Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 1834
God kveld freaks.

Jeg kunne gjærne hørt noen forslag til noen sanger som varer lenge.

Det jeg er ute etter er DnB, dubstep osv. Dette er min favoritt: http://ephixa.com/track/no-big-deal-...mins-of-ephixa

Og om noen hadde noe lignende hadde jeg blitt super duber glad .

Skal til 85 i natt.

Takk.
Anbefaler deg til og laste ned Excision - Shambala 2011, er en Dubstep/DnB/Drumstep mix på 50 sanger, den ligger gratis til nedlasting på Facebook fanpagen hannes.
Rev Theory - Hell Yeah er uten tvil den beste gaming sangen, dog det ikke er dubstep
Sist endret av Capital Vices; 28. september 2011 kl. 23:35.
Usikker på om du er ute etter house, men denne kanalen har MASSE house mikser, de fleste er på 40 minutter ++.
Sitat av Halmstad Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Faen så typisk I dag va første gang jeg hørte den, og det var på skolen.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Faen så typisk I dag va første gang jeg hørte den, og det var på skolen.
Vis hele sitatet...
Jeg har nesten hørt igjennom hele greia, det triste er at sangen er DRITFENGENDE! HAHA
Tusen hjertelig takk for alle svar! Dette kommer til å bli en chill natt takket være dere.

Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Anbefaler deg til og laste ned Excision - Shambala 2011, er en Dubstep/DnB/Drumstep mix på 50 sanger, den ligger gratis til nedlasting på Facebook fanpagen hannes.
Vis hele sitatet...
Finner den ikke. link?

Sitat av drinkalone Vis innlegg
Jeg har nesten hørt igjennom hele greia, det triste er at sangen er DRITFENGENDE! HAHA
Vis hele sitatet...
Så sant så sant. Jeg vil abre fortsette å høre, men vil ikke alikevel
Både Tiësto og Armin Van Buuren har sine egne radioshow som du kan høre på, tiesto sine pleier vel å vare i 2 timer.
Finnes podcasts og masse div Meste ligger på youtube og.

Det her er da ikke dub, men skikkelig trance
Sitat av Eodor Vis innlegg
Finner den ikke. link?
Vis hele sitatet...
www.excision.ca


Oooh, og Cookie Monsta - Maryland Chocolate Chip Mix!

Link: http://www.mediafire.com/?11hycfnkudl
Sist endret av Toaru; 29. september 2011 kl. 00:39.
Dubstep, samling av sanger som varer i en time og noen minutter.
Excision - Session X
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Dubstep, samling av sanger som varer i en time og noen minutter.
Excision - Session X
Vis hele sitatet...
Synes faktisk denne er bedre enn shambala 2011 tbh, mye bedre låter osv, men shambala 2011 var drittfet.

Dieselboy - Unleashed en av de sykeste mixene jeg vet av med drittmange fete sanger!
nyan cat .
http://mixes.dabears.ca/

mange bra mixer her.
Dubstep, trance, tecno house og anna ymse.

Mixene varer fra 50 min til 3 timer. den som varer 3 timer er I love house mix 2, tror eg.

min favoritt er Devious
Sitat av Halmstad Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Finnes det en måte å sette youtubefilmer på repeat? "tut! tututut! Tut! tutututut! tut! tuuuut tuuuut!"
hvis du liker trance osv, så ligger nesten alle album av A state of trance, anjunabeats, anjunadeep, kyau & albert som "continious mix" på spotify.

hvis du liker hardstyle, så har fear fm også noen top 100, som er mikset sammen.
Last ned Essential Mix. Bare søk på det på PB, så er det mye bra.. Skrillex, Nero osv. :-)
www.lsdb.nl er fantastisk for livesets. bra sjangerbredde!
"Circus One presented by doctor P and Flux Pavillion" mixen varer i 49 minutter.
Maange fete dubstep låter og drops mixa sammen!
Sitat av Halmstad Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Haha. Det var det drøyeste.

Blir natta musikken min det der.
Sist endret av stagg; 30. september 2011 kl. 01:32.