Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1683
Hei, det har seg sånn at jeg har fucka opp i amfetaminrus, lastet opp noen bilder av ei jeg vet hvem er. Noe som blir slått hardt ned på i dag. (Jeg fant de på internet fra før) men fremdeles belastende og rippet opp i gamle sår. Da dette hadde hadde vert et problem for henne tidligere da det spreddes.

Var også 17 sier hun da bildene ble tatt. Angrer veldig og har ikke noe rasjonell forklaring på hvorfor, men var under en eller annen onanibinge som kan skje på amfetamin desverre.

Rettsaken er ferdig, og aktor la ned påstand om 120 dagers fengsel. Skal få dommen på tirsdag. Har hatt en grei advokat så får håpe på det beste.

men problemstillingen er jo da jobb, noen som har vert borti det samme? kan jeg ta permisjon uten lønn, hva plikter jeg å opplyse om. og alt dette her?

Har jobbet på samme plass i 11 år og vert pliktoppfyllende. Vil gjøre alt for å beholde jobben. Straff fortjener jeg utvilsomt, men lyst å kunne forsette å jobbe etterpå. Advokaten tippa ca 90 dager. Jobber 6skift, så har ofte 3 uker fri. og barn på vei. Noen som har vert borti noelunde samme problemstilling?



setter stor pris på svar.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det kommer an på hva slags stilling du har. Nettovergrep regnes som sexovergrep og jobb med barn og mennesker kan få beskjed fra politiet om dommen din. Bortsett fra det så har du ikke noe plikt på en vanlig straff å si til arbeidsgiver at du skal sone, men du kan få et forklaringsproblem for å få permisjon så lenge. Ferie eller jordomseiling duger liksom ikke.. Du gjorde noe jævlig og må ta den støyen og konsekvens med jobb og sånt. Får ikke håpe noen bestemmer seg for å være like jævlig mot barnet ditt og spre private bilder.
BRAND ∞ STRONG
Hvordan du skal straffes, hvor hardt og hvordan best gjennomfører det praktisk vet jeg ikke, men syns du bør sette
deg ned og tenke hardt gjennom hva slags far du har tenkt til å bli.

Sitat av Angstmann11 Vis innlegg
barn på vei.
Vis hele sitatet...
Du kan ikke skylde dette på rus, jeg bruker veldig mye amf og ville aldri funnet på å laste opp bilder av noen i det hele tatt
og langt mindre unge jenter.
Sist endret av vindaloo; 28. august 2022 kl. 17:04.
6mnd eller lavere kan du søke om å gjennomføre med fotlenke men da må jo sjefen være informert, hvor mye info som må deles vet jeg ikke men det kan sikkert andre svare.
Du skal bli far, bruk denne tiden fram til fødsel til å bli den beste utgaven av deg selv og legg makka runkinga bak deg
ja det skal jeg gekko, har ikke brukt det etter dette skjedde snart 1 år siden. takk for svar.

er i industri for de som lurte, større bedrift.
Sist endret av Angstmann11; 28. august 2022 kl. 17:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nyfiken Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sykemelding?
Vel, det kommer an på hvor godt du kjenner dine overordnede og hvor godt tilliten går begge veier. Hvis du ikke tror det vil holde med en overfladisk forklaring på at du må inn en liten stund men kan jobbe igjen så fort du er ut- er det kanskje mulighet for å søke permisjon? Med mindre det å slutte midlertidig ikke er mulig
En bekjent havnet i en lignende situasjon. Han var åpen ovenfor arbeidsgiver og de lagde en avtale. Han brukte all ferien sin og fikk permisjon resten.
Du har vært på samme arbeidsplass i 11 år. Da går jeg utfra at du trives og har en god relasjon til sjefen. Uansett er, som kjent, ærlighet det som varer lengst.
En annen jeg kjenner sonet med fotlenke og det var greit med arbeidsgiver.
Men det er klart at forholdet du skal sone for kanskje ikke gir deg samme mulighet?
Tusen takk for svar og mulige altarnativer!