Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  39 1818
jeg blir gal.
hvor dumme er de folka?
ikke bare har de blitt med på det mest patetiske tv-showet EVER, MEN:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=5597799

*sukk*

fåkk bigbrother pluss deltagere.
Jeg har blitt *hekta* på det idiotiske tullet der jeg. De legger det så strategisk på timeplanen, rett før man legger seg og greier, så da blir det til at man ligger og ser hele driten i senga. Alt det Jackass tullet gjør det enda mer idiotisk, men faen asså, 23.50, kunne de valgt et mer strategisk tidspunkt?
eneste grunnen til at de melder seg på der er fordi de er pr.kåte!
Greit nok, den første runden med big brother var grei nok og se på hvis du kjedet deg, men nå er det bare teit. Alle sånne reality tv programmer er teite. Irreterer meg, kråkeslottet, bigbrother, robinson, 71 grader nor osv osv... F.eks simpsons ble dytta ut av programmet en liten stund fordi kråkeslottet (som ingen så på) skulle gå..
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
lei av at alt som blir kalt "reality" skal vær så dritkult!
det beviser bare min teori om at det ikke finnes grenser for menneskers idioti..og pr.kåthet...
satanass....de folka fortjener virkelgi titelen jackass...
jævla fehuer!!!

=)
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Big Brother er for gammelt, JackAss er for gammelt.
I Sverige skal det begynne en ny såkallt Reality TV basert på filmen "The Game" med Michael Douglas.. Det kan bli bra, men personlig tror jeg det blir dårlige greier..

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...156141,00.html
I Sverige skal det begynne en ny såkallt Reality TV basert på filmen "The Game" med Michael Douglas.. Det kan bli bra, men personlig tror jeg det blir dårlige greier..
Vis hele sitatet...
Konseptet virket ihvertfall mer interessant enn de tradisjonelle realityseriene...
original reprint
xaff's Avatar
71 grader nord var artig når Elin Tvedt var programleder. *sikle*
hmm.. hva med å lage et realityshow basert på "Cube"? Hadde vært fett.... med ekte feller og sånt
Jeg vil se ett sånnt show som i "The Running Man." Kan kanskje bli vanskelig å skaffe deltagere...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
bare innrøm det, hadde dere fått sjansen så hade dere løpt inn i BB-huset på straksen
ække gammel nok
original reprint
xaff's Avatar
Hvis jeg fikk ta med meg en spinfusor, laser rifle og energpack inn så.
nei jeg hadde ikke det.. Mitt privatliv er mitt, ikke norges folk
BB gir meg en glimrende "gratis-anledning" til å se nakne lår, pupper..også så jeg et kvinnelig kjønnsorgan en gang!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
noen som har sett Battle Royale ? Hva med et slikt tvprogram?
noen som har sett Battle Royale ? Hva med et slikt tvprogram?
Vis hele sitatet...
Er det den filmen hvor en gjeng skoleelever på en øy tvinges til å drepe hverandre?
Opprinnelig postet av mr_eff


Er det den filmen hvor en gjeng skoleelever på en øy tvinges til å drepe hverandre?
Vis hele sitatet...

Det er vel Lord of the Flies? Jaja, whatever egentlig.
Mongo-diskusjon! Dette er blitt diskutert 10 ganger før tidligere på Forumet og ender alltid i en resultatløs unødvendig krangel/diskusjon... Jeg syns BB er greit, og du hater det.. Greit, tar poenget

Og de klager på at nFF er blitt usaklig.. Yeah right! Merklig...
mia
mia's Avatar
Trådstarter
teqnic; akkurat dette forumet er jo til for å diskutere tv/film/divx osv?

grunnen til at jeg tok det opp igjen, var pga den artikkelen jeg fant

liker du ikke threaden, så overse den. verre er det ikke ;>
big brother folka er jo helt cp. Hele tingen er patetisk, men! Det er god underholdning i desperate tider.

Moro å se på hvor mye det faktisk er mulig å dumme seg ut. Begynne å skrike når lissom folk du har kjent i noen uker blir stemt ut osv, svake saker.
Opprinnelig postet av Metamorphose
BB gir meg en glimrende "gratis-anledning" til å se nakne lår, pupper..også så jeg et kvinnelig kjønnsorgan en gang!
Vis hele sitatet...
Skaff deg dame
Synes at BigBrother har vært teit fra bunn av! Samme med Farmen, folk begynnte å grine over at folk ble stemt ut..skulle nesten tro at de skulle bli henrettet... BB Suxxx- men BigSister er sjef

www.bigsister.no
det finnes mange bedre damer en som så freakboy

jeg synes ikke de damene på BB nå er så digg at det gjør noe, ansiktet teller mye, det er der BB damene sliter. Lissom hun ene i BB nå(blond, bra kropp osv) som jeg ikke husker navnet på har jo bra kropp og slikt, men jeg gir rett og slett faen, fordi det ser ut som noen har slått ansiktet inn i hodet på henne
impaqt; LoL
Battle Royale er en film som likner på Lort og the flies, bare at det er japanse? barn med og de har våpen =)

correct me if im wrong, lenge siden jeg har sett e filmene =)

-m
btw: hvis noen av dere skulel bli tvingt til å se bb, skru av lyden, det er mye mere morsommt, da fatter du ikek bæret av hva som sjer, og alt blir egentlig hysterisk morsommt....
tro dere meg, jeg og dama har sett minimum 10 eppisoder uten ly ( tv`n hennes har ikke lyd og hun får inn kun TVN)
Better than thou.
Farmen syntes jeg faktisk var smågøy. Selvom hun Natasja eller hva faen hun heter gjorde hele greia litt...... gjorde at det virka litt mindre morsomt...
Hva som er så arti med å se folk som trøker dritt dagen lang, vasker seg i ei elv, og krangler om ditt og datt....?
Better than thou.
Vel, de jobber hardt og oppnår noe, til en viss grad. Jobber de ikke får de ikke mat. etc.
Hva faen er gøy med å se en gjeng idioter sitte i boblebadet og drikke seg drittings?
man kan heller drikke seg dritings selv!
Better than thou.
Tid bedre brukt ihvertfall.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hva om man drikker seg dritings og ser på idiotene som drikker seg dritings?
Better than thou.
Da er det bedre å bare drikke seg drittings.
BB blir sikkert mer moro når du er dritings enn edru mistenker jeg
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Opprinnelig postet av mr_eff


Er det den filmen hvor en gjeng skoleelever på en øy tvinges til å drepe hverandre?
Vis hele sitatet...
hehe, ja det er den

Lord of the flies er den filmen hvor en gjeng unger havner på en øde øy, og etter hvert begynner å krige. det er en bra film
Better than thou.
Veldig bra film. Har den på hd'en hjemme hvis noen vil ha.
hmm, skal se et par andre filmer i kveld tenkte jeg
mia
mia's Avatar
Trådstarter
jatakk carlo.