Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1982
Er det noen som hver hva dette er? Tror det er valium men er ikke sikker... http://imgur.com/gallery/l8qcvhD
Vanskelig å si. Ikke spis før du vet
Trådstarter
10 0
Sitat av starmelt Vis innlegg
Vanskelig å si. Ikke spis før du vet
Vis hele sitatet...

Nei, tror ikke jeg skal spise det før jeg vet hva det er Men har du noen mistanke om hva dette er for noe?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har fått noen tabletter hos legen for en tid tilbake de heter Aerius og er allerginedisin som inneholder antihistamin. De lignet på det jeg ser på bildet. Men trenger ikke være det.
Trådstarter
10 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har fått noen tabletter hos legen for en tid tilbake de heter Aerius og er allerginedisin som inneholder antihistamin. De lignet på det jeg ser på bildet. Men trenger ikke være det.
Vis hele sitatet...
Jeg googlet allergimedisinen og det så ut som den hvor markert, men den jeg har er ikke markert. Målte den nettopp og den er 5mm lang og ca 3-4mm brei.
Ksalol galenika?
Alprazolam 1mg isåfall
Trådstarter
10 0
Sitat av Hater Vis innlegg
Ksalol galenika?
Alprazolam 1mg isåfall
Vis hele sitatet...
Er du sikker?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen kan være sikker basert på et bilde.
Ser veldig mye ut som et drops i mine øyne.
Sitat av Who? Vis innlegg
Ser veldig mye ut som et drops i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Enig første jeg tenkte var sånne fresh breath pastiller ala tic tacs de gamle runde. Er hvertfall tvilsomt dette er noe legemiddel uten merking. Tipper den har eukalyptus etc smak om man dytter tunga bortpå
Trådstarter
10 0
Sitat av celtseus Vis innlegg
Enig første jeg tenkte var sånne fresh breath pastiller ala tic tacs de gamle runde. Er hvertfall tvilsomt dette er noe legemiddel uten merking. Tipper den har eukalyptus etc smak om man dytter tunga bortpå
Vis hele sitatet...

Jeg tok tunga på og det var ingen smak?
Sitat av Hater Vis innlegg
Ksalol galenika?
Alprazolam 1mg isåfall
Vis hele sitatet...
Kan godt være det, men hvem veit. Disse kommer jo på blister, blir alltid urolig i sjelen når jeg ser folk har poppet de ut av blisteren sin for å selge de/oppbevare de løse. Hvorfor i alle dager gjør folk det

Sitat av Edgd Vis innlegg
Jeg tok tunga på og det var ingen smak?
Vis hele sitatet...
Da er det ikke ksalol ihvertfall, alprazolam/xanax/xanor har en veldig distinkt bitter smak.
Sist endret av BiffBiff; 7. oktober 2018 kl. 18:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er en hvit pille. Det kan vi konkludere med.
Intet annet.
"spør for en venn"
kmsc's Avatar
Tabletter som ikke har noen merking, eller en veldig unik form/farge er så og si umulig å identifisere. Kan jeg skimte et slags svakt merke her?

De aller fleste piller fra norsk apotek er merket. Nærmeste blir vel hvis du kanskje har en mistanke om hva den kan være, og testedette med en reg. test.

Er den hvit, eller ser den bare blåaktig ut på bildet?