette området (flushing altså) men er jo mye bindestoffer i slike preparat? Pulver er vel det som er egnet for flushing?

Har faktisk en ubrukt sprøyte liggende (etter en som ranet meg i august ifjor) men har null erfaring med verken skyting eller flushing da jeg ikke er narkoman..

Har du (eller noen andre som tar seg tid å lese denne tråden) erfaring med å flushe slike tabletter? Regner med det må klargjøres på samme måte som narkomane gjør når de skal skyte?
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det gikk fra at det ikke er så mye som litt aktuelt en gang og flushe/ plugge det i stumpen, til at du spør om noen har erfaring med det og hvordan det skal mekkes og klargjøres i ett og samme innlegg.

Sikker på at du har det greit og ting er under kontroll ?

Samme fremgangsmåte på klargjøring og mekking som rusbrukere skal skyte det.

Varma og pressa ut tablettene i vann og filtrerte opp i pumpa. Ble litt halvtykk veske.
Stort sett samme fremgangsmåte som og koke opp xanor når det blandes sammen med heroin f.eks. må bare "jobbes" litt med.
Det kalles plugging. Flushing er noe helt annet, ikke relevant i denne sammenheng.

Selve apodorm pillen går veldig lett i oppløsning, så det vil være helt uproblematisk å plugge den, men jeg kan ikke garantere at det vil gi bedre effekt.
Det finnes jo diazepam som skal tas rektalt, denne løsningen inneholder propylenglykol(PG), omtrent alle benzoer er løselige i PG så det er det man bruker for å lage injeksjonvæske av diverse benzo også. Jeg vet ikke om dette bidrar til økt opptak ved eventuell rektal administrering.

I dette tilfellet ville jeg bare lagt pillene under tungen eller svelget det, men om du bestemmer deg for å plugge så går nok det bra også. Jeg tviler på at at det vil fungere dårligere iallfall. Disse pillene egner seg ikke til sniffing.
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Det kalles plugging. Flushing er noe helt annet, ikke relevant i denne sammenheng.

Selve apodorm pillen går veldig lett i oppløsning, så det vil være helt uproblematisk å plugge den, men jeg kan ikke garantere at det vil gi bedre effekt.
Det finnes jo diazepam som skal tas rektalt, denne løsningen inneholder propylenglykol(PG), omtrent alle benzoer er løselige i PG så det er det man bruker for å lage injeksjonvæske av diverse benzo også. Jeg vet ikke om dette bidrar til økt opptak ved eventuell rektal administrering.

I dette tilfellet ville jeg bare lagt pillene under tungen eller svelget det, men om du bestemmer deg for å plugge så går nok det bra også. Jeg tviler på at at det vil fungere dårligere iallfall. Disse pillene egner seg ikke til sniffing.
Vis hele sitatet...
Funker og skyte så det gir vel effekt ved en rumpe brøler også
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flusher (rettelse = plugger)ikke piller eller knark generelt, ikke litt aktuelt engang.. For meg er det for narkomane som skyter men som sliter med å finne/treffe blodårene..
Vis hele sitatet...
For en upraktisk tankemåte egentlig? Er det flaut å pante flasker i butikken også da eller, jeg mener, siden det er vel noe fattige folk gjør?
Du får nok mye igjen for å svelge stoltheten din.
Det er mulig at effekten blir bedre om du tar det med grapefruktjuice.