Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 4328
Dette er et spørsmål jeg har tenkt litt mye over:

Vi har noen skikkelig dølle lærere på skolen, som ikke reagerer på ting de burde reagere på og det virker som om de ikke bryr seg, men hva om man gjorde dette:

Kjøper seg en kanyl med spiss som går inn i sprøyten, og så mitt i timen trekker den fram, setter gummibånd på armen, får fram blodåren og får det til å se ut som om du setter noe farlig?

Hvordan tror dere en lærer ville reagert, spesielt siden de aldrig reagerer på en drit?

Vil det bli skikkelig sinne, overaskelse eller sånn "sureal moment"?

Discuss
om de ikke reagerer så er det noe galt iallefall;P

om det er sure grettne lærere så blir de sikkert bare enda mere gretten da de finner ut at det var en spøk. å forteller deg at sånt spøker man ikke med osv.

men prøv
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Youtube og linkposting på nFF for the win.
Ja, altså, hvis dette gjennomføres;
1) Film spøken
2) Legg ut på youtube
3) Gi oss link!
Jeg er mer interessert på link til hvor jeg kan kjøpe fake kanyler?
Dølle lærere? døll spøk spør du meg ...
Synes hva du synes petter pan, kanskje mak kan bruke "vit skole lim" med foundation over?
Eller lage en egen fake kanyl med hull mellom de 2 kamrene og en fjær på spissen en sløv spiss?
Det er utrolig gøy og tulle med lærere, spesielt om de tar det som en spøk og ikke seriøst. Skal dette gjøres må vi ha full rapport her og film er heller ikke dum.

På videregående husker jeg vi hadde en ganske dum/snill lærer.

Den første pranken vår var at vi satt en gul lapp på tastaturet hvor det sto: Tastaturet er lakket, vennligst kontakt It-Ansvarlig. Dette medførte til at læreren droppet å bruke datamaskinen hele IT timen. Morsomt for oss? Ja visst faen!

Den andre pranken vi gjorde på samme lærer var å ta "fraværs/karakter" boken hans. Læreren ble helt fra seg, han ble rett og slett såra og denne pranken gikk litt i dass da alle syntes mer synd på han enn at det var morsomt så det endte med at vi la den snillt tilbake i sekken hans mens han var på lærerværelset og lette.

Det siste vi gjorde mot denne læreren var å sette Tubgirl som bakgrunn på datamaskinen hans, som selvfølgelig var koblet til prosjektoren! Mannen ble helt utafor og kom med mye rare stønn og kroppspråk for å vise hvor ekkelt han syntes dette var. Gøy? Ja kjempe gøy

Vi gjorde også pranks mot andre lærere som å legge inn VBScripts og batchscripts på pcene som gjorde at cd spilleren gikk ut og inn, caps lock gikk av og på, 100 kabal åpnet seg, de fikk rare meldinger om at pcen måtte skrues av fordi den var syk osv.

Det er lov og tøyse av og til, litt humor i hverdagen er ikke dumt!
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Det er utrolig gøy og tulle med lærere, spesielt om de tar det som en spøk og ikke seriøst. Skal dette gjøres må vi ha full rapport her og film er heller ikke dum.

På videregående husker jeg vi hadde en ganske dum/snill lærer.

Den første pranken vår var at vi satt en gul lapp på tastaturet hvor det sto: Tastaturet er lakket, vennligst kontakt It-Ansvarlig. Dette medførte til at læreren droppet å bruke datamaskinen hele IT timen. Morsomt for oss? Ja visst faen!

Den andre pranken vi gjorde på samme lærer var å ta "fraværs/karakter" boken hans. Læreren ble helt fra seg, han ble rett og slett såra og denne pranken gikk litt i dass da alle syntes mer synd på han enn at det var morsomt så det endte med at vi la den snillt tilbake i sekken hans mens han var på lærerværelset og lette.

Det siste vi gjorde mot denne læreren var å sette Tubgirl som bakgrunn på datamaskinen hans, som selvfølgelig var koblet til prosjektoren! Mannen ble helt utafor og kom med mye rare stønn og kroppspråk for å vise hvor ekkelt han syntes dette var. Gøy? Ja kjempe gøy

Vi gjorde også pranks mot andre lærere som å legge inn VBScripts og batchscripts på pcene som gjorde at cd spilleren gikk ut og inn, caps lock gikk av og på, 100 kabal åpnet seg, de fikk rare meldinger om at pcen måtte skrues av fordi den var syk osv.

Det er lov og tøyse av og til, litt humor i hverdagen er ikke dumt!
Vis hele sitatet...
Genialt, får jeg/vi lov å herme?
Kudos til Lebowski for bra forslag til artige pranks.
For å være helt ærlig syntes jeg spøken dere prøver å utføre er latterlig. Klarer ikke helt å se hendelsen for meg fra en morsom vinkel. a) læreren går ikke på det, b) læreren ber deg slutte, og blir kanskje noe sur, c) læreren sender dere over til rektor/ansvarlig. Hva sitter dere igjen med? En lærer som ikke liker dere spesielt godt, en ganske beskjeden latter - og et eventuelt filmklipp som med 99% sannsynlighet ikke er spesielt morsom.

Tho, lykke til.
Sitat av fomox Vis innlegg
Genialt, får jeg/vi lov å herme?
Vis hele sitatet...
Kjør på, og gi rapport når det er gjort Det er spesielt morro og tulle med "it" lærere som har like god it-kunnskap som en gjennomsnittlig bestemor!
Sitat av Lebowski Vis innlegg
Kjør på, og gi rapport når det er gjort Det er spesielt morro og tulle med "it" lærere som har like god it-kunnskap som en gjennomsnittlig bestemor!
Vis hele sitatet...
Har jeg merket ettersom de ikke klarer å installere flash
Alle IT folk har en generell løsning på alt.
Virker ikke ordboken? Da må vi formatere pcen din. Ihvertfall det je fikk til svar.

On-topic: Fake en alvorlig sykdom elns? Hjerteatakk (Eller hva faen det heter på norsk)
Sist endret av fulloggal; 8. desember 2008 kl. 00:39.
Binders på stikkontakten er en klassiker, hvertfall på proskjetorer:P
Sist endret av Sgt. Pepper; 8. desember 2008 kl. 00:49.
Å fake alvorlige sykdommer er ekstremt dårlig gjort. Hvordan i helvete kan de vite at det bare er kødd? De kan ikke ignorere det heller, så læreren taper uansett hva som skjer.

Likte bedre den med lakket tastatur jeg
Sitat av The Freak Vis innlegg
Å fake alvorlige sykdommer er ekstremt dårlig gjort. Hvordan i helvete kan de vite at det bare er kødd? De kan ikke ignorere det heller, så læreren taper uansett hva som skjer.
Vis hele sitatet...
Aye, så ringer de sykebil, å ambulanse kommer i full fart! med helikopter å alt.
politi å FBI. åsså står man der .. "hehe, jeg bare kødda da! "
Hehe.. Minner meg om da jeg snorta ritalin i historietimen en gang, og læreren så det.. Først tilta det helt for henne, men hun roet seg da jeg overbeviste henne om at det var kritt..

Har aldri vært så nærme utvisning tror jeg..
Man spøker faen ikke med å ruse seg i klasserommet. Er det virkelig RART dagens samfunn er så fordomsfullt som det er? Det er langt i fra den "ultimate spøk", det er noe av det mest tåpelige jeg har lest Lebowskis påfunn er heller noe en burde vurdere, om en absolutt skal kødde seg rundt med stakkars lærere.
Sitat av fulloggal Vis innlegg
On-topic: Fake en alvorlig sykdom elns? Hjerteatakk (Eller hva faen det heter på norsk)
Vis hele sitatet...

gjør dette, og kjøp en rull love hearts. tygger du mange av de på likt, relativt fort, vil det skumme som faen.

fråde fra kjeften er liksom det lille ekstra når man ligger i spasmer på gulvet.
Sitat av galningen Vis innlegg
gjør dette, og kjøp en rull love hearts. tygger du mange av de på likt, relativt fort, vil det skumme som faen.

fråde fra kjeften er liksom det lille ekstra når man ligger i spasmer på gulvet.
Vis hele sitatet...
Hadde en av elevene mine gjort det der så hadde det ikke vært det minste morsomt etterpå, for noen..
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Sitat av Pyro_Killer Vis innlegg
Dette er et spørsmål jeg har tenkt litt mye over:

Vi har noen skikkelig dølle lærere på skolen, som ikke reagerer på ting de burde reagere på og det virker som om de ikke bryr seg, men hva om man gjorde dette:

Kjøper seg en kanyl med spiss som går inn i sprøyten, og så mitt i timen trekker den fram, setter gummibånd på armen, får fram blodåren og får det til å se ut som om du setter noe farlig?

Hvordan tror dere en lærer ville reagert, spesielt siden de aldrig reagerer på en drit?

Vil det bli skikkelig sinne, overaskelse eller sånn "sureal moment"?

Discuss
Vis hele sitatet...
Det beste her hvis du kjøper saltvannsløsning og kjører denne inn i armen. Lær deg og sett kanyle er jo ikke så veldig vanskelig / vondt.

Da ser det ekte ut.

OBS: OBS: AT YOUR OWN RISK..
Wtf er poenget i det hele tatt? Er du så glad i lærerne dine så kan du jo heller spørre hvorfor de er så nedfor isteden for å oppføre deg som en 5åring med sokkersjokk i klasserommet... joke is on you!
Hele denne spøken var jo dønn retorisk, og det var bare på en måte, hvordan vil de reagere? Dette er en spøk du kan avbryte rimelig kjapt. Se responsen til et ansvarlig individ i en totalt usansynlig scenario.

Lebowski, veldig gøy.

Fake sykdom? Bare slemt. Alle vet hva som skal hende rett etterpå, du vet hva responsen er. Det blir evt. bare for å se læreren lide, noe som jeg synes ikke virker gøy.

BTW: Ikke på 1000 år vil jeg sette en kanyl med saltvann inn i noen åre, da blir det litt over streken.
Syns det blir litt i drøyeste laget å fake anfall eller late som man setter et skudd. Er også et poeng å gjøre noe som ikke får konsekvenser. Hvis du setter et skudd med saltvann skal jeg love deg at psykolog/rusinstutisjoner er next. Selv om du sier at det er kødd er det liksom noe feil med en elev som setter en sprøyte for å tulle.

Tips: Hvis dere bruker overhead på skolen, kan man tegne med whiteboard-tusj på undersiden av "linsa" uten at det sees ovenfra
blir det ikke forbanna dumt og fake at noe skjer med deg? nå tenkte jeg på Hjerte annfall eller det med love hearts. han/hun blir sikkert friket ut og blir redd osv og når han finner ut at det er tull kommer han aldri til og ta dere seriøst. hva om det var faktisk noen som fikk ett anfall? da hadde han/hun bare sotte der og ledd og sagt : den går jeg ikke på igjen he he.
Er det ikke mulig å lage spøker som ikke går ut over noen lenger? Å late som om man ruser seg, simulerer anfall osv er ikke morsomt, det er bare destruktivt for klassemiljøet. Det inkluderer forresten også å gjemme ting (som vi strengt tatt burde vært ferdig med på barneskolen), eller å få lærere til nærmest å brekke seg på grunn av grafisk materiale. Om det går over tid, vil det også kunne oppfattes som mobbing.
Stjele alle trusene og buksene til en lærer og sette en trådløs vibrerende butt-plug på stolen til vedkommende.
"de fikk rare meldinger om at pcen måtte skrues av fordi den var syk osv."

hahha, fyfaen så bra! Det er noe lærern min kommer til å gå på! Han trenger hjelp til å ta på pcen : (
Fikk alle i klassa til å være stille en hel time, læreren gråt nærmest (ikke av glede) på slutten av timen.

Da var det ikke snakk om sånn at alle var rolige, men alle stirra rett på læreren og sa absolutt ingenting Gøy spøk som ingen blir skadet av.
Etter å ha lest denne tråden vil jeg stemme for å få tilbake juling i skolevesenet. Faen til umodne pikkskaller har jeg ikke hørt om på lenge.

En spøk er kun artig hvis alle de involverte synes det er gøy, ellers er det rein mobbing.
Sitat av Myhre Vis innlegg
Er det ikke mulig å lage spøker som ikke går ut over noen lenger?
Vis hele sitatet...
Helt enig her. Min mening med en god spøk er når du får læreren til og gjøre noe så dumt at selv læreren ler godt etter at spøken er ferdig. (som enkelte av forslagene her)

Leke anfall og sprøyte setting ler ingen av (utenom kansje du)

edit: DonTomaso var raskere
Sist endret av frgz; 8. desember 2008 kl. 22:03.