Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 993
Er det noen som har ice age lyden i god kvalitet???

En kompis av meg har selve filmen i god kvalitet men lyden hans er helt føkka, så jeg håpte at kanskje noen kunne hjelpe meg med dette......

han sa at jeg skulle få filmen hvis han fikk lyden, ikke ellers.....

dere må hjelpe meg med dette......please, jeg har så lyst på
ice age, kan sikkert sende den til den som hjelper meg.
Du får ikke filmen av han, hvis ikke han får lyden av deg? Og du kaller han kompis?
Vilken av releasene sitter du på? Ser at det har kommet 2 versjoner på isonews.. cam og ts..

04/18/2002 TELESYNC Ice Age *PROPER* MW
03/13/2002 CAM Ice Age NEWiSO

NEWiSO har føkka lyd, den andre har jeg ikke sjekket..
Enig der, skaff deg en bedre kompis
nFF Marshall
morten's Avatar
Er ikke Ice Age sluppet som DivX???
ikke i følge isonews..
Divxtrader's Avatar
Trådstarter
34 0
Ærlig talt så kan han ikke kalles en kompis nei men han er den eneste som har filmen i god kvalitet......


filmen ligner faktisk på en dvd-screener og hvertfall ikke en ts/cam versjon men lyden er mer cam- aktig og han vil ha dvd-lyd som passer med filmen, håper dere kan hjelpe meg på en eller annen måte...
nFF Marshall
morten's Avatar
Hvis det bare er sluppet cam/ts så er det særdeles liten sjangs for å få tak i noen bedre lyd enn den han allerede har, eller?

Uansett, denne "kompisen" din virker råtten, vær tålmodig i et par uker til, så får du den nok av en annen person som er litt mer ålreit enn denne "kompisen".

Kan vel ikke være lenge til den releases som divx nå? Hva med SVCD da? *Vil ha* :P
Har den NEWiSO releasen, vil ikke si at lyden er så føkka at det gjør noe, selv om det er cam..
Divxtrader's Avatar
Trådstarter
34 0
joda det blir nok vanskelig det, men jeg tenkte at siden han har filmen i god kvalitet så var det kanskje noen andre som hadde LYDEN i god kvalitet............