Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2337
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Halla freakers

-Handla meg Pre workout iste Fairing M-46. Jeg går på ADHD medisin Lisdeksamfetamin/Elvanse og sitter med en jevnlig puls på 120 halve dagen på medisinen. Jeg har nå tatt 1 scoop med pwo så lurer jeg på om det er en farlig kombo og kombinere dette med adhd medisinen min.

Er dette noe jeg burde unngå?
Sist endret av Drsskkr; 4. mai 2021 kl. 17:04. Grunn: Måtte legge inn noe
Hvordan vet du at du har 120 i puls halve dagen?

Hvis det faktisk er saken så ville jeg sagt at "ja" det -kan- være farlig og du burde sjekke med legen din angående medisiner og puls til å begynne med.
Å ha 120 i hvilepuls er ikke bra, du bør sjekka med legen din. Preworkout inneholder endel koffein som øker pulsen mer og trener du i tillegg går puls og blodtrykk opp. En skummel kombo som gir svært høy belastning på hjerte- og karsystem. Jeg økte hvilepulsen min fra 50 til 60 med 50mg Elvanse, på trening ligger den ofte over 160, de gangene jeg har vært dum nok til å drikke kaffe i tillegg snakker vi 170-180 som er makspulsen min.
Sist endret av OneofaMind; 4. mai 2021 kl. 18:49.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Trådstarter
Legen min er OBS på at jeg har høy puls, har en blodtrykk maskin hjemme som jeg sjekker pulsen min med hver time ca. Legen min sier bare at kroppen min må venne seg på den nye typen og holde meg på mg jeg bruker nå i noen uker til før de vurderer en opptrapping.
Sitat av Drsskkr Vis innlegg
Legen min er OBS på at jeg har høy puls, har en blodtrykk maskin hjemme som jeg sjekker pulsen min med hver time ca. Legen min sier bare at kroppen min må venne seg på den nye typen og holde meg på mg jeg bruker nå i noen uker til før de vurderer en opptrapping.
Vis hele sitatet...
Ok, bra det blir fulgt opp. Jeg ville styrt unna koffein og nikton mest mulig framover da begge de øker puls/BT, fortsetter det å være så høyt er det ikke sikkert du får fortsette med meds. En jeg kjenner hadde det lugnende og han måtte slutte pga høy puls/BT da det ikke gikk seg til.