Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1046
Var nettopp inne på russelappen å registrerte meg, men etter jeg var ferdig sjekket jeg på status, å da sto det at det måtte bli godkjent av skole at jeg var adgangselev.

Fikk ikke sjangsen til å være russ i fjor på grunn av medesinske årsaker så jeg søkte i år istedenfor, det som bekymrer meg er at det ikke blir godkjent siden jeg ikke er elev hved skolen.

Men så kom jeg til å tenke på at jeg har hørt om mange som ikke har gått på skole som har blitt russ. Hvordan har dette seg?

Noen som kan peke meg litt i riktig retning?

Sorry om dette ble feil sted å poste.
søk med særskilt søknad. Ring en lærer og spør om du kan bruke han/hun som referanseperson så de kan sjekke med lærer'n om du var sjuk, resten klarer du å fylle ut selv
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
Sitat av webBIZ Vis innlegg
. Ring en lærer og spør om du kan bruke han/hun som referanseperson så de kan sjekke med lærer'n om du var sjuk, resten klarer du å fylle ut selv
Vis hele sitatet...
Gikk ikke på skole i fjor heller.
usertitle import
bleh's Avatar
Fikk ikke sjangsen til å være russ i fjor
Vis hele sitatet...
Say what?

Såvidt meg bekjent er vel ikke det å være russ en lovfestet rettighet, så hvorfor folk som ikke er avgangselever skal få tilgang til russearrangementer osv ser jeg ikke helt grunnlaget for.
om du ikke har gått på skole og greier så får du ikke russelappen. du kan kjøpe deg russeklær og sånn, men ingen russelapp. sry m8