Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2542
Jeg lurer på om dette faktisk er noe å satse på, har prøvd det en liten stund og det virker jo faktisk ganske seriøst.

Du får poeng vær gang du søker via scour, google, yahoo og msn, men du må ha 6500 poeng for å kunne få betalt. Hvis du inviterer vennene dine får du 25% av poengene deres i tillegg til dine egne poeng, men de taper ikke noe på dette.

Lenke - Ingen referer ID (selvom det hadde vært gøy)
Skulle likt å se hvor mye poengene gir deg i cash. Leste på FAQ'en at du kan få maksimalt 4 poeng hvert søk, og det nytter ikke å søke på det samme om igjen for å skaffe masse poeng. Du får poeng gjennom Search, Vote og Comment.

Oppdatert:

Brukte scour.com (hehe) for å finne ut hvor mye penger man får pr poeng og ifølge OPEN GIGA så er det $0.0038 pr poeng.
Sist endret av Clr; 24. juli 2008 kl. 20:14.
$0.0038 ? Det er 124,50,- NOK for 6500 søk. Jeg tror det er mer penger i å samle tomflasker langs veiene....
meitemark: Må også huske at du ikke begynner å få penger før du har bekka 6500 poeng heller. Fant ikke ut noe i FAQ, men er ganske sikker på at du begynner fra "0", når du har 6500 poeng mtp $ pr poeng.
Poenget er vel at du kan ikke samle tomflasker langs veiene samtidig som du surfer på nettet.

Er vel ikke noe å 'tjene' penger på sånn sett, men om man surfer utrolig mye er det jo litt extra, for ingenting arbeid.
Syns dette er en god ide, selv om det ikke er mye penger i det. Sitter du på nettet, og skal søke opp noe, så syns jeg det er like greit å legge til seg en vane med scour, hvis det passer deg like bra som google. Hvis du attpåtil kan tjene penger på det, ser jeg heller ingen ulemper. Men så absolutt, det ligger ikke mye penger i dette nei.
Man får 25$ for 6500 søk, 50$ for 12500 søk og 100$ for 25000 søk.

Dette er vel ganske nytt enda så får se om det faktisk blir betalt for dette, hvis det gjør det skal jeg nok fortsette.
Sist endret av Pagliacci; 24. juli 2008 kl. 21:13.
husker jeg var med på en sånn side for lenge siden, endte opp med at adminen tok de penga han fikk tak i og "ran for the hills" som så mange har gjort før han. Problemet for den siden var at det satt noen personer med 10k reffs noe som gjorde at de hadde 10 - 20 k$ liggende for payout.. Har ennå til gode å se at man kan tjene raske penger på nett.. Tjent 400$ på bux.to men det har faen meg ikke vært lett tjente penger, og en ekstra jobb som gate selger hadde vært mange hundre prosent mer lønnsomt..
Altså, eneste måten å tjene penger på noe slikt som dette er å eie det. Tenk deg, du får 10-50k med nyttige idioter som skaffer penger til deg. Joda, man må betale ut en gang i blant om man ønsker å holde på med det over tid, men her er trikset. Av de som starter med dette er det kansje 1%, sannsynligvis mindre enn det som noensinne kommer til det punktet der man må betale til de. Alle de som gir opp etter en stund er gratis penger til deg selv. Her er det skikkelig søte punktet. Man kaller det for "poeng". Og som kjent er det ikke renter på poeng, men det vil det til gjengjeld være på pengene på bankkontoen din. Kommer det for mange folk til utbetalingspunktet er det slettes ikke noe problem å kaste de ut pga at de holder på med "automatisert juks" eller noe som likner.

edit: Selvfølgelig, alle penger tjent ved å kaste ut idioter er ekstra gratis penger...
Sist endret av meitemark; 24. juli 2008 kl. 23:18.
Det er vel ikke så vanskelig å lage et script som søker for deg?
La oss si at det søker 3 ganger i minuttet, hver 20. sekund.

4320 søk i døgnet.. Vet ikke om de sjekker det, men det er jo bare å legge inn at den skal søke på masse swada?

Vedder på at noen her klarer å lage det..
Er det ikke bare å fyre opp en bot og se pengene strømme inn, da?

Edit: så ikke posten over meg
Sist endret av Kalakov; 25. juli 2008 kl. 17:34.
Exuse moi, jeg bare linker til en annen guide jeg:
http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=111053

I shall make som money tonight.
Hm, $0.0038 for å spore hva du søker på? Genialt!
Jeg jobber med et script for imacros til ff, vil poste når får til, om noen vil hjelpe med litt perl så er jeg meget glad, for jeg kan ikke slikt enda. Du får ikke poeng for å søke på det samme.

VERSION BUILD=6050612 RECORDER=FX
TAB T=1
URL GOTO=http://scour.com/search/web/[color=red]000001[/color]
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=NAME: ATTR=VALUE:<SP>Scour<SP>
TAG POS=1 TYPE=INPUT:TEXT FORM=ACTION:# ATTR=ID:txtSearch CONTENT=[color=red]000001[/color]
TAG POS=1 TYPE=INPUT:SUBMIT FORM=NAME: ATTR=VALUE:<SP>Scour<SP>

Om noen kan lage en fil der det røde går om og om igen med forskjellig tall hver gang, har vi en cheat people
Sist endret av Pyro_Killer; 25. juli 2008 kl. 19:13.
Hello people, jeg har laget en for linux med firefox, der det er 1 sekunds pause mellom vært søk, og den varer i 3 (10000 søk) timer!!! Hvis noen vil ha mer, kan jeg sende, og en på 280 (1000000 søk) timer, men ingen gidder vell over 3 timer...

Laget med accessdiver
Hvis det der funker bra, noe som jeg tviler på, siden scour hevder at de fleste sikkerhetshullene er dekket, så legg gjerne ut en for windows også.
Er ikke dette litt farlig når det er snakk om svindling av penger?
Sitat av Elemental
Er ikke dette litt farlig når det er snakk om svindling av penger?
Vis hele sitatet...
Husker sist gang dette var "stort", dvs en gang på nittitallet. De var det ganske mange slike tjenester, dvs surf for penger etc som hadde sperret ute norge og norske deltakere rett og slett fordi juks på slikt var veldig stort i norge. Ser bare ut til at de nyere tjenestene trenger å lære dette på nytt. Etter all sannsynlighet har Scour systemer som vil oppdage dette og sperre de ute på automatikk.
LOL, de har en limit på 500 søk dagen, så hvis du vil kjøre et script på 500 hver dag skal man få lov til det, hahaha.

Sender en ordliste fr windows med også:
Så med litt cheat kan man tjene 10 kroner dagen? i underkant av 4000 på ett år?

Høres ikke ut som om det er verdt det gitt.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av LazySunday
Høres ikke ut som om det er verdt det gitt.
Vis hele sitatet...
Wow. Har oppfatta det som fellesnevner for absoulutt alle slike "tjen penger på nett"-ting eg nokon sinne har sett. En har enkelt og greit langt bedre timelønn for å plukke flasker langs næraste riksveg enn å holde på med slikt...
Den beste måten å tjene penger på nett er å starte en tjen penger på nett side=)
Muligheter for å ha flere brukere kanskje ?
Forsatt ikke verdt det???
De må jo skjønne at om en ip har 20 accounter er noget på ferde???
Og det å ha 20 mail-adresser er jo stress det og.

I say: get those flasker or a job.
Ellers har shhinobi rett, lag en nettside med "free ringtones" og legg inn popups, flash reklame og masse annet dritt, har du en nettside som kan tjene deg mere kroner enn på dette.
Poenget er kanskje at du kan tjene litt ekstra på ting du alltid gjør?
Ikke at du skal søke deg halvt ihjel for å tjene en tier..
Det er nok rett, men nå har tråden gått over til å cheate mekanismen.