Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1114
Vel, hva skal man si.. Noen andre en meg som fant denne filmen halv kul?

Plottet var ganske rått egentlig.. fikk liksom litt vibber av Lock Stock i denne.. Den ene hustler den andre lissom.. Men nå skal det være sagt at denne er Norsk og som vi alle vet finns det ikke så altfor mange bra norske filmer..
vel , synes dette var en av de mer skuffende norske filmene jeg så i fjor(?).I forhold til andre filmer , som f.eks. detektor ,mongoland og elling , for å nevne noen få , så synes jeg dette var magert.Synes plottet var heller tynt og i tillegg synes jeg at problemet som mange norske filmer har ( at skuespillet er for teatralsk) var tilbakevendende.Synes sammenligningen med lock stock ikke er berettiget.

Synes som sagt at det var mange filmer som var bedre og anbefaler at du ser en av disse i stedet.
har ikke sett elling og mongoland, men synes detektor raver over denne.
dog den var litt morsom
Synes Amatørene var bra jeg... Sterkt undervurdert. Elling var helt konge, Detektor var fet, Mongoland synes jeg var jævlig kjip.
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
Selv har jeg ikke sett Elling, men er enig om Detektor.. den var fet..
Har ikke sett Amatørene, så vidt jeg vet, men Detektor var en norsk film som skuffa meg sinnsykt, fant den egentlig ikke morsom i det hele tatt. Elling, on the other hand, er den beste norske filmen jeg har sett.
Dan
Pirat
Dan's Avatar
Trådstarter
Vel, en av mine norske favoritter sånn gjenom tidene er vel Mørkets Øy eller Orions Belte.. Mørkets øy var knall bra..

btw, noen som har Elling på DivX ?
▼ ... over en uke senere ... ▼
elling, mongoland og detektor var alle dødsbra. norsk film er i slaget. amatørene har jeg ikke sett, men er det ikke i den filmen en kar skal henge seg i skogen, men blir tilslutt hengende å rope om hjelp? en ku som kommer, og greier og greier.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Kamuflash jepp, småkoselig film
amatørene var bra, elling var bedre.... detektor og mongoland er klassefilmer! Altså, jeg mener det...man finner sjelden slike feel-good filmer...
Opprinnelig postet av DanBanan
Vel, en av mine norske favoritter sånn gjenom tidene er vel Mørkets Øy eller Orions Belte.. Mørkets øy var knall bra..

btw, noen som har Elling på DivX ?
Vis hele sitatet...
Jeg har elling på divx men jeg har en sugen upload hastiget 128kbps...TELENOR
av de norske filma som er nevnt her så liker jeg elling og amatørene best. syns det er bra filmer jeg...
elling, detektor burde egentlig hatt en pris, eneste 2 norske filmer jeg har sett uten å rynke på nesen av dårlige tekster. skuespillerprestasjoner opplegg osv. Håper på mer av slikt.