Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  57 19434
Ser at det er veldig mye oppstyr rundt heroin, etter ha lest en bok har jeg åpnet øynene har jeg sett at heroin er et ufarlig stoff, vis man ser bort i fra avhengiheten. Har nå gått til innkjøp av 3 g norsk heroin. Har noen spørsmål.
Hva er en passe dose for norsk heroin, med tanke på at den sikkert er utblandet.

Skal skyte for maksimal effekt, oppskrift på hvordan jeg tilbereder sprøyta hadde vært fint.

Kan jeg dra en stripe cola ved siden av vis jeg blir for trøtt ell får lyst.

Takkkkkker mann.
Hvorfor har folk denne holdningen til heroin egentlig. Dere diskuterer oxycontin som om det skulle vært sukkertøy, når virkeligheten er at oxycontin er sterkere enn heroin. Get a grip.
Vil kanske definere dere litt bedre, har ihvertfall ikke diskutert noen slags rusmiddler som om det er sukkertøy,

Skal ikke leke altvitende men du finner vel noe bedre å ruse deg på en heroin?

Skal ikke si noe spesielt på hva du mener, men tenk det godt om trippelt før du gjør noe.
Det at man faktisk må skyte skiten er jo ille nok.

[COLOR="DarkGreen"]>heroin er et ufarlig stoff, hvis man ser bort i fra avhengiheten[/COLOR]
Yeah, og å falle fra store høyder er også helt ufarlig, så lenge man ser bort ifra smellet på slutten.
Søk på "skyte heroin" på forumet, så finner du svarene du vil ha.
Er fullt klar over at dette er trolling, eller jeg håper hvertfall det for din del.
Sitat av tripflag Vis innlegg
Det at man faktisk må skyte skiten er jo ille nok.

[COLOR="DarkGreen"]>heroin er et ufarlig stoff, hvis man ser bort i fra avhengiheten[/COLOR]
Yeah, og å falle fra store høyder er også helt ufarlig, så lenge man ser bort ifra smellet på slutten.
Vis hele sitatet...
Du skjønner jo hva jeg mener, det er bare å ta heroin en sjelden gang i måneden. Så vil aldri heroin være farlig, det blir til og med sunnere en fredagsfylla.
Det som er fint med nordlænding vi er redd sprøyte

Men WhiteHat er litt enig, heroin er søppel dop, å er veldig avhening stoff, å prøve 1 gang kan ende som de fleste sir om røyk.
Just be carefull, ikke alle har selv kontroll (Selvom du kansje trur det)

Sitat av uten navn Vis innlegg
Du skjønner jo hva jeg mener, det er bare å ta heroin en sjelden gang i måneden. Så vil aldri heroin være farlig, det blir til og med sunnere en fredagsfylla.
Vis hele sitatet...
Gå til den nærmeste smuget i Oslo, så ser du den sunnere fredagsfylla

men som sagt, søk på google trur ikke nFF har så mye peiling innenfor heroin, pga dem som begyner på det blir ikke sosial nok
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Vil kanske definere dere litt bedre, har ihvertfall ikke diskutert noen slags rusmiddler som om det er sukkertøy,

Skal ikke leke altvitende men du finner vel noe bedre å ruse deg på en heroin?

Skal ikke si noe spesielt på hva du mener, men tenk det godt om trippelt før du gjør noe.
Vis hele sitatet...
Bedre å ruse seg på? Syntes det er verre med folk som nærmest spiller russisk rulett med hjernen sin ved bruk av lsd, og muligens ender opp på galehus.

Sitat av Kain Vis innlegg
Det som er fint med nordlænding vi er redd sprøyte

Men WhiteHat er litt enig, heroin er søppel dop, å er veldig avhening stoff, å prøve 1 gang kan ende som de fleste sir om røyk.
Just be carefull, ikke alle har selv kontroll (Selvom du kansje trur det)



Gå til den nærmeste smuget i Oslo, så ser du den sunnere fredagsfylla

men som sagt, søk på google trur ikke nFF har så mye peiling innenfor heroin, pga dem som begyner på det blir ikke sosial nok
Vis hele sitatet...
Det kommer av en ekstremt dårlig livstil og konstant heroinrus i 40 år.
Hvis du fikk for deg at heroin ikke er farlig etter å ha lest en bok, burde du lese en bok om det å være kritisk til bøker.
Takk dette forumet har blitt overfylt med idioter som skal gi moralpreken vert femte minutt. Noen som kan objektivt svare meg på spørsmålene, uten å gi moralpreken. Syntes "rusmidler" bør bli en lukket seksjon, der du trenger å sende inn en positiv urinprøvefor å bli medlem. Så slipper vi moralpreken.
Her er en moralpreken: Du sitter på internett. Du vet om erowid, og google. Allikevel bruker du tid på å dra ut fjerne meninger fra folk som mener at du ikke bør ta heroin, misforstår hva du mener når du sier at heroin er derimot ufarlig så lenge man ikke blir avhengig og går attpåtil og klager. Søk heller neste gang, eller sjekk opp på erowid. Informasjonen ligger bare der og venter på deg.

Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Ser ikke alt for mye til moralprekner her. Men når noen kommer og nærmest sier at heroin er "sunt" må det ringe en bjelle!

Nå gir jeg meg på diskusjonen her for nå før jeg Evt begynner å trolle.

Men siste ord: ville hoppet over heroin, Og heller funnet på noe annet. Om du er såpass oppegående til å skjønne det så burde du skulle ned heroinet, noe du sikkert vil være glad for senere?
Vis hele sitatet...
Det er jo for faen kun moralprekener her. Ingen har svart på spørsmålet, og alle har istedenfor valgt å kollektivt dumme seg ut med å mase med at hero er et søppelstoff og å gjenta både seg selv og hverandre.
Sist endret av anamnesis; 24. januar 2011 kl. 03:38.
Sitat av anamnesis Vis innlegg
Her er en moralpreken: Du sitter på internett. Du vet om erowid, og google. Allikevel bruker du tid på å dra ut fjerne meninger fra folk som mener at du ikke bør ta heroin, misforstår hva du mener når du sier at heroin er derimot ufarlig så lenge man ikke blir avhengig og går attpåtil og klager. Søk heller neste gang, eller sjekk opp på erowid. Informasjonen ligger bare der og venter på deg.



Det er jo for faen kun moralprekener her. Ingen har svart på spørsmålet, og alle har istedenfor valgt å kollektivt dumme seg ut med å mase med at hero er et søppelstoff og å gjenta både seg selv og hverandre.
Vis hele sitatet...
Vel grunnen til at jeg spør er fordi mange av svarene ikke finnes på google.
Dosering.


Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Med mindre du har helt ren, hvit heroin, så bør du virkelig ikke skyte den. Dette er ikke en moralpreken, det er common sense. Brun heroin er en skitten planteguffe full av diverse urenheter og kontaminasjoner. Å skyte en slik substans direkte inn i blodstrømmen er å be om å bli forgiftet. Jeg vet at det er dette junkiene gjør, men som jeg har forsøkt å fortelle en haug med andre folk før deg, man behøver ikke å følge normene i rusmiljøene bare fordi alle andre gjør det. Om du velger å innta heroin er din sak, men når du kommer her med en så dum idé som å skyte det, så er jeg nødt til å påkeke det. Du får ha meg unnskyldt. Har du mot formodning ren heroin, så er det imidlertid en annen sak.
Vis hele sitatet...
edit : eller bare ta med link til hele den tråden http://freak.no/forum/showthread.php?t=172785
Sist endret av Sixpounder; 24. januar 2011 kl. 03:44.
Nå vet ikke jeg styrken på average heroin i oslo heller. Den kan jo godt være utblandet med 90% , vil jo få sikkelig feng.
Sitat av uten navn Vis innlegg
Nå vet ikke jeg styrken på average heroin i oslo heller. Den kan jo godt være utblandet med 90% , vil jo få sikkelig feng.
Vis hele sitatet...
Du får dosere som om det var 100% rent da. bare ikke begynn å anta ting, om du egentlig er usikker.
Sist endret av Sixpounder; 24. januar 2011 kl. 03:46.
Sitat av uten navn Vis innlegg
Vel grunnen til at jeg spør er fordi mange av svarene ikke finnes på google.
Vis hele sitatet...
http://lmgtfy.com/?q=heroinrenhet+i+oslo

http://lmgtfy.com/?q=how+to+shoot+heroin

http://lmgtfy.com/?q=heroin+dosage

Da får du vite hvordan du skal operere en sprøyte, en artikkel om at gateheroinen i Norge kan være så lite som 5% ren (håper du kan prosentregning) og dosering. Var det noe mer?
Sist endret av anamnesis; 24. januar 2011 kl. 03:55.
Du sammenligner LSD og Heroin, og mener fast bestemt at det er mer risikabelt med LSD?

Tror gjerne du burde slutte med rusmidler asap.
Sitat av uten navn Vis innlegg
etter ha lest en bok har jeg åpnet øynene har jeg sett at heroin er et ufarlig stoff, vis man ser bort i fra avhengiheten.
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvilken bok du har lest, men selv om heroin på langt nær er så fysisk skadelig som mange tror, er det slett ikke uten bivirkninger. I tillegg kommer overdoserisiko, forgiftning som følge av utblandet stoff, bakterielle infeksjoner og blodpropper som følge av injeksjoner osv.

Det er også naivt å utelate avhengighetspotensialet fra likningen din, selv om du nå er helt sikker på at du ikke vil bruke stoffet ofte.

Når det gjelder spørsmålene dine og svarene du har fått (enkelte er slettet for å rydde opp litt i tråden) er det slik at a)du finner enkelt svar ved å google eller søke i forumet (erowid er også en god ressurs), og b) dette er et diskusjonsforum, ikke en opplysningstjeneste for rus(mis)brukere. Når du poster noe må du forvente uenighet og diskusjon.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Jeg vet ikke hvilken bok du har lest, men selv om heroin på langt nær er så fysisk skadelig som mange tror, er det slett ikke uten bivirkninger. I tillegg kommer overdoserisiko, forgiftning som følge av utblandet stoff, bakterielle infeksjoner og blodpropper som følge av injeksjoner osv.

Det er også naivt å utelate avhengighetspotensialet fra likningen din, selv om du nå er helt sikker på at du ikke vil bruke stoffet ofte.

Når det gjelder spørsmålene dine og svarene du har fått (enkelte er slettet for å rydde opp litt i tråden) er det slik at a)du finner enkelt svar ved å google eller søke i forumet (erowid er også en god ressurs), og b) dette er et diskusjonsforum, ikke en opplysningstjeneste for rus(mis)brukere. Når du poster noe må du forvente uenighet og diskusjon.
Vis hele sitatet...
Tørr vedde på at boken han har lest er "Opium for the masses" som han omtaler i et annet innlegg.

Her er bittelitt info fra erowid sine brukere: http://www.erowid.org/library/review/review.php?p=89

Siterer: "He downplayed the gravity of addiction", kan stemme ganske bra :P
Hehe, det farlige med minus er jo nettopp tilvenningsfaren. Jeg tror du misforstår når du mener at det er bedre å ta heroin noen ganger i måneden enn å drikke øl.
etter en heroin tripp beggyner det edrulige livet og bli kjedlig, du går litt og litt være dag og kjeder deg.
etter noen uker, kansje en måned så tenker du " faen meg nok ! jeg er lei av og kjede meg ".. pang, så er du igang

lykke til med det spennende livet som rusmisbruker.

ps, bare fordi en ting er bedre enn noe annet. bettyr ikke at den tingen ikke er skadlig.
Man kan jo dø, første gang med sprøyte.
Så røyke hadde sikkert vært smartere.
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Man kan jo dø, første gang med sprøyte.
Så røyke hadde sikkert vært smartere.
Vis hele sitatet...
Man kan dø først gang man røyker det også. Dosen, ikke inntaksmetoden, er utslagsgivende.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Man kan dø først gang man røyker det også. Dosen, ikke inntaksmetoden, er utslagsgivende.
Vis hele sitatet...
Da er det et veldig farlige stoff.
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Da er det et veldig farlige stoff.
Vis hele sitatet...
Dette gjelder jo alle stoffer, da. Det er dosen som avgjør. Noen inntaksmetoder krever dog mindre dose enn andre for å fremkalle overdosesymptomer.
Alle formene for alkohol, sigaretter og rottegift skader kroppen, amfetamin, sliter den ut.

Heroin skader i seg selv ikke kroppen, men den hemmer brukeren i ta vare på seg selv på et slikt nivå at det er frarådelig å la stoffet være, med mindre man skal gjennom en operasjon eller som smertebehandling; selv da ville nok ketogan vært bedre.
Har du gode rutiner og rent stoff, så skal du vel fint kunne klare å ta vare på deg selv ?
Sitat av uten navn Vis innlegg
Ser at det er veldig mye oppstyr rundt heroin, etter ha lest en bok har jeg åpnet øynene har jeg sett at heroin er et ufarlig stoff, vis man ser bort i fra avhengiheten.
Vis hele sitatet...
Nå er kokain mer avhengihetsskapende en heroin.
Til tross for det regner folk flest heroin for et farligere stoff, kom tilbake når du veit hvorfor
Hvorfor har folk så mye i mot heroin, det burde da gå ann å diskuterer et stoff uten å få slengt haugevis med moralprekner etter seg, tror trådstarter vet hva heroin er og kan gjøre, det vet de fleste.
Blir umulig å diskuterer noe som helst når det eneste folk kommer med er dritt, det går fint ann å bruke heroin uten å bli som narkisene ved oslo s, men det virker som at folka her inne har såpass fordommer mot heroin at dem tror at alle ender opp som tunge missbrukerer.
Sitat av uten navn Vis innlegg
Ser at det er veldig mye oppstyr rundt heroin, etter ha lest en bok har jeg åpnet øynene har jeg sett at heroin er et ufarlig stoff, vis man ser bort i fra avhengiheten. Har nå gått til innkjøp av 3 g norsk heroin. Har noen spørsmål.
Hva er en passe dose for norsk heroin, med tanke på at den sikkert er utblandet.

Skal skyte for maksimal effekt, oppskrift på hvordan jeg tilbereder sprøyta hadde vært fint.

Kan jeg dra en stripe cola ved siden av vis jeg blir for trøtt ell får lyst.

Takkkkkker mann.
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har prøvd heroin tidligere ville jeg ikke ha brukt mer enn hva èn brukerdose pleier å være. Dvs. 125mg( 1/8 ), hvis du ikke har vekt til å veie opp, så del opp 1 gram i ca. 8 like store striper. Veldig ofte er en brukerdose som blir kjøpt på gata delt opp på øyemål, så faren ved å gjøre dette selv er ikke større enn å kjøpe det i "bag'er" på gata.
Det er ikke sikkert at du vil få maksimal effekt som du lurer på, men; better safe, than sorry, både for deg selv og de rundt deg som er glad i deg.
Hvis du ikke blir fornøyd med første dosen er det fullt mulig å justere med en til flere doser etter hvert.

Hvis du ikke tidligere har injisert noen som helst stoff vil jeg fra råde deg å starte med heroin. Det finnes andre bruks måtern å bli stein på. Å røyke stoffet er det som raskt vil gi deg en rusfunksjon som di er ute etter. Det kan selfølgelig ikke sammenligens med injisering, men gir alikevel en effekt mange brukere klarer seg fint med.
I stedet for å stikke hull i huden så bruker du sølvfolie og et rør (laget av evt. sølvfolie) og legger en mengde heroin f.eks 1/4 gram på sølvfoliet og brenner under foliet mens du suger i deg røyken, i det stoffet smelter og begynner å renne nedover foliet.
Bruker du for stor flamme så vil stoffet kokkse eller "poffe". Da får du ikke så mye ut av stoffet. Poenget er å få det til å renne frem og tilbake lengst mulig for å få i seg meste parten av røyken.
Når du har tre gram så vil du blir stein uansett og injisering er ikke nødvendig for å oppnå ønsket ruseffekt. Men klart, det vil ta lenger tid enn ved injisering.

Tenk deg nøye om, injisering av stoffet gjør ofte brukeren umiddelbart forelsket i stoffet. Men det vil ikke si at å røyke det gjør deg mindre utsatt for avhenighet.
Du kan også snorte stoffet, men av egen erfaring så fungerer det ikke på samme måte som å røyke det.

Som sagt tidligere, tenk deg nøye om. Les nøye om dosering, bruksmåter/metoder.
Sist endret av esmokealot; 24. januar 2011 kl. 16:33.
Sitat av fxxked Vis innlegg
Heroin skader i seg selv ikke kroppen
Vis hele sitatet...
En engangsdose heroin er ikke nevneverdig fysisk skadelig. Brukt jevnlig har det imdidlert en del negative effekter.
Sitat av zevz Vis innlegg
tror trådstarter vet hva heroin er og kan gjøre
Vis hele sitatet...
Tydeligvis ikke, iom. at han omtaler det som ufarlig, hvis man ser bort fra avhengighetspotensialet (noe som i seg selv er virkelighetsfornektelse).
Sist endret av felix_poker; 24. januar 2011 kl. 16:36.
Personer som klarer å ha slikt liggende lenge og bruke bare en sjelden gang med lange intervaller mellom hver gang, må jeg si at jeg virkelig ser opp til.

Etter erfaring med oxynorm vet jeg at det er en vanvittig deilig rus. Hadde jeg hatt 100 slike kapsler med oxynorm måtte jeg nesten latt morra mi disponere de for meg, ellers hadde det blitt daglig bruk :P
Jeg lever slapp av, Fikk en venn til sette skuddet i går det var ekstremt behagelig har aldri kjent en så god rus, men følte at jeg kunne hatt en større dose. Skal prøve igjen om 2 måneder.
haha! den er god

Pass på hvis du kjøper i oslo, på trappa!

altfor mye dritt ute nå!
skal gjøre det har fortsatt masse igjen fra i går, valgte å la en venn ta vare på det.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Man kan dø først gang man røyker det også. Dosen, ikke inntaksmetoden, er utslagsgivende.
Vis hele sitatet...
Er det farligere å røyke enn å ta sprøyte? Det er sant man kan dø av å røyke heroin. Doser er utslagsgivende er sant, men hvis man tar en høy dose og røyke eller tar sprøyte med samme dosen, hvilken av disse er farligst? Det har jeg alltid lurt på. Jeg har sett en fyr røyka heroin og han ble svært dårlig. Lå på bakken som en slapp fisk. Narko kompisene hans ga faen i han og de røykte enda eller tok sprøyte. Og det var på narkoparken i hjembyen min.

Sitat av uten navn Vis innlegg
skal gjøre det har fortsatt masse igjen fra i går, valgte å la en venn ta vare på det.
Vis hele sitatet...
Det er dummeste du kan gjøre! Håper ikke at han bruker hero, hvis han bruker da lopper han deg og det er veldig dumt
Sitat av uten navn Vis innlegg
Jeg lever slapp av, Fikk en venn til sette skuddet i går det var ekstremt behagelig har aldri kjent en så god rus, men følte at jeg kunne hatt en større dose. Skal prøve igjen om 2 måneder.
Vis hele sitatet...
har litt problemer med å tro at den blir liggende i 2 mnd
det blir ligende er litt mettet på rusen.
Sist endret av uten navn; 24. januar 2011 kl. 18:44.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
En engangsdose heroin er ikke nevneverdig fysisk skadelig. Brukt jevnlig har det imdidlert en del negative effekter.
Vis hele sitatet...
De langtidseffektene er ikke på langt nær så ødeleggende som manglende evne til å ta vare på eget legeme; nedsatt sosial aksept som følge av: ingen flere tenner, ødelagt (intim) hygiene, sosial angst, etc
Sitat av fxxked Vis innlegg
De langtidseffektene er ikke på langt nær så ødeleggende som manglende evne til å ta vare på eget legeme; nedsatt sosial aksept som følge av: ingen flere tenner, ødelagt (intim) hygiene, sosial angst, etc
Vis hele sitatet...
jaja junkiene er late, se på en luksus narkoman. ser litt bedre ut de hehe.

en annen ting vis jeg hadde fått utskrevet eller kjøpt morfin eller oxy, hadde ingen gitt meg en eneste moralpreken. tenk på det.
Sist endret av uten navn; 24. januar 2011 kl. 18:53.
Er fortsatt usikker på om trådstarter troller..Men jeg skjønner meg ikke på førstegangsbrukere av amf,heroin som gidder/tørr og kjøre på med sprøyta med engang.Er det ikke litt bedre og teste ut varene med og røyke/snorte først,så man ihvertfall har en viss peiling på kvaliteten på stoffet.?
Ville testa ut røyke/snorte det først jeg, snorte det gir en herlig rus hvis man får noe bra det! Men skjønner lysta etter å skyte det, har hittil bare snorta mesteparten av minusen jeg har fått i meg, å jeg har hvert knocked out i mange timer etterpå.

Skyte er ikke noe for en førstegangs tester hvis du spør meg, men skal ikke komme med noen moralpreken med tanke på at jeg leker med skytetanken den dag i dag, selvom jeg har klart å kutte ut minusen akkurat nå. Med min flaks så er jeg nok på om ikke lenge igjen, har ekstremt dårlig selvkontroll, noe som plager livet av meg! Meeeen minus noen få ganger fører absolutt ikke til noe videre bruk så lenge man kan holde seg i skinnet!
om 2 måneder er planen å prøve med litt kokain ved siden av lol. er det farlig eller? tenkte å ta en stripe da så det blir lettere å justere. kanskje blande kokain og heroinen sammen for best effekt.
Snakker du skyte eller snorte nå?
Jeg syntes det er jævla deilig å blande de to, eller makka å heroin...!

Men kola aleine uten alkohol gir så og si null funk på meg.
Sitat av selvmord Vis innlegg
Snakker du skyte eller snorte nå?
Jeg syntes det er jævla deilig å blande de to, eller makka å heroin...!

Men kola aleine uten alkohol gir så og si null funk på meg.
Vis hele sitatet...
Tusen takk endelig en som gir meg skikkelig svar. nei drar nok en striper da, gidder ikke å skyte igjen, det var egentlig dumt hehe.
Planen er å kombinere heroin med kokain, men du har ikke undersøkt om det er farlig eller ikke? Du hevder også å ha satt deg inn i skadeomfanget av å bruke heroin, samtidig som du innbiller deg at å injisere en møkkete planteguffe inn i blodstrømmen din er mindre helseskadelig enn å drikke alkohol? Og på toppen av dette, så presterer du å avfeie alle faremomentene ved bruk av heroin, med det argument at så lenge man bare tar det av og til, så vil det aldri kunne være farlig. Det blir så dumt at jeg vet ikke hva jeg skal si engang.

Du har et godt poeng som utgangspunkt, nemlig at det er mulig å bruke selv heroin på en forsvarlig måte, men du viser ikke antydning til å være en forsvarlig bruker selv. Denne tråden er vanskelig å forholde seg til. Jeg er liksom enig med deg på et prinsipielt grunnlag, men samtidig fremstår du over hodet ikke som rett person til å forfekte dette budskapet.
Sitat av Løken92 Vis innlegg
hvis man tar en høy dose og røyke eller tar sprøyte med samme dosen, hvilken av disse er farligst?
Vis hele sitatet...
Hvis man tar den samme dosen, vil injeksjon gi en kraftigere effekt. En kraftig røykedose kan være en intravenøs overdose.
Sitat av fxxked Vis innlegg
De langtidseffektene er ikke på langt nær så ødeleggende som manglende evne til å ta vare på eget legeme; nedsatt sosial aksept som følge av: ingen flere tenner, ødelagt (intim) hygiene, sosial angst, etc
Vis hele sitatet...
Hva så? Om noe er mer skadelig enn noe annet betyr ikke det førstnevnte ikke er skadelig.
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Planen er å kombinere heroin med kokain.
Vis hele sitatet...
jeg er ingen ekspert,men all logikk tilsier at å blande stoffer i seg selv ikke er bra/kan føre til forgiftning!

Eg ville aldri gjort det!
Sitat av murmade Vis innlegg
jeg er ingen ekspert,men all logikk tilsier at å blande stoffer i seg selv ikke er bra/kan føre til forgiftning!

Eg ville aldri gjort det!
Vis hele sitatet...
Wikipedia-artikkelen om heroin har en egen seksjon for kontraindikasjoner, og "stimulants" står oppført under denne.