Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 980
Er det noen som kunne skaffet lyden til ice age? altså ikke filmen, men all tale o.l. Hadde vært litt kewlt. Eller noen som vet hbor jeg kan få tak i den.
Better than thou.
Uhm.. Kan jeg spørre hva du skal med den..?
skal du sitte i flere timer og bare høre på talene i ice age? greit nok at de rawker, men det blir jo ikke -helt- det samme som å se den med bilde også? :>
det er jo en hobby det og
Trådstarter
nei, jeg skal ikke sitte ei flere timer å høre på det, men jeg har lyst på etpar av replikkene til dovendyret. "ååå, en løvetann"
filmen var jo genial, det skal jeg ikke motsi, men jeg synes ekornet var like morsomt som hele filmen, og ekornet var jo kun på i et par minutter til sammen
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av Scarabee
nei, jeg skal ikke sitte ei flere timer å høre på det, men jeg har lyst på etpar av replikkene til dovendyret. "ååå, en løvetann"
Vis hele sitatet...
Du burde kanskje si at vil ha den på norsk da
Har du filmen er det jo bare å recorde lyden. Tror ikke det er noen som bare har lyden liksom.
Trådstarter
Har du filmen er det jo bare å recorde lyden. Tror ikke det er noen som bare har lyden liksom.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg veit at det ikke er så mange som sitter på bare lyden , men så er det nå sånn at jeg har ingen av delene. Så jeg tenkte hvis det var noen snille sjeler her som tilfeldigvis hadde lyst å dele lyden på filmen de tilfeldigvis hadde på disken eller noe sånt, sa hadde det vært snilt om de delte det med allmennheten =)
For tiden er det vel bare ett TS-Opptak som er ute... altså ikke akkurat Dolby Digital...
Men en DivxRip er vel på vei?
▼ ... over en uke senere ... ▼
kan årne lyd til deg.. men det blir på engelsk.
pm meg hvis du vil ha!