Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1516
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Da var endelig dagen her og singelen min Euporie er ute! Jeg startet med den i januar 2018 og har jobbet på den her og der siden da, og det føles digg ut å endelig kunne si seg ferdig etter 6 måneder. Låten er å finne på Spotify, Tidal og alle de store musikkstrømmetjenestene. Jeg har også slengt den ut på Soundcloud for de som ikke bruker sånt.

Håper den faller i smak, og jeg setter pris på alt av tilbakemeldinger!

https://open.spotify.com/track/6xb96...TkOLNCsrd7NxpQ

https://soundcloud.com/oscar-north-official/euporie
Låt bra, ikke noe negativt å påpeke fra min side. Stå på!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Takker så mye!
Jeg savner litt mer "chill" på bakgrunn av tittelen på innlegget, og jeg likte ikke de høyeste tonene på vokalen.

Men når det er sagt så havnet den i en av spillelistene mine, og jeg likte veldig godt partiet fra 2:00.

Jeg vil også legge til at dette er den type sang som tar seg best ut på ordentlige høyttalere.
Stilig med vocaloid, definitivt et redskap som kan bli brukt i mye forskjellig om gjort riktig.

Helt enig med at partiet på 2 min naila du ganske bra!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Trådstarter
Sitat av Rosander Vis innlegg
Jeg savner litt mer "chill" på bakgrunn av tittelen på innlegget, og jeg likte ikke de høyeste tonene på vokalen.

Men når det er sagt så havnet den i en av spillelistene mine, og jeg likte veldig godt partiet fra 2:00.

Jeg vil også legge til at dette er den type sang som tar seg best ut på ordentlige høyttalere.
Vis hele sitatet...
Chill ble kanskje ikke helt riktig ordvalg nei. Jeg er rimelig fersk på vokalarbeid og prøvde ut noe ny software jeg enda ikke er helt kjent med, jeg er ikke helt fornøyd med vokalen selv heller men det er jo sånn man lærer! Til neste låt blir det nok bedre.

Kult at du slenger den inn i en av spillelistene dine, tusen takk!

Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Stilig med vocaloid, definitivt et redskap som kan bli brukt i mye forskjellig om gjort riktig.

Helt enig med at partiet på 2 min naila du ganske bra!
Vis hele sitatet...
Vocaloid er dritkult ja, og defintivt noe jeg blir å bruke på de neste prosjektene mine. Planen er å ordne en miks av vanlig vokal og vocaloid og se hvordan det blir.

Jeg er helt enig med dere begge at partiet på 2 min definitivt er høydepunktet i låta. Jeg har en tendens til å ikke følge helt normal låt-struktur, men heller ha 2-3 ganske forskjellige partier istedenfor den vanlige vers-refreng-malen. Da føler jeg det er best å spare det beste til sist.

Men jeg har lekt med tanken om å prøve å lage en låt med vanlig vers/refreng-struktur og se om jeg får det til å funke, for det vet jeg faktisk ikke om jeg har gjort noensinne.

Tusen takk for god feedback!