Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1194
Så nettopp denne videon her: http://filter.start.no/nettnytt/9216

Lurer på hvor jeg kan få kjøpt utstyr til å gjøre noe slikt, hadde vært utrolig morsomt å gjøre noen heftige pranks.
Sist endret av twisted shroom; 25. oktober 2011 kl. 01:30.
Såpekoker av rang
Sånn bortsett fra de særs dyktige sminkørene du muligens må hyre -- H&M?
Ser ut som det brukes en hel del pudder og foundation (brunkrem for dere som dette blir gresk for ), og vil anta at de legger på en god primer før selve sminkinga for å få pudderet til å legge seg bedre.
Concealer er vel kanskje også aktuelt, dette brukes jo for å skjule blå ringer under øynene, kviser osv..

Alt dette er å finne til en rimelig pris i sminkeavdelinga på HM, som monoid foreslår, men iom at det er skjuling av tattoveringer som er temaet, vil jeg anbefale at du stikker innom et ordentlig parfymeri med produkter som faktisk er bra. Kvaliteten på HM's produkter står til prisen.
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Kan vell ikker være så vanskelig? Et tonn med brunkrem?
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Kan vell ikker være så vanskelig? Et tonn med brunkrem?
Vis hele sitatet...
Husk at det skal se naturlig ut også da, og at det i minst mulig grad skal se at man er sminket. Sminken på The body shop er iallefall god, og kunne ha blitt brukt til dette, men man trenger jo en hel drøss.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Det er jo reklame for Dermablend, så jeg vil anbefale å søke etter det på Ebay. Vil anta det er snakk om sminke med mer pigmenter enn vanlig, som er beregnet på å dekke arr, fødselsmerker og så videre, men jeg aner ikke om det har noen fellesbetegnelse. Google "makeup + birthmark" eller lignende, så får du nok opp anbefalinger, men vær forberedt på at det sannsynligvis blir en dyr prank.
ser ut som det går fint her

http://www.sol.no/klipps/video/slik_..._forvandlingen
Sist endret av ferrys; 26. oktober 2011 kl. 13:00.