Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1016


<Boys super dream>



<Giant Elephant>



<Street Lightning Ball>



<Ground Slam>

Har aldri gjort noe slikt før, dette er mine første forsøk vet noen av dem er litt dårlig kvalitet, men jeg er i lære fasen Vil veldig gjerne høre hva dere syns, men ikke spydige kommentarer setter mer pris på konstruktiv kritikk som kan hjelpe meg på vei

Takk
Bare for å avklare..Hvor mange har du laget, og på hvor mange har du fulgt en guide? ( http://wpexperts.net.in/2012/04/photoshop-photo-effect/ )
Sist endret av Butchern; 19. november 2012 kl. 19:01.
Du vil ha konstruktiv kritikk på bilder du har laget ved å følge tutorials?
Linken funker ikke...

de første er er laget ved tutorials, de siste er ikke
Navnet i høyre hjørne stjeler alt for mye fokus. Men er uansett ikke mye kred å gi siden dette er fra tutorials.
Sitat av Donkeybrain Vis innlegg
Navnet i høyre hjørne stjeler alt for mye fokus. Men er uansett ikke mye kred å gi siden dette er fra tutorials.
Vis hele sitatet...
kun de to første som er tutorials.
Sitat av Zaloz Vis innlegg
kun de to første som er tutorials.
Vis hele sitatet...
Riktig det, skrev feil ister... manglet "to" i innlegget isted...
Men er enig med resten her, du får nok ikke mye kreditt siden de er fra tutorials.
Samma om han fulgte tutorials eller mekka de selv, var elendige uansett.
Selv om det kun er de to første eg har fulgt tutorials på?
Sitat av BareAnders Vis innlegg
Samma om han fulgte tutorials eller mekka de selv, var elendige uansett.
Vis hele sitatet...
Nå, nå. Synes de var relativt bra, jeg. Hvert fall til å være noen av de første bildene han mekker. Stå på videre, Erlend. Tror du kommer til å ha det mye moro med bilderedigering fremover. Øvelse gjør mester, vet du.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Nå, nå. Synes de var relativt bra, jeg. Hvert fall til å være noen av de første bildene han mekker. Stå på videre, Erlend. Tror du kommer til å ha det mye moro med bilderedigering fremover. Øvelse gjør mester, vet du.
Vis hele sitatet...
Takk Begynte med tutorialsene for å lære meg litt teknikker, er ikke for å kopiere noen. Men var kanksje litt dumt å bruke dem som eksempler, men husker det til neste gang