Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1187
Noen som vet om noen ftp servere eller no som har go fart å mye divx å velge mellom `?

Del din visdom
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Så klart! Jeg kjenner deg ikke, aldri sett nicket ditt før, jeg har jo fått så mye av deg...

Her skal du få en ftp med 500 gigz kvalitets filmer

Trådstarter
33 0
Hehe.. gøy gøy !!!
ja... kjempegøy
Moralen er enkel: den som deler, får noe tilbake.

Alternativt; IRC.
Moralen er ikke alltid så enkel..
#divx-europe på efnet
Så la meg klargjøre moralen for eder:

Den som tilbyr noe før han maser om å få, får mye lettere etterpå.
Slik at hvis han fyren som åpna denne threaden hadde GITT forumet noen fine linker først, så ville alle andre vært mye mer velvillige med å dele tilbake. Men hva vet jeg, har da ikke drivi med dette lenger enn siden 1984
Hehe, stakkars fyr... Han ville bare ha noen filmer til å chille lørdagskvelden med... Selv om det kanskje er bedre ting å gjøre på en lørdagskveld enn å se TNT...
veit... livet på nettet er hardt... seriøst; jante loven 2k! for de som liker en mer "lalaalal" stemmning stikk på dalnet, der er seriøst alle hyggelige!!??
Grådige folk er plagsomme
Skjønner ikke hvorfor man ikke kan dele uten å få noe tilbake?
Har delt ut WineX her på nFF, betalte 10$+ for det, og jeg fikk ingenting igjen for det. Men det er bare sånn jeg er, snill og deler av min overflod.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Ja. Vi har alle fra før av.
Skal vi gje deg en ftp med bra speed og shiz for det DER? c'mon.

Jeg er i godt humør idag så du skal få en link med masse porrfilmer og bilder. Filmene er mellom 1-10sec.
www.free6.com

Grådige folk er Malbolgia.
Har selv en ftp oppe (se i ftp seksjonen), det var en fyr som spurte om han kunne uploade noe, etter det har ingen uploada, men jeg er jo ikke grådig da og deler fortsatt

BTW: serveren kommer til å være nede i kveld grunnet LAN spilling
Prøv p2p sharing da, der får du noen divxer
Opprinnelig postet av Xtrax
Skjønner ikke hvorfor man ikke kan dele uten å få noe tilbake?
Har delt ut WineX her på nFF, betalte 10$+ for det, og jeg fikk ingenting igjen for det. Men det er bare sånn jeg er, snill og deler av min overflod.
Vis hele sitatet...
Du er et godt menneske du, Xtrax