Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5998
Er det noen her på forumet, som har klart å kjøpe røyk over nette uten å blitt tatt i tollen? hvilke sider funker å bestille fra?
jamen yolo da.
luni's Avatar
Det "funker" ikke å bestille fra noen sider uten å bli tatt i tollen. Har noen bestilt røyk fra nettet og mottatt det uten å betale avgifter og fortollingsgebyr har de vært heldige.

Forøvrig har forumet en utmerket søkefunksjon, for dette emnet er tatt opp mange ganger tidligere.
Som nevnt før. Blir som å spørre "Har noen av dere drept en person, og sluppet unna med det?"
Selvfølgelig er det noen som har det, og selvfølgelig sitter de aller fleste som har drept en person inne.
Man har veldig flaks hvis man slipper unna tollen når det gjelder bestilling av tobakk. Sjekk de andre trådene ang. samme emnet.
Jeg kan oppsummere dem for deg;
- De fleste går det ann å bestille fra, og dem sender til deg.
- De fleste blir "tatt" i tollen og ender med å betale mye mer enn butikkpris
- De fleste konkluderer med at det ikke var lurt, og at de ikke kommer til å gjøre det igjen eller anbefale noen det.
Jeg ved flere anledninger bestilt fra denne siden: http://www.cigoutlet.net/
Nå er det vel 1 år siden sist jeg bestilte, men da kjøpte jeg to kartonger Lucky Strike. Èn kartong til eksen, og èn til meg selv.
Kom gjennom tollen uten problem.

Mulig jeg var veldig heldig, men det funket i allefall.
Sitat av http://euro.cigoutlet.net/info.html
Here is the list of the countries which are bound to order not more than 1 carton:
- Austria
- Belgium
- France
- Germany
- Italy
- Norway
- Sweden
- Switzerland
Vis hele sitatet...
Så¨det går, men ikke flere enn 1, kanskje man kan bestille 1 for hvert familiemedlem?
Alle har jo kvote.


Sitat av Heltgrisk Vis innlegg
Helt griskt å kjøpe slik over nettet.
Vis hele sitatet...
GTFO nFF
Sist endret av Pyro_Killer; 21. januar 2009 kl. 00:50.
Ah, skulle kanskje sagt i fra om det.
Jeg bestilte kartongene i to forskjellig bestillinger.

De sender heller ikke kartongen i sin helhet. De tar ut alle røykpakkene og sender to og to 20-pakker.
Alt kommer samtidig, men dere får altså mer enn èn pakke...
Sist endret av s1gh; 21. januar 2009 kl. 02:06.
Når du mottar disse pakkene, og da la oss si du må betale toll og hente dem på postkontoret, kan de finne på å spørre om leg der da? Kan de på postkontoret vite hva som er inni? Regner med pakkene er ganske nøytral, og ikke noe røyke-logo over hele greier?