Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3061
Hei!

Jeg lurte på en ting angående det siste innkjøpet mitt av weed, kjøpt i Oslo. Det er helt klart plantemateriale fra cannabis, men det lukter lite. Det er en merkbar forskjell på potensen i stoffet gjennom posen, det som er øverst og det som er nederst har merkbart sterkere effekt... Jeg har ikke tenkt så mye mer over det, men i går prøvde jeg å lage te av ca 1,5g, og dette hadde nesten ingen virkning på meg. Vanligvis merker jeg oralt inntatt cannabis mye bedre enn røyket.

Kan det tenkes at det kan ha vært spedd ut med syntetisk cannabis for å øke effekten? Vil forskjellige typer syntetisk thc løse seg opp i fett på samme måte som plantemateriale? Noen andre som har opplevd lignende?
Sist endret av amygdala; 13. juli 2013 kl. 16:18.
tviler sterkt på at det er noe annet en thc krystaller jeg blir ikke og bli fjern av og spise så lite hasj/weed heller. har ikke opplevd dette.
Er veldig mulig at det kan være "bøffet" ut med syntetiske cannabinoider ja, men den beste måten å gjøre det på ville vært å løse det ut i alkohol (99% isopropanol etc), for å såSPAMdynke Cannabis-en i det.
Evt om noen bare har strødd det sammens i posen, men da hadde du nok kanskje sett det.

En annen, og kanskje litt mer plausibel forklaring kan være at noen av krystallene har samlet seg opp enkelte plasser i posen der og da.
Jeg vet ikke, men at det er spedd ut med syntetiske varer er ikke utenkelig.
Trådstarter
6 6
Var bare en mistanke jeg har hatt siden vedkommende har levert meg weed med jevn kvalitet før, men det kan jo selvsagt ha mange forklaringer... Jeg har aldri vært borti syntetisk thc før, så jeg vet ikke om det har et utseende som lar seg tydelig skille fra weed trikomer. Beste er sikkert å spørre han som solgte det til meg
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Syntetiske cannabidioder gir som regelt helt sinnsyk rus. Du hadde nok merket det om det hadde vært bøffet ut med noe sånt.
god weed
Sitat av Muradi Vis innlegg
Syntetiske cannabidioder gir som regelt helt sinnsyk rus. Du hadde nok merket det om det hadde vært bøffet ut med noe sånt.
Vis hele sitatet...
Det er veldig mulig å løse disse i alkohol... ergo man kan (om man vet hva man har) kontrolere styrken.
Kan godt være, de tar det syntetiske og blander med aceton og sprayer det på med jif flaske og venter til det tørker. Veldig vanlig i hasj men ikke i greens.

Anbefaler alle og kjøpe slike: http://eztest.com/for-synthetic-cann...erbal-incense/

Og viss du har handla buff, så vet du vell hvem som prøver og forgifte deg gjør det samme tilbake!

Si NEI til dritt!

:http://legal-hash.net/index.php?rout...&product_id=55
:http://www.youtube.com/watch?v=ra5VQCahqwQ
Sist endret av Crazy_Bitch; 18. juli 2013 kl. 02:33. Grunn: La til linker.
Er så glad det finnes et nr, en kontakt med en mobiltelefon. Blir nesten lei meg av at smoker-buddies opplever røykings de ikke aner hva er for noe !"
Sist endret av $pliffeN; 18. juli 2013 kl. 03:48.
ArbeidsledigProletar
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Kan godt være, de tar det syntetiske og blander med aceton og sprayer det på med jif flaske og venter til det tørker. Veldig vanlig i hasj men ikke i greens.
Vis hele sitatet...
Hvor er dette "veldig vanlig"`?

Urovekkende, har aldri vært ut for dette i Trondheim ihvertfall.
Sitat av Batabusa Vis innlegg
Hvor er dette "veldig vanlig"`?
Vis hele sitatet...
Sånn ca i hele landet. Så og si all hasj som selges på gaten i norge er blandet ut med ett eller annnet, og de siste årene har det bare blitt mer og mer av syntetiske cannabinoider. Bare i år har jeg personlig kommet hasj 8 ganger som har testet positivt for syntetiske cannabinoider. Personene som selger denne hasjen tror jo gjerne ikke på det selv og mener di har bra varer etc. Det er også mer eller mindre umulig å se om hasj har blitt tilsatt syntetiske cannabinoider, da det meste gjerne er blandet ut med litt hasj, litt fyllstoff og litt syntetiske cannabinoider, som kun lukter hasj når alt blandes sammen.

Jeg vet i hvertfall at fakehash.com og liknende sider tjener vanvittig gode penger på naive nordmenn som kaster pengene sine etter dårlig kvalitet. Anbefaler alle som røyker norsk gatehasj å investere i et ez-test kit for syntetiske cannabinoider. Uansett hvor mye du stoler på din dealer, så er det trossalt et uregulert marked uten noe som helst av kvalitetskontroller. Så et testkit er værdt hver eneste krone!

edit: den ene typen som testet positivt var faktisk fra trondheim, så det finnes der også..
Sist endret av 3ndgame; 19. juli 2013 kl. 16:28.
Også er det jo skadelig til de grader, du kan jo overdosere på JWH/AM men ikke på vanlig shit.

http://www.huffingtonpost.com/2011/1...n_1063906.html
http://blogs.discovermagazine.com/80...-in-teenagers/

Nå bør folk våkne, for en gangs skyld.
Tror det er en myte at det er mer syntetisk thc tilsatt hasj enn cannabis i Norge. Blir gjort i noen tilfeller ved begge deler. Myte at det er tilsatt så mye farlige stoffer i hasjen i Norge kontra andre steder og. Gummi og ting som folk snakker om er aldri funnet. Da er det verre i f.eks England hvor 'soap bar' hash florerer, har bare sett dette en gang i Norge.
Sitat av hideout Vis innlegg
Tror det er en myte at det er mer syntetisk thc tilsatt hasj enn cannabis i Norge. Blir gjort i noen tilfeller ved begge deler. Myte at det er tilsatt så mye farlige stoffer i hasjen i Norge kontra andre steder og. Gummi og ting som folk snakker om er aldri funnet. Da er det verre i f.eks England hvor 'soap bar' hash florerer, har bare sett dette en gang i Norge.
Vis hele sitatet...
Jeg har funnet gummi i hasj. Riktignok bare en gang i løpet av årene jeg har røyket. En kompis fant en tom krydderpose under "hekkeplasten".

Men, jeg har heller ikke inntrykk av at dette er særlig utbredt i Norge når det gjelder hasj og marijuana. De som driver med kjemiske rusmidler har nok en større risiko for å få andre stoffer ufrivillig med på kjøpet.
Vet om noen som har fått hasj som knitra ...