Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 8202
Hei,

ville bare fortelle om en sær hendelse som skjedde meg her om kvelden.

Jeg hadde laget meg litt mat og tenkte å avslutte dagen med en film. Rotet rundt en stund før jeg fant «Asterix & Obelix, God Save Britannia». Tenkte det hadde vært artig å se en fransk film, slik at jeg må følge med på teksten og dermed ikke kan sitte å loke rundt på mobilen.

Problemer åpenbarte seg da jeg skulle velge språk. Valgene stod da kun mellom engelsk, norsk, svensk, dansk og finsk. Hvordan er det mulig å ikke ha originalspråket på Viaplay?

Det ble selvfølgelig ikke noe asterix på meg denne kvelden
Det samme har irritert meg, som foretrekker engelsk tekst når det er engelsk som snakkes.
Travis Bickle
Taxidriver's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Det samme har irritert meg, som foretrekker engelsk tekst når det er engelsk som snakkes.
Vis hele sitatet...
Når jeg ser film med unga så kan det være så mye dubba det bare vil, men som en voksen mann så vil jeg ha mulighet til å se en film på originalspråket. Jeg kan virkelig ikke fatte at det er mulig å fjerne originalspråket i en film, for meg så er dette en skandale av interkontinentale dimensjoner!