Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1927
røyket endel tribe for noen timer siden og er på tur ned nå. lå i senga nå med øynene lukket, plutselig får jeg den ekleste følelsen av å nesten miste meg selv. fikk faktisk litt noia... Hvorfor skjedde dette?
Hva er tribe?
Sitat av Badapple Vis innlegg
Hva er tribe?
Vis hele sitatet...
rc - syntetisk cannabis
Sist endret av 95markro; 4. juli 2012 kl. 04:13.
Har fått samme følelsen på vanlig cannabis, hørte på musikk og prøvde å forestille meg hvordan det er å bli gal. Da var det plutselig som jeg faktisk var gal et lite øyeblikk, visste ikke hvem jeg var lengre. Gikk fort over, men det var en ganske jævlig følelse.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Det som skjedde var at du opplevde effektene av et rusmiddel.
Poy
Stay positive..lala
36 1
Det er jo en vanlig følelse, du må bare komme deg over noia delen.
Noen ganger virker det bare på en annen måte
Etter min egen personlige erfaring så får man litt lett noia og kan bli litt småparanoid når man ikke har røyket cannabis eller synt.cannabinioder før.

Men hvertfall til meg så forsvant dette helt etter at jeg hadde røyka en stund, man får etterhvert et mer avslappende forhold til rusmidelet, litt av spenningen forsvinner jo på en måte.

Man kan kanskje sammenligne det med og hoppe 10'metern i bassenget, jo flere ganer du gjør det, jo mindre nervøs blir du.

Og bare et lite tips på slutten her nå: Hold deg/dere til cannabis, jeg har røyket mine gram med synt. men nå holder jeg meg kun til planten. Vet ikke om det er tryggere, men jeg føler meg hvertfall tryggere
Dissociative identity disorder

Helt vanelig side effekt a cannabis, dersom du er en hyppig bruker ville jeg forslått en pause på noen uker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
slutt å røyk den internet dritten.
I tillegg til det 64k sier, kan det hende du opplever noe som heter depersonalisering.

Har vært utenfor det selv, veldig ekkelt egentlig, for det sniker seg på uten at du egentlig merker det. I korte trekk opplevde jeg fravær av korttidshukommelse, følelsen at jeg levde i en boble helt for meg selv helt uten andre levende mennesker (jeg fikk ikke til å koble meg til folk og det å føre en samtale var helt jævlig). Å tenke klart var veldig vanskelig egentlig, ble alltid surrende på samme temaet i mange timer uten å klare å fokusere på noe annet. Samtidig føltes det ut som om jeg hadde alt for store hender, og at de var plassert feil.

Prøvde meg på å gå en tur rundt om i sentrum for å kjøpe noe å spise, men det var alt jeg var ute på de to dagene. Og det var sikkert like greit for min del.

Er også delvis enig med tetrakrystall her, skaff ekte vare og ikke shabby RC fra intrarnets som ingen vet f.eks langtidseffekter osv på enda. Virker så sketchy når det er mange hundre ganger mer effektivt enn vanlig cannabis, imo kan det ikke være bra.

Håper du får ordnet opp i ditt TS, og ta en litt lengre pause etter dette så skal du se at alt fikser seg etter hvert
95markro's Avatar
Trådstarter
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
I tillegg til det 64k sier, kan det hende du opplever noe som heter depersonalisering.

Har vært utenfor det selv, veldig ekkelt egentlig, for det sniker seg på uten at du egentlig merker det. I korte trekk opplevde jeg fravær av korttidshukommelse, følelsen at jeg levde i en boble helt for meg selv helt uten andre levende mennesker (jeg fikk ikke til å koble meg til folk og det å føre en samtale var helt jævlig). Å tenke klart var veldig vanskelig egentlig, ble alltid surrende på samme temaet i mange timer uten å klare å fokusere på noe annet. Samtidig føltes det ut som om jeg hadde alt for store hender, og at de var plassert feil.

Prøvde meg på å gå en tur rundt om i sentrum for å kjøpe noe å spise, men det var alt jeg var ute på de to dagene. Og det var sikkert like greit for min del.

Er også delvis enig med tetrakrystall her, skaff ekte vare og ikke shabby RC fra intrarnets som ingen vet f.eks langtidseffekter osv på enda. Virker så sketchy når det er mange hundre ganger mer effektivt enn vanlig cannabis, imo kan det ikke være bra.

Håper du får ordnet opp i ditt TS, og ta en litt lengre pause etter dette så skal du se at alt fikser seg etter hvert
Vis hele sitatet...

leser du dette: http://freak.no/forum/showthread.php?t=225711 virker det som jeg fikk en liten depersonalisering. men har gått over Det du skrev om hvordan du opplevde det, kunne jeg ikke forklart bedre selv. Går over på brunt i midten av neste måned, da jeg har vært på pissingblablabla