Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1921
Vil på forhånd beklage om det er noe du ikke forstår. Jeg er heller ikke så god på begreper, etc så er mulig at jeg sier noe feil.

For en god drev jeg og en kompis av meg å rotet litt rundt på nettet. Vi fant da etterhvert ut om salvia, noe vi virkelig ville prøve. Etter flere måneder bestilte vi det. Vi betalte 160 kroner for 1 gram 10X (denne prisen var inkl frakt).

Vi var forbredt på at pakken ikke ville komme. I følge estimert frakttid ville pakken komme til ca julaften. Vi hadde gitt opp håpet etter nyttårsaften.
Men nå 4 dager etter nyttårsaften fikk kompisen min en hvit boks i postkassen. Inni den var det en pose med 1 gram salvia 10x. To dager etter dette (måtte vente pga muntlige eksamner) så testet vi det ut hos kompisen min. (Vi hadde med en som passet på).

Han ville være først, noe jeg gikk med på. Vi brukte en enkel pipe, og satte en klype eller to med det oppi pipen og brente det med butan lighter i mens han inhalerte det. Han fikk sykt lættis i en god stund. Var litt vanskelig å forstå forklaringen hans på hva han så jeg bare går over til hva som skjedde med meg nå.

Jeg tok ca en klype jeg også, brente det i mens jeg inhalerte det, og gikk bakover og la meg på sofaen. Effekten varte i omtrent 10 sekunder før jeg så alt ganske klart og klarte å sitte stille og konsentrere meg. Jeg snakket litt skjevt men klarte å kommunisere sånn halveis med dem; jeg sa at jeg trengte et drag til og at jeg måtte ha gjort noe feil. Så jeg gikk bort mot vinduet der og prøvde igjen. Jeg tror jeg endte opp med noe som 0.2 gram(?). Det smakte dritt å få inn i lungene, men jeg gjorde et ihvertfall riktig denne gangen ved og inhalere nok og holde det inne en stund. Jeg la meg ned og pustet det ut igjen. Det klødde over hele meg, og jeg lo som et helvette (veldig høyt), så jeg tok hodet mitt og så ned i en pute. Plutselig etter (3-4 sekunder?) begynte jeg å trippe.

Såvidt jeg husker startet det med at jeg følte meg som om jeg var noe som lignet på en skinke (rundt kjøttprodukt ihvertfall). Jeg var på noe jeg ville som lignet et evig langt sånn rullebånd (sånn som på matbutikker), bare at dette var i en fabrikk eller noe lignende. Først føltes det som om det kom sånne knivblader eller noe lignende mot meg, som gjorde at jeg følte meg som om jeg ble delt i to eller noe sånt og i tillegg gjorde rare bevegelser med armene og beina. Det var ikke skummelt eller vondt, jeg tenkte ikke på det. Plutselig tok jeg tak i et av knivbladene og jeg ble dratt opp til et eller annet sted (jeg la ikke merke til hva jeg sto eller lå på). [SE BILDE under dette avsnittet for en dårlig skisse jeg laget i paint]. Uansett, på dette "stedet" var det eneste jeg så en form for gigantisk bok, hvor sidene bladde av seg selv ekstremt kjapt. I disse sidene så jeg vennene mine på hvert ark. På noen av sidene var "dimensjonen" eller hva jeg skal kalle det litt annerledes. Jeg prøvde flere ganger å ta tak i et av disse arkene, og plutselig etter en stund klarte jeg det. Jeg dro meg ut av siden, og jeg tror jeg kunne se "den ekte verden" med vennene mine som stå og så på meg. Men plutselig ble jeg dratt tilbake inn i boken. Jeg dro meg ut flere ganger, og det samme skjedde flere ganger igjen (dra meg ut av boken og ble dratt inn igjen). Plutselig klarte jeg å dra meg ut, og jeg var i den vanlige verden igjen. Jeg gjorde da masse rare bevegelser i mens jeg så på macgyver på tv'en som var på. Midt i mens jeg så på MacGyver begynte jeg å følge bevegelsene som en stang og gjorde enda fler rare bevegelser. Alt roet seg etterhvert så vi gikk i stuen. Jeg la meg ned på gulvet for å chille i 5 sekunder, og før jeg visste ordet av det så hadde jeg begynte å prøve å komme meg under et ganske så lavt bord, som om det var et spill eller noe sånt. Det så ut som om jeg jokket bordet, etter som at jeg prøvde å komme meg under det. Den siste tiden med litt ettereffekt endte med at vi stakk ned for å kjøpe oss en kebab å spise. På veien ned gjorde jeg uten av meg selv rare bevegelser.

http://oi39.tinypic.com/2a6juog.jpg
Dette bildet lagde jeg i paint, så teksten var litt dum.

Jeg angrer ihvertfall ikke på dette nå. Noen ting jeg var litt i tvil om kunne være dumt var kommunikasjonen innimellom, og det at jeg lå inntil en vegg. I tillegg så skulle vi tenkt på at den ekstreme latteren kunne ødelegge masse, dersom noen kom for å se på oss.

Om jeg har skrevet noe du ikke forsto helt, så kan jeg prøve å forklare det bedre eller å endre på det dersom du sier i fra her
lol, bra historie og paintskillz!
"Såvidt jeg husker startet det med at jeg følte meg som om jeg var noe som lignet på en skinke"

Jeg lo
Fucking brilliant
til tross for hvor detaljert og nøye bildet var, så gjorde det teksten mye bedre å skjønne KP!
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
Husker det som det var en drøm, og husker mer og mer hele tiden! Bestilt meg en grei mengde nå altså, hehe

Btw, nevnte ikke i OP at jeg er 16 og gjorde det med en venn av meg som er 15. Er dette helt feil tid for å utforske psykedelia som salvia divinorum?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Husker det som det var en drøm, og husker mer og mer hele tiden! Bestilt meg en grei mengde nå altså, hehe

Btw, nevnte ikke i OP at jeg er 16 og gjorde det med en venn av meg som er 15. Er dette helt feil tid for å utforske psykedelia som salvia divinorum?
Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg også på..
Artig rapport. Kunne du lastet opp bildet på nytt?
I alderen 15-16 er hjernen langt ifra ferdig utviklet. Å utsette sinnet for store og hurtige sinnsforvandlinger (noe salvia er veldig flink til) vil dermed ikke være det aller lureste å gjøre. Salvia er også et veldig merkelig rusmiddel for spesielt interesserte og må brukes med god fornuft. Hvor mye 15-16 åringer kan få ut av et slikt rusmiddel er nok ganske lite, men det er spekulasjoner. Videre åpner dette opp et miljø der det er mye annet rart kan få tak i. Her kan man havne i situasjoner man kunne vært foruten, eller ta imot andre stoffer på en ukritisk måte etter man har fått ett positivt/subjektivt syn på rusmidler, og ikke ett kritisk og objektivt syn.

Hadde jeg vært deg ville jeg kanskje heller lest meg litt mer opp på stoffene, hvordan en kan bruke de, hva man kan oppnå med de etc, og heller stille godt forberedt til en tur senere i livet. Imellomtiden kan du svette på lan eller stå på skateboard for eksempel

EDIT: Moralpreken var ikke mitt mål, men prøvde mer å svare på "TheSantaAss" og trådstarters spørsmål.
Sist endret av gilde; 19. januar 2012 kl. 20:54.
Tøff lesing,det merkelige er at når vi var i amster for en 5-6 år siden fikk han ene av oss deler av samme trippen som deg,han forklarte "jeg følte meg som en side i ei bok"

Har en annen kompis som klatra oppå kjøkkenbordet og tok salto ned og landa på ryggen,så vær forsiktig.

Første gang jeg prøvde dette selv var det en kar som lurte meg og sa det var tjall i bongen på narchspiel,da lå jeg i ei elv og dro meg oppover elva etter et tau.

Tro meg,jeg har tenkt ut maaange forskjellige måter og ta hevn på denne personen, lure i han noe lsd feks,men det blir med tanken,1 idiot er nok
Fin lesning!

Har en god del Salvia liggende som venter på å testes ut..