Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 16825
Noen erfaringer med denne dissosiativen? Tenker mest på dosering, men alt av interesse. Fikk en sample på 300mg som vel endte opp som 270-280mg etter å ha flyttet substansen fra klips til kapsel. Vanskelig håndterbart stoff da det er ekstremt fluffy. Ekstremt euforisk og "trygg", altså i følelsesmessig perspektiv.

Delte nevnte mengde i to kaplsler på ca 140mg i hver. Tok den første etter en allergitest og etter en drøy time begynte ting å skje. Rimelig euforisk ift. Ketamin som er det eneste jeg kan sammenligne med og ikke like handicappende som sistnevnte kan være når du nærmer deg hullet. Tok ytterligere 140mg to timer etter den første, men opplevde ikke noen dobling i effekter. En viss økning ble merkbar etter en stund, men jeg var under hele turen i stand til å gå å pisse , se meg i speilet og flire, følge delvis med på en film etc. Motorikken var i mellomstor grad påvirket, men alt i alt noenlunde velfungerende, motorisk sett. Nå skal det nevnes at 3 Vival tidligere på dagen og et inntak av 325ug Flubromazlam (skyhøy toleranse på benzo) sikkert har dempet ting ned i noen grad.) Jeg bruker også en relativt høy dose Escitalopram som ifølge en tripreport på Erowid gjorde noe med effekten på vedkommmende, men ikke i et negativt perspektiv. Bare at oppturen manglet noen av det enkelte anser som ubehaglige effekter samt noen andre små forskjeller.

Finner litt motstridende info om dosering på nett. Alt fra sterke effekter fra sub 100mg oppimot inntak av et gram. Mange rapporter tyder på at rundt 500mg er det man må opp i for full uttelling. 280mg var absolutt meget morsomt, men undervelmende. Det hele sto vel på i 6-7 timer hvor 3-4 av disse var peak. Finner jeg en riktig dosering på dette stoffet tror jeg det topper K for min del. K bruker jeg kun i doser rundt keyhole, men aldri gjennom. Selv om jeg liker dette også svært godt, er den korte virketiden, total manglel på kontroll og en anelse skremmende forvirring det som ofte trekker ned.

Siden det ikke er så alt for mye informasjon om dette stoffet ute på weben spør jeg her.