Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 7553
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Vi har i det siste jobbet med å få til en mer mobilvennlig (responsiv) opplevelse på nettstedet. Vi er sånn ca ved målstreken, med litt unntak, men personlig tror jeg på å heller release for tidlig enn for sent -- så da blir det like greit nå.

Ting jeg vet det må jobbes med er: PM-funksjonen, kontrollpanelet, bedre søkeresultat, fargetema.
Dette kommer til å bli jobbet med fortløpende.

Det hadde vært supert om dere hadde sagt ifra hvis det er noe som ikke fungerer, så skal vi få sett på det så fort som mulig.
Sist endret av nso; 21. november 2017 kl. 06:30.
Qon
Praise the Most High
Qon's Avatar
Var det meningen å fjerne antall innlegg og kvalitetspoeng på profilene i trådene? Ellers ser det bra ut. Jeg savner den koselige logoen med mange freaker.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Per nå er det meningen. På PC kan man se det ved å føre musepekeren over brukernavnet. Det er forøvrig også meningen å få det tilbake, men vist på en litt annen måte. Er litt i tenkeboksen.

Vedr. logoen så har vi nå gått for "less is more", men skal tenke på om vi ikke kan gjør med den nåværende når ting har roet seg litt.
Sist endret av nso; 21. november 2017 kl. 06:25.
"Abboner"

Ellers synes jeg knappene var litt for tilfeldig plassert når du er inne i en tråd. Ihvertfall footeren, den går helt oppå hverandre.
Meget! Har savnet dette på freak. En del småplukk, men helt enig i at tidlig release er en bra ting.

Keep it up!
Anonym bruker
"Sub-tropisk Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke mulig og beholde det gamle på pc og bruke denne på mobil?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Nei, det blir det nok ikke. De var strukturmessig alt for dårlig oppbygget til at det var mulig å "redde". Beklager.

Hvis noen har kjempelyst til å ta på seg jobben er det jo alltids mulig å userscripte seg til at det ligner på slik det var før.
Sist endret av nso; 21. november 2017 kl. 16:39.
Det hadde vert kult om fargekodene til de forskjellige undeforumene ble vist på forsiden slik som de ble før, ellers må jeg si jeg er veldig fornøyd med hvordan det er å lese tråder på mobil nå!
Bare jeg som får 1.321 innlegg og 415 KP på alle brukere?
Sitat av hippitus Vis innlegg
Bare jeg som får 1.321 innlegg og 415 KP på alle brukere?
Vis hele sitatet...
Nei

https://freak.no/forum/showthread.php?t=300514
Hehe, de har valgt brukeren sneipen Trykker du på innlegg og KP, får du opp hans innlegg istedenfor brukeren du tror skal vises.

EDIT: Jøsses. 30 sek etter at jeg skrev dette innlegget, skrev nso i en annen tråd at det er fikset.
Sist endret av Rusmisbrukeren; 24. november 2017 kl. 17:27.
Hallo. Forsiden (på mobilversjon ihvertfall) mangler forum. Altså, jeg ser trådtittel, brukernavn, antall innlegg, men ikke hvilket forum det er postet i. Dette er et problem når trådtitlene er så dårlige. «Plages litt» er en trådtittel, men jeg måtte inn og lese for å forstå hvilket forum det er i.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Er det noen andre som har problemer med at det plutselig ikke er mulig å skrive mer/poste det man har skrevet på mobil? Har hatt dette problemet nå flere ganger og forekommer bare på freak. Sykt iriterende når jeg akkurat har skrevet et avsnitt og jeg verken får posta det eller skrevet mer..