Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 460
Hei.

Før så spilte jeg mye GTA:VC, da fungerte det utmerket hos meg. Men nå kommer det opp at jeg ikke har noen "audio drive." Enda det sitter 2 lydkort i maskinen? Hører ikke en dritt, kunne like så godt vært døv

Noen tips?
Ingen som aner feilen? :/
▼ ... noen uker senere ... ▼
et lite skudd ut i mørket... legge inn ny driver? eller legge inn spillet på nytt:P
gjerne bruk bare et lydkort.. har hatt problemer selv ved at jeg har hadd to lydkort samtidig..
To lydkort? er det ene integrert i hovedkorte da ell? I så fall bruk det som er best. (Hvilke to kort er det forresten?)
Hvordan funker lyden ellers da, er det bare GTA det ikke funker på eller?
skal du reinnstalere spillet og ikke vil slette de saved games du allerede har så kan du lagre de, og legge dem inn etter du har reinstalert..
kan ikke garantere at dette funker..

ellers aner jeg ikke hva feilen kan være. kanskje du har lagt inn et annet program/spill/driver som har føkket med ett eller annet..