Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1441
Hei!

Har klart og komme meg inn i bootloopen på android og samtidig mistet tilgang til recovery mode. Men har heldigvis download mode til tider..

Men eg trenger virkelig hjelp nå, er det nokon som kan hjelpe meg og fikset dette?

Har ein Galaxy Note 3 SM-N9005. Teksten som dukker opp når eg slår den på er:
recovery booting... recovery is not seandroid enforcing set warranty bit recovery
Du har sannsynligvis mistet det som lå på telefonen fra før av. Garanterer ingenting.

Skal være enkelt å løse problemet ditt ved å flashe stock firmware i Odin. Du finner guider på XDA om du ikke har rotet med det før.

Link til stock firmware.
http://samsung-updates.com/details/2...05XXUEND5.html
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Du har sannsynligvis mistet det som lå på telefonen fra før av. Garanterer ingenting.

Skal være enkelt å løse problemet ditt ved å flashe stock firmware i Odin. Du finner guider på XDA om du ikke har rotet med det før.

Link til stock firmware.
http://samsung-updates.com/details/2...05XXUEND5.html
Vis hele sitatet...
Ja, innholdet fjernet eg med ein gong. Har søttet i tre timer å ventet på ein nedlastning frå samsung-updates nå (internett på leir altså..), driver å tester ut ein god del framgangsmetoder, og å flashe via odin er vell det siste eg kommer på.

Så det blir spennende å sjå nå
Jeg kan så og si garantere at du vil få mobilen til å fungere etter du har flashet filen i Odin som PDA.

Av nysgjerrighet så lurer jeg på hva du har gjort for å fucke opp
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Jeg kan så og si garantere at du vil få mobilen til å fungere etter du har flashet filen i Odin som PDA.

Av nysgjerrighet så lurer jeg på hva du har gjort for å fucke opp
Vis hele sitatet...
Det fungerte!

Ganske sikker på eg lastet ned feil versjon av ROM og auto-root :/
Sist endret av Fyllingz; 6. juli 2014 kl. 12:52.