Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1336
Da har jeg vært å loka rundt i butikken på utikk etter bong! ser at prisene her er høyere enn det jeg pleier å være og når jeg sjekker på everyonedoesit så virker alt drit billig! eneste greia er at det er toll over 200kr og jeg ikke er 18 enda -.-

krava mine er egentli en enkel bong av glass, skal kunne vær lett å transportere bort til venner osv. Og Dealextreame har tilfeldigvis en liten søt bong som falt for intressen min... hva synes dere om den? http://dx.com/p/2-layer-filter-glass...146301?item=38

eller anbefaler dere noen andre? helst under 500kr!
Jo mer virrvarr og ting som er inni selve bongen jo hardere blir det og gjøre det rent, her snakker jeg av egen erfaring.
Sko jeg kjøpt hadde jeg kjøpt en helt enkel uten noe som helst "ekstra" tilbehør.

DX har og en utrolig lang leveringstid.
Jeg ville lett på www.ioffer.com.

Der har de veldig mye røykeutstyr i alle prisklasser.
Masse bonger her til under 500, dessuten lynkjapp levering!
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Må bare si at det ikke har noe som helst å si om du ikke er 18.

Jeg har kjøpt bonger og diverse semi-dodgy stuff før jeg ble 18 uten problemer over hodet.

At tollen sjekker bongen din er ikke noe problem da alle typer bonger og piper er fult lovlige sålenge de ikke er brukt til noe ulovlig (klassifiseres da som brukerutstyr og kan dras inn/stjeles av politiet)

Jeg tror faktisk en av de første pakkene jeg bestilte ble tatt til tollkontroll, det eneste som skjer (altså om du bare har kjøpt en bong) er at det tar noen dager ekstra før du får den.
Sist endret av lex123; 30. juli 2012 kl. 00:02.
Everyonedoesit.com

Billig og kjap levering! (Det blir shippa før 4:20 PM hver dag og det tar 2-3 dager maks. Hvis du er veldig uheldig så kanskje bortimot en uke)
Sist endret av iSayHey; 30. juli 2012 kl. 00:43. Grunn: skrivefeil, sigh.
Jeg er selv på leting, og vi har de samme problemene!
Altså EDIT (Everyonedoesit) Vil jeg ikke anbefale
( Rating )
Gå heller for grasscity!
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Door145 Vis innlegg
Jeg er selv på leting, og vi har de samme problemene!
Altså EDIT (Everyonedoesit) Vil jeg ikke anbefale
( Rating )
Gå heller for grasscity!
Vis hele sitatet...
Har sagt det før, men støtter dette. Grasscity er ved mine erfaringer mye mer pålitelige, samt de har MYE bedre kundeservice/support.