Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5309
Hvem; meg og 7 andre gode venner
Hva; 7 doser, 3 røde små piller og 4 krystalldoser. Hasj
Hvor; innenfor trygge vanlige rammer

Jeg som vanlig startet med en rød liten tablett der jeg etter 40 minutter kjente at det begynte, da popper jeg en til for å "dette uttfor stupet". Og ute på turen husker jeg egt ikke hvor og når jeg proppet i meg de 5 andre dosene, men eneste jeg veit er at jeg vil ikke lande for når jeg er der har jeg det så fantastisk at den virkelige verdenen overhode ikke er noe behagelig, så jeg vil nyte dette til de grader, jeg håper nesten på at jeg ikke lander igjen. Virkeligheten er så kjip etter at jeg har tura så mye og sett denne delen av hvordan jeg kan ha det bra.

Det som er saken er at jeg husker ingenting av hva jeg drev med mens jeg var på mdma/x turen. Det som skjer med meg er at jeg begynner å lande og her våkner jeg, og flyter lenge på afterglow, her loker jeg bare helt sykt. Hallisunerer av å se på de andre og virkelighetsbildet er virkelig borte og jeg drar med fler anledninger med meg de andre i dette suget der i fantasiverdnen min og de teoriene jeg kommer opp med.
Jeg føler bare at jeg tipper, jeg snapper ut i en historie å våkner av at jeg selv høres helt fakka ut, ler så jeg griner før jeg skyter meg inn i en ny historie og dette repeterer seg selv i mange timer. Jeg loker altså enda 12 timer etter jeg startet turen, jeg ser ikke helt forskjell på virkelighet og fantasi. Spliff fucker meg ganske mye opp også, men føler at det ikke gjør noe forskjell på meg når jeg er på mdma/x.

Jeg er en erfaren turer gjort dette alt for mye nå, gjør det gjerne hver helg (vet det er for mye).. men sitter fast litt etter i natt om hva som har skjedd og om det er normalt at man blir sånn som jeg blir bare på mdma/x. For jeg føler meg så unormal som om jeg har tatt noe annet ettersom dette er så psykadelisk for meg.

Beklager for kronglete forklaring, men neimen ikke lett! Hva tenker dere er det vel mer jeg er ute etter?
Digital nomade
trippy's Avatar
Du tar idiotisk høye doser bare så det er sagt. Noe kommer til å skje før eller siden når man tar så mye så ofte. Jeg ville holdt meg vekk fra knark en god stund fremover hvis jeg var deg. Spis sunt, sov nok og ta det med ro, er du heldig så blir det bedre etter noen måneder når serotonin-nivåene dine har kommet seg. Blir du ikke bedre så må du nesten snakke med lege/psykiater.

Edit: Freak er ikke helsesøstera de, folk her kommer bare med råd og egne erfaringer, er det skikkelig ille så søk hjelp!
Sist endret av trippy; 14. desember 2015 kl. 00:15.
Du overdoserer på mdma hver helg og lurer på hvorfor du begynner å få merkelige bivirkninger?
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
Nei dette var første gangen jeg har overdosert, dette er noe jeg er fullt klar over og ikke kommer til å gjøre igjen!
Jeg syntes det bare var så rart jeg fikk så mye visuals og snappet ut av den virkelige verdenen hele tiden og lurer på om det bare er meg som har opplevd dette?
Sitat av Skogtur Vis innlegg
Nei dette var første gangen jeg har overdosert, dette er noe jeg er fullt klar over og ikke kommer til å gjøre igjen!
Jeg syntes det bare var så rart jeg fikk så mye visuals og snappet ut av den virkelige verdenen hele tiden og lurer på om det bare er meg som har opplevd dette?
Vis hele sitatet...
MDMA har noe psykadeliske egenskaper, og med slike doser er det ikke rart en blir loka i hodet. Ingen vet nøyaktig hva som skjedde, men holder du deg unna så går det nok fint. Tenk enkelt på det: Du har svidd hue over flere uker, og du tok en stor dose med noe litt psykadelisk, og du tenkte visst litt rart. Wow. Vil forresten anbefale deg å holde deg unna MDMA lenge. Hvis du har drevet så uforsvarlig i flere uker på rad har du nok allerede fått en varig hjerneskade. Slutt mens leken er god.

Sitat av Skogtur Vis innlegg
Nei dette var første gangen jeg har overdosert, dette er noe jeg er fullt klar over og ikke kommer til å gjøre igjen!
Vis hele sitatet...
Vel, drøyt en time etter du skrev det der, skriver du jo også dette her
Sitat av Skogtur Vis innlegg
Jeg liker personelig 220-300 tabletter. er det 220-250 tar jeg gjerne 3 på en tur (selvfølgelig ikke på en gang). Er det 300mg klarer jeg meg fiint med 2, der jeg gjerne knekker de i to og fordeler utover turen også!
Vis hele sitatet...
Hvordan i helvete forventer du å få hjelp om du lyver i tråden? Eller skulle du bare tøffe deg i den andre ved å skryte over hvor mye mdma du tåler? Har du ikke lest noe om stoffet du inntar, og trodde at 700mg-1g osv er greie doser å ta? Dette er nemlig overdoser. Ved mindre du veier 300kg.
Sist endret av Relevant; 14. desember 2015 kl. 13:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har sagt det før og sier det igjen; jeg fatter ikke og forstår hvorfor det har oppstått en så sinnsvak uforsvarlig kultur rundt MDMA-bruk. Hvordan tør dere å dytte i dere så mye? Er det tøft å vite at man rævkjører serotoninreseptorene til de grader?

MDMA er et veldig potent stoff som stimulerer frigjørelsen av serotonin i hjernen. Serotonin er et signal stoff(?) som har noe å gjøre med nesten alle viktige funksjoner som humør, søvn, matlyst, osv. Det virker som forsvarlig bruk ikke er kjempefarlig - men 700mg til 1g av ren MDMA? Det er jo massiv overdose! Det er fullstendig uforståelig for meg at noen vil leke russisk rulett med hjernen sin på den måten. Beklager om jeg virker spydig, men det er helt idiotisk slik noen av dere holder på.. Bare fordi man ikke dauer av det så betyr det ikke at det man ikke pådrar seg skader.
Sist endret av Picard; 14. desember 2015 kl. 14:12.
Håper TS tar dette videre til gjengen sin, dere bruker det rett og slett helt feil. Ta en lang pause , helst 3 mnd +, og når du føler tiden er inne prøv 0,2 og fyll heller på 0,1-0,2 etter to-tre timer. Jeg ville hvertfall gått inn i meg selv når psykonauter på freak sier du overdoserer.
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
Sitat av Relevant Vis innlegg
MDMA har noe psykadeliske egenskaper, og med slike doser er det ikke rart en blir loka i hodet. Ingen vet nøyaktig hva som skjedde, men holder du deg unna så går det nok fint. Tenk enkelt på det: Du har svidd hue over flere uker, og du tok en stor dose med noe litt psykadelisk, og du tenkte visst litt rart. Wow. Vil forresten anbefale deg å holde deg unna MDMA lenge. Hvis du har drevet så uforsvarlig i flere uker på rad har du nok allerede fått en varig hjerneskade. Slutt mens leken er god.


Vel, drøyt en time etter du skrev det der, skriver du jo også dette her


Hvordan i helvete forventer du å få hjelp om du lyver i tråden? Eller skulle du bare tøffe deg i den andre ved å skryte over hvor mye mdma du tåler? Har du ikke lest noe om stoffet du inntar, og trodde at 700mg-1g osv er greie doser å ta? Dette er nemlig overdoser. Ved mindre du veier 300kg.
Vis hele sitatet...
Kjære deg, det er første gangen jeg har tatt så mye mdma på en tur. Jeg lyver ikke, jeg pleier å ta 2-3 piller på en tur da det spørs veldig på hvor mye det inneholder i pilla. Om dette er svært unormalt for deg så okei!
Jeg søker heller ikke hjelp som du sier, jeg spørr om det er noen andre dette har skjedd med og om hva folk tenker om hvorfor jeg får så mye visuals.

Du trenger ikke å skyte inn hvilken idiot jeg er, ja selfølgelig tok jeg for mye! Dette er jeg fullstendig klar over, jeg trenger ikke mer understrekning på noe jeg vet. Freak er vel ikke til for å kjefte på andre som gjør en feil heller?
Sitat av Skogtur Vis innlegg
Kjære deg, det er første gangen jeg har tatt så mye mdma på en tur. Jeg lyver ikke, jeg pleier å ta 2-3 piller på en tur da det spørs veldig på hvor mye det inneholder i pilla. Om dette er svært unormalt for deg så okei!
Vis hele sitatet...
Vel, her sier du at du personlig liker 2-3 tabletter på en kveld med 220-300mg. Dette er ikke bare unormalt for meg, det er helseskadelig for deg. Jeg ser jo hvordan du forsøker å bagatelisere det, forsvare deg selv fremfor å ta til deg shit. Men jeg driter helt ærlig om du ødelegger deg, tenkte bare å gi deg en heads up.

Her er innlegget jeg snakker om:
Sitat av Skogtur Vis innlegg
Jeg liker personelig 220-300 tabletter. er det 220-250 tar jeg gjerne 3 på en tur (selvfølgelig ikke på en gang). Er det 300mg klarer jeg meg fiint med 2, der jeg gjerne knekker de i to og fordeler utover turen også!
Vis hele sitatet...

Sitat av Skogtur Vis innlegg
Jeg søker heller ikke hjelp som du sier, jeg spørr om det er noen andre dette har skjedd med og om hva folk tenker om hvorfor jeg får så mye visuals.
Vis hele sitatet...
Med andre ord trenger du hjelp fra andre for å enklere eller raskere forstå fenomenet som har oppstått. Da kan det være greit å oppgi riktig informasjon.

Sitat av Skogtur Vis innlegg
Du trenger ikke å skyte inn hvilken idiot jeg er, ja selfølgelig tok jeg for mye! Dette er jeg fullstendig klar over, jeg trenger ikke mer understrekning på noe jeg vet. Freak er vel ikke til for å kjefte på andre som gjør en feil heller?
Vis hele sitatet...
Når det gjaldt den andre delen sa jeg aldri at du var en idiot, men du sa rett ut at du aldri har hatt en overdose før, samtidig som du har skrevet at du vanligvis tar 700mg på en kveld. Jeg skrev da at dette var en overdose. All hensikt var å få deg til å åpne øya.
Sist endret av Relevant; 15. desember 2015 kl. 02:21.
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
Jeg sier i det andre innlegget; Jeg liker personlig 220-300 tabletter. er det 220-250 tar jeg gjerne 3 på en tur. Ikke at jeg tar tre stykker når det er 300mg. Men jeg forstår selvfølgelig hva du mener, jeg vil forsvare meg fordi ja jeg tenker ofte over hva jeg driver med. Noen ganger driter jeg meg ut, sånn som jeg gjorde i helgen med denne voldsomme dosen.
Syntes selv det var en litt kjip start inne her når det er folk som gjør mye verre ting enn meg her inne som nesten bare får creds for hvor hva de gjør og utforsker.
Jeg vil ha frem at nei, jeg er ikke dum. Ja jeg er menneskelig og driter meg ut jeg også, men var ikke kjeft jeg søkte når jeg startet tråden heller.

Nei, du sa kanskje aldri at jeg var en idiot. Jeg oppfattet likevel veldig fort hva du ville med dette, og det var vel til å føle meg litt dum pga inntaket mitt også.

Selvfølgelig alt i alt så ja, jeg ser jeg noen ganger tar litt mye av det gode og det vet jeg fra før av. Og at du som har en god del erfaring (?) sier ifra, det er vel bare menneskelig det også, så takk for at du bryr deg!
3 ganger 220-250mg er 660-750mg, noe som er en stor overdose. 2 ganger 300mg er også en overdose. Når du skriver et innlegg som har alle tegnene på for mye mdma og lurer på hvorfor ting blir så intenst, så kommer du til å bli fortalt rett ut at det er fordi du tar for mye. Det som er enda farligere med mdma enn en overdosert tur ganske sjeldent er å bruke stoffet hver helg i en periode, selv om ikke hver gang er en monsterdose. Det du driver med er idioti, og at folk forteller deg det må du nesten forvente når du skriver om hvordan forholdet ditt er til mdma. Tror ingen er utelukket ute etter å få deg til og føle deg dum, men vi kan ikke akkurat sitte her å late som om det du gjør er sunt heller. Når det kommer til at du oppfatter at andre får respekt av å ta store doser og rapportere hva som skjer så har jeg aldri opplevet at det gjelder mdma.
Sitat av Skogtur Vis innlegg
Syntes selv det var en litt kjip start inne her når det er folk som gjør mye verre ting enn meg her inne som nesten bare får creds for hvor hva de gjør og utforsker.
Vis hele sitatet...
Ikke tenk på det! Om jeg delte mine uansvarlige eventyr med gbl så ville jeg ikke høstet mye ros heller for å si det sånn. Det er langt i fra meningen å dømme eller virke spydig Du har rett i at folk snakker om syke mengder med mdma og får ingen negative kommentarer på det. Det er nettopp derfor min kommentar er noe som har brygget en stund og er også ment generelt til alle.

Jeg må korigere meg litt for og unngå misforståelser og si at feks 700 mg utover en hel natt på 10 timer er selvfølgelig litt annerledes enn å ta det på en gang eller over 3-4 timer. Det ene er "alt for mye i mine øyne, mens det andre er uten tvil en regelrett "overdose".

MAO du er ikke satt i noen bås og det er ikke en dårlig start her inne. Vi er ikke en gjeng som dømmer og jeg personlig burde sikkert ikke være den til å veve med pekefingeren. Det går bege veier, men det som er fint med rusforumet er at man kan gi kritikk der det trengs.

Vil anbefale deg og ta en god pause fra MDMA fremover. Du har nok kjørt serotoninrespetorene dine ganske greit, og om jeg var deg ville jeg tatt en pause fra selv moderate doser slik at din "brain chemistry" får sjansen til å komme seg tilbake
Skogtur's Avatar
Trådstarter
27 4
Takk for den Picard!
Pause er noe jeg har selvfølgelig, nå har det vært tre helger på rad så nå er det en lang og god pause med 5-htp!
Nå er jeg derimot nyskjerrig på å prøve andre ting
Hold deg unna "serotinergic" stoffer iallefall, men helst det meste i en periode mtp. bivirkningen du beskriver!
Som andre her sier, latterlige store doser dere tar. Mdma er ikke noe man skal ta ofte. Du sier du er en erfaren bruker. Har dere i det hele tatt lest noe om stoffet?
Sist endret av king123; 17. desember 2015 kl. 04:28.
Jeg var akkurat som deg, og har opplevd lignende effekter. Det gikk over etter noen måneder med nyktring.