Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1666
Sett filmen Pitch Black? Jæ---g bra! Hvorfor ble ikke den mer populær? Dårlig reklame?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
fordi det var en forutsigbar a-4 film med gammle utslitte skuespillere
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg har ikke sett den filmen ennå. Hva handler den om'a? Liksom. Er'n verdt å se?

rraptor: Du har lov å si "jævlig". Det er tøffere en å sensurere. Trust me. *koz*
Sist endret av Mullah; 29. april 2002 kl. 10:57.
men den var underholdende
Den var langt ifra den beste jeg har sett, og det som skjedde var tåpelig syns jeg, egentlig likte jeg den ikke.
rraptor's Avatar
Trådstarter
!!!SPOILER!!!

Et romskip med kolonister havner (kanskje takket være riddik, en morder som er ombord) på feil kurs og treffer en planet med 3 soler, som betyr konstant sol. Desverre viser det seg at planetens underside er fylt med blodtørstige beist, men som ikke tåler lys. Massevis av dem! Og når det viser seg at det snart blir solformørkelse på planeten, kan du tenke deg hva som skjer; den alltvitende morderen hjelper teamet til å flykte fra monstrene, selv om mange av teamet forsvinner en etter en pga panikk.

Filmen er MYE bedre enn aliens!!!
noob killer
elukS's Avatar
Så den på Canal+ for ei stund siden, den filmen suger hardt
Jeg syntes den var bra, 2ern er på vei den skal hvist hete Chronicles of Riddick
Better than thou.
Den var helt ok, verken mer eller mindre. Har den på DivX tror jeg hvis noen vil ha.
så den ganske nylig , vil ikke si at det var noe spesiellt med den.Var en typisk hollywood produksjon imo.Har sett mye bedre sci-fi filmer enn det der.
synes den var sinnsykt bra jeg da, han negern som spiller fangen spiller dødsbra
Opprinnelig postet av Carlo
Den var helt ok, verken mer eller mindre. Har den på DivX tror jeg hvis noen vil ha.
Vis hele sitatet...
ja gjærne
den er jo shizgammel.. men ganske tøff. selvom man kan forutsi med en gang hva som skjer. men det er tøffe effekter åsånt i den. helt grei hvis man kjeder seg en dag ;P
rraptor's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Aces-HigH
synes den var sinnsykt bra jeg da, han negern som spiller fangen spiller dødsbra
Vis hele sitatet...
Neger?!
Riddick var hvit og hadde noen sorte solbriller i strikk rundt hodet! Det var en neger der, den første som ble slaktet av monstrene.
Den er ok, men ikke rart den ikke blei populær spør du meg.. den er liksom på en måte bra, og på en måte bare patetisk

Vel synes nå han så ganske neger ut jeg da,Men poenget mitt var at jeg synes han spillte bra.
Better than thou.
Opprinnelig postet av rraptor


Neger?!
Riddick var hvit og hadde noen sorte solbriller i strikk rundt hodet! Det var en neger der, den første som ble slaktet av monstrene.
Vis hele sitatet...
Han var IKKE hvit. Han var neger 2k.
black hawk down må være en av de dårligste filmene jeg har sett. er det noe som trekker opp må det være filmingen.
Better than thou.
Så er det ikke den vi prater om heller.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av dephic
black hawk down må være en av de dårligste filmene jeg har sett. er det noe som trekker opp må det være filmingen.
Vis hele sitatet...
Haha, tror du trenger noen timer med søvn

Men jeg kan si meg enig at black hawk down søkker max
rraptor's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Carlo


Han var IKKE hvit. Han var neger 2k.
Vis hele sitatet...
Riddick

Neger?
Da er jeg kvinne!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
kan du for faen slutte å linke til bilder som ligger på angelfire? går ikke ann å vise dem utenifra sier jeg jo ffs
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av nso
kan du for faen slutte å linke til bilder som ligger på angelfire? går ikke ann å vise dem utenifra sier jeg jo ffs
Vis hele sitatet...
kopier lenken, nytt vindu, lim inn lenken, trykk enter
Better than thou.
Tøft, rraptor er kvinne.
Kanskje han er mulatt (eller hvordan det nå enn skrives) ellerno. så har dere begge litt rett.
har filmen et sted her, kanskje jeg skal se den senere..
Pitch Black var en helt grei film da. Vaffel grei når du så den på kino. Og blackhawkdown gadd jeg ikke se ferdig en gang.. :P