Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 478
Heisann!

Jeg er på utkikk etter noen bedre sider med tutorials til MS Access 2003. Ja, jeg har søkt på google, men jeg har brukt de brukbare der. Noen som vet om noen andre sider?

SD
Dersom du har søkt spesifikt på Access 2003, har du nok ikke funnet så mye. Om du ikke har gjort det allerede, så kan du prøve å søke på generelle Access-tutorials (de ulike versjonene er forholdsvis like).

En bra ressurs må uansett være dette forumet: http://www.access-programmers.co.uk/forums/
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Skal du ha banalt enkelt eller skal du ha litt mer high-tech? Lurer på om jeg har noe liggende ett sted, kan undersøke..
mvh
-totto
SD
SD's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av totto
Skal du ha banalt enkelt eller skal du ha litt mer high-tech? Lurer på om jeg har noe liggende ett sted, kan undersøke..
mvh
-totto
Vis hele sitatet...
Tenkte jo i bane av litt mer High-Tech!
Kan jo det temmelig meste av basic.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hehe, vet ikke jeg Men, lær deg Java og sql istedet, neida, skal se hva jeg kan finne. Mener jeg fikk noen high-tech ebooks av læreren min når jeg hadde brukersystemer på VGS.. Access er super-simpelt da..
-totto