Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1013
Tenkte jeg skulle lage en samletråd for stæsj til mobiler. Så som ringetoner, bilder, spill, programmer mm.
Har selv samlet sammen en liten samling av diverse java-spill.

Edit: Fant ut at det var lettere å gjøre det på denne måten. Hvis noen har hva som helst å komme med, kan dere maile det til meg på . Så skal jeg slenge det opp.
Sist endret av raze; 5. mai 2003 kl. 11:39.
Er det ikke noen andre her som har forskjellig stæsj til f.eks. siemens..?
jeg vil nevne www.mophun.com og www.mophungames.com når det gjelder sony ericsson. oh, www.clubsonyericsson.com også
Så masse stuff til mobiler på www.mocosoft.com/1.html sia er på spansk men programmene er på engelsk, scroll ned over så finner du masse stuff te mobil å nokka mobil emulator eller no sånt...
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av zliN
Så masse stuff til mobiler på www.mocosoft.com/1.html sia er på spansk men programmene er på engelsk, scroll ned over så finner du masse stuff te mobil å nokka mobil emulator eller no sånt...
Vis hele sitatet...
Alle linkene jeg prøvde, var 404.
åhh sorry, menne i hvertfall så har jeg alle de filene et eller anna sted i harddisken min, flekker opp en ftp server så du kan hente dem..
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Høres fint ut
Er det mulig å få adressen til den ftp serverern?
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Noen som har en samling med linker til stuff til en Ericsson r600/t65 og den serien der?
Gratis midlet-spill, disse er til 'nyere' mobilen som har wap / gprs. Dette er såklart fullversjoner av pay-spill


Edit: 404. gå på hovedsida (www.mobilesite.ru) og prøv å naviger frem
Sist endret av Serbern; 5. mai 2003 kl. 16:26.
får du opp noe dritt til samsung eller?
www.vglista.com

gratis* polyfoniske ringelyder


(* = må lastes ned via wap)
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Dweep
får du opp noe dritt til samsung eller?
Vis hele sitatet...
Om jeg får opp noe dritt til Samsung? Har ikke noe enda, men skal se om jeg klarer å finne noe.
Medlem
raze's Avatar
Trådstarter
Du mener damen som nesten viste frem en pupp?