Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  74 4917
Sitter på jobb nå ...

Tenker på hvor mye jobben min suger å tenker at d ikke finnes noen som har så ille jobb som meg...

så det jeg vil vite er hva jobber folket i forumet med?

Jeg personlig jobber i oppvasken på Snøhvit prosjektet til statoil i hammerfest (Er hammerfest gutt så det forklarer vel saken) og kan ikke tenke meg til at noen har værre jobb enn å vaske opp etter 700 mann 2-3 ganger daglig...

Noen værre?
Jeg jobber på KIWI. Er ikke gammel nok til å sitte i kassa så jeg får alle drittjobbene som å tømme og vaske panteatomaten, stable varer og rydde lageret. Det er kjip jobb det.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Jeg har sommerjobb som maler, har dårlige erfaringer med lifter som setter seg fast Sånn ellers er det påbygning som gjelder..
Tja, jeg støvsuger gatene her i by'n...
Mjaa, sitter inni sånn bil?
tror såfall jeg har den beste.
har helgearbeid som miljøassistent, lager mat 2 ganger, og ser på tvn resten av tida
Rydder rommet mitt og kjellerstuen... Støvesuger der faktisk også en gang i blant Stipend er en fin ting... Er støttekontakt for en kar også... Avslappende jobb.
Sist endret av ^V|per^^; 23. november 2003 kl. 21:20.
Sitter forran en PC skjerm hele dagen lang og trykker!
Opprinnelig postet av tore-
Mjaa, sitter inni sånn bil?
Vis hele sitatet...
Hadde det enda vært så vel...

Drasser rundt på en svær støvsuger, og vel.. suger.

Bilde
fornøyd med jobben min jeg..

eletrikker og bartender om sommern..
Jeg har ikke jobb at the moment, men jobba nylig som telefonselger for Programbladet.. DET var kjip jobb det!! Fy faen!
I følge statestikken sier 2 av 1000 ja takk til Programbladet... LITT stress å selge!?

Men om du synes at jobben din suger, og at du gruer deg til å gå på jobb, så burde du ikke jobbe der.. Det var derfor jeg slutta på den jobben som jeg hadde nå.. Hadde 105 kr timen fastlønn + provisjon.. Men jeg HATER å grue meg til jobbing.. Da heller slutte! =)
Jeg har en SÅÅÅÅ mye bedre jobb enn dere tilsammen. Ikke ironisk ment altså...

Jeg er telfonselger på deltid.

Innmari enkelt.

Anbefales.
Liker jobben min jeg også.. Sitter hjemme og snylter på mora mi
Men skal nok skaffe jobb til sommeren..

*manne seg opp til å jobbe*
fragz0r!: har samme jobb som deg.. egentlig ganske daili.

Har starta egen UB nå.. skal nokk få inn et par kroner..
Opprinnelig postet av FlyingVeeVee
Jeg jobber på KIWI. Er ikke gammel nok til å sitte i kassa så jeg får alle drittjobbene som å tømme og vaske panteatomaten, stable varer og rydde lageret. Det er kjip jobb det.
Vis hele sitatet...
Hey!
Bare så du veit det, så er det gromjobbene!
Sitta i kassa er jævla drit. Er begrensa hvor mange "datojegere", alkisser og fjortisser du orker hanskes med på en dag. Du lærer nok med tiden...

Matbutikkjobb generelt er ikke mye stas: stress, mas, lang arbeidstid, ubekvem arbeidstid, gjerrigknarker, bonuskort, uniformer.

Its a monkeys job, you push fucking buttons!
--Clerks
Opprinnelig postet av FiTz
Jeg har en SÅÅÅÅ mye bedre jobb enn dere tilsammen. Ikke ironisk ment altså...

Jeg er telfonselger på deltid.

Innmari enkelt.

Anbefales.
Vis hele sitatet...
Da sier jeg deg tvert imot. Jeg har jobba 3 måneder som telefonselger for Multi-Respons på Hamar. Det er den værste jobben jeg noensinne har hatt. Dårlig betalt, 5 minutters pause. 5 timers arbeidsdag ETTER skola. Jobbe minst 1 lørdag i måneden og 2 dager i uka. Glad for at jeg ikke hadde levert kontrakt og gikk på dagen.
Så du mener på det FiTz... Jeg reiser ut til han jeg jobber for eller hva jeg skal kalle det for, tilbringer to timer i uken i lag med han og får betalt. Kan finne på hva vi vil... Reise på kino... Ut på Peppes en tur... Leie en film å kjøpe en pizza... Og alt er dekt av staten! Så med andre ord henger jeg i lag med en kar, alt er gratis å får penger for det... Så jeg vet ikke helt jeg hvem som har mest behaglig jobb?

Hva med et lite topic skifte? Ser for meg "Hva jobber dere med?" eller "Hvem har den kjipeste jobben?"
Hva med at du er heldig som har en jobb?
Slutt å whine
Jobber og som telefonselger, vet ikke om det er fordi jobben suger eller fordi jeg er slapp at jeg gruer meg til å gå på jobb(tipper mest fordi jeg er slapp og at det faktisk _er en jobb_). Jobben i seg selv er ganske grei når man er skoleelev, må jobbe 8 timer i uka minimum. Greit betalt er det vel egentlig og, 100,-+ i timen(inkludert provisjon). Jobben er utrolig kjedelig hvis man ikke har kamerater å prate med. Og man møter på mange forskjellige morsomme folk. Men, hadde jeg kunne fått meg en annen jobb tviler jeg ikke på at jeg hadde byttet med en gang.
^^Viper^^: Er han noen ganger skikkelig vanskelig å ha med å gjøre? Er litt kjipt hvis han er en drittsekk.
Jobber på møbellager jeg..Ganske greit å tjene penger å få litt trening av å bære alle de je*la sofaene til kunder hele dagen uff
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
^V|per^^: hvordan blir man støttekontakt?

Jeg har tilbrakt mange mange timer av mitt liv med å lempe kjøtt. Det er heller ikke så givende, men godt betalt.
Fant ut at jeg skulle ta påbygging i år.
jobber som renholdsarbeider på et slakteri etter skolen.
arbeidsdagen går i fra 15-23

jobben består i å samle sammen blod, involler, kroppsdeler osv og kaste dem i en container....Når de verste kjøttbitene er plukket så er det frem med slangen og begynne å spyle, til det blir gullene rent og bakteriefritt....slå den jobben noen hehe
Jeg har også jobbet som tlf selger til nå nylig.
Syns det var en super jobb i begynnelsen..tjente bra. Vi satt bare på 20% provisjon på lodd, og 75kr pr Villmarkslivblad vi solgte.
Men selv om det virker som en dassette jobb, er den ganske slitsom, psykisk... Alltid være hyggelig og på hugge..Så jeg ble ganske utbrent til slutt, og sluttet!

Arbeidsledig atm men er student, så fortrekker heller å være arbeidsledig. Får ikke mye tid til lekser når man jobber, og driver med andre aktiviteter.
Opprinnelig postet av adrixx
jobber som renholdsarbeider på et slakteri etter skolen.
arbeidsdagen går i fra 15-23

jobben består i å samle sammen blod, involler, kroppsdeler osv og kaste dem i en container....Når de verste kjøttbitene er plukket så er det frem med slangen og begynne å spyle, til det blir gullene rent og bakteriefritt....slå den jobben noen hehe
Vis hele sitatet...

ehhhehe, hva slags slakteri er det du jobber på ??
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av geokri
ehhhehe, hva slags slakteri er det du jobber på ??
Vis hele sitatet...
Du vet, dyr har også kroppsdeler..
hull er hull.

jeg jobber ikke.
Er egentlig ganske fornøyd me jobben min jeg. Akkurat nå er jeg produksjonsassistent på innspillingen av en kortfilm som tas opp her i Stavation for tia...
prate 2-3 min i mikrofon.. spille musikk.. prate i mikrofon in non min.. spille musikk.. spille reklame.. spille musikk.. prate i mikrofoenen noen min osv osv osv og samtidig tjene penger på det er ikke kjipt
Jeg jobber på Elkjøp Stormarked Lyngdal, og trives veldig bra.

Jobber som teknikker, og driver med reprasjoner på data & mobil. Er også lager hjelper.

Helt grei jobb..
Arbeidet som kontoransvarlig, ble litt kjedelig. Sa opp for å reise til Australia, fikk tilbud om jobb som daglig leder i stedet, med 6 timers dag og 35% mer lønn...

Eh, hva var spørsmålet igjen?
Sist endret av enquiry; 24. november 2003 kl. 00:51.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
jeg vet ikke hva som er kjipest av å jobbe som telefonselger eller å bli oppringt av telefonselgere.
Opprinnelig postet av sugx
Hey!
Bare så du veit det, så er det gromjobbene!
Sitta i kassa er jævla drit. Er begrensa hvor mange "datojegere", alkisser og fjortisser du orker hanskes med på en dag. Du lærer nok med tiden...

Matbutikkjobb generelt er ikke mye stas: stress, mas, lang arbeidstid, ubekvem arbeidstid, gjerrigknarker, bonuskort, uniformer.

Its a monkeys job, you push fucking buttons!
--Clerks
Vis hele sitatet...
Hehe. Skjønner at du også har jobbet på butikk. Det er noe dritt med disse gamle som ikke skjønner en dritt av bonuskort og drasser med seg brosjyrer fra andre butikker med tilbud og forlanger å få lik pris hos oss.
Jobba på bama i sommer med å pakke frukt, veldig givende jobb *ironi*. Godt betalt da..

Nå jobber jeg som IT admin. Ser film og knoter linux hele dagen
McDonalds!
Jeg er telefonselger, og det er en dritt jobb, men greit nok betalt
digger arbeidet mitt, går rundt og vaser mellom dyr på en bondegård, godt og varmt og grei betaling. ingen bivirkninger til nå, MØØØ.
Lage mat i Nordsjøen er konge, to uker på fire av, godt betalt.
jobber som ikt bedriftsoperatør lærling.
skrenke inne sikkerheten og lene seg tilbake å slappe av mens man venter på neste store virus utbrudd =?

edit: for de av oss som liker å sløve i ny å ned mens nedlastingene detter inn på en rask linje er det en digg jobb =)
[off to: spille litt mere]
Sist endret av Psych|Com; 24. november 2003 kl. 12:18.
Er Postbud og syntes det er dritfett!
Dritbra arbeidsmiljø, masse penger, og man kan råkjøre med postbil i opptil flere timer hver eneste dag
Better than thou.
Jobber på Statoil. Er egentlig helt greit, litt dårlig betalt, men det tar man igjen på andre måter.. ;-)
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Opprinnelig postet av Carlo
Jobber på Statoil. Er egentlig helt greit, litt dårlig betalt, men det tar man igjen på andre måter.. ;-)
Vis hele sitatet...
Denne kan jeg skrive under på, Carlo!

Uansett: Min verste jobb? Ikke faen om jeg gidder å ha kjipe jobber! For noe tull. Nå jobber jeg som fotograf / journalist / geek, lager websider, tar bilder, programmerer i PHP, slapper av litt for mye..

Å jobbe i en jobb hvor den eneste motivasjonen er penger er å prostituere seg. Uansett hva det måtte være som eventuelt gjør en jobb morsom eller interessant, noe må det være, ellers er det poengløst.

h
Opprinnelig postet av Vidde
Jeg har ikke jobb at the moment, men jobba nylig som telefonselger for Programbladet.. DET var kjip jobb det!! Fy faen!
I følge statestikken sier 2 av 1000 ja takk til Programbladet... LITT stress å selge!?

Men om du synes at jobben din suger, og at du gruer deg til å gå på jobb, så burde du ikke jobbe der.. Det var derfor jeg slutta på den jobben som jeg hadde nå.. Hadde 105 kr timen fastlønn + provisjon.. Men jeg HATER å grue meg til jobbing.. Da heller slutte! =)
Vis hele sitatet...
Jobbet du på Smart1? Jeg jobbet hvertfall som telefonselger for smart1 før, (lillehammer) og det er den værste jobben NOENSINNE! Jeg hater Dine Penger, jeg hater Programbladet, jeg hater alt som heter lodd og faenskap. Ett godt tips, ALDRI bli telefonselger.
Når du har hatt en absolutt "jeg hater jobben" dag, prøv dette:

På veg hjem går du innom et apotek og kjøper et termometer.
Forsikre deg om at det er et termometer for bruk i rektum og at det er av merket Johnsen & Johnsen.

Når du kommer hjem, låser du døra, trekker for gardinene, trekker ut telefonstøpselet og tar på deg behagelige, lette klær og legger deg på sengen.

Nå kommer det viktige:
Åpne esken med termometeret, ta ut termometeret og legg det forsiktig på nattbordet slik at det ikke ramler ned og blir ødelagt.

Ta så bruksanvisningen ut av esken og les den nøye! Legg spesielt merke til det som står med liten skrift helt til slutt.
"Alle rektum termometere levert av Johnsen & Johnsen er garantert testet og godkjent".

Etter å ha lest dette, legger du deg godt tilbake, lukker øynene, og sier høyt til deg selv 5 ganger:

"Jeg er så glad for at jeg ikke jobber i kvalilitetskontrollen hos Johnsen & Johnsen!"

Ha en god dag, og husk at det er alltid noen som har det værre en deg !
Vis hele sitatet...
Jeg jobber 3 timer 2 ganger i uka som renholdsarbeider. 3 timers reise tur-retur også. Det suger.
Haha, rox0r.. Eg Jobber som IKT-Lærling\sys admin. Har eget kontor og laptop med jobben, sitter for det meste som tidligere nevnt; venter på neste store virus utbrudd Eneste som suger er lønna, er på første halvår.
Går med VG vær søndag. Kjappe penger på en og en halv time
Jeg hadde en digg jobb.
Jobbet på kulturhuset i Harstad,satt nesten hele tiden og drakk kaffe og røyket,var ikke alltid så mye å gjøre
Var en praksisplass,så det var dårlig betalt.

Går nå AMO-kurs,like dårlig betalt,men jeg er bare her fra 10-13/14...og jeg sitter forran pc'en hele tiden og "forbereder meg på å ta datakortet"
Oki,var ikke en jobb,men skøy!
Opprinnelig postet av FiTz
Jeg har en SÅÅÅÅ mye bedre jobb enn dere tilsammen. Ikke ironisk ment altså...

Jeg er telfonselger på deltid.

Innmari enkelt.

Anbefales.
Vis hele sitatet...
Ehh må bare si at du har vært der to ganger elns. Du har ikke prøvd å jobbe der. Du har bare vært på kurs og slikt. Så prøv å jobbe der litt før du sier noe slikt....
haha kongen, den var artig!

går med dagbladet på søndager jeg
tjener ikke mye, men for en 14åring som fortsatt kan snylte alt på mamma og pappa er 150kr uka ikkke så verst.