Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1823
Jepp kjenner et par fyrer som lagde seg te og hadde hasj oppi..

Det virket ganske genialt for meg siden jeg ikke liker og røyke så mye..

Men jeg gikk før de drakk teen og fant ikke ut om de fikk noe effekt av det.. og nå er de reist bort

De hadde vist prøvd med melk før og da fikk de en jævla bra rus sier de..

Så.., er det noen som har prøvd hasj og te? Bra?

Anyway så skal jeg prøve det imorgen... hvis ikke noen sier at det er dårlig..
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
spise hasjen..spise mye av den gode hasjen....mmm...mmmm....skev....skev...


joa, funker bra med te liksm......
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hmm, jo, det skal da funke like greit som å spise det. Man trenger vel generelt noe mer hasj for å spise en man trenger når man røyker så jeg anntar det samme gjelder for te og. Hasjen vil ikke løse seg helt opp, men ligge som klumper i teen. Ikke store klumper men mer som sukkeret gjerne ligger på bunnen. Jeg har testet dette en gang selv, første gang jeg hadde noe opplevelse med hasj, og da funket det heller dårlig for meg med et halvt gram. Schizoma vet jeg har hatt en del gode erfaringer med dette.

Kanskje det funker bedre med noe mer fett holdig som kakao?
||viper||'s Avatar
Trådstarter
Vel det er slik de gjor det:

kokte seg te(ikke sitron)
hadde to sukker biter i eller en
hadde et gram oppi
løste det opp
og kokte teen en gang til(i micro)
rørte litt om, hadde noe over og ventet..
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Smelt hasjen i noe olivenolje, soyaolja...margarin...umettedefettsyren mao. Da vil hasjen løse seg helt opp og bli flytende. Kakao er digg.
jeg å to venner spiste 2 1/2 g. det vakke noe kult en gang for jeg ble så sykt knekt. kom i bølger på en måte..
jeg har hørt at hvis du blander det i yougert(jågert) så er du vist stein innmari lenge ,for det tar så lang tid å fordøye yougert. noen som vet om det stemmer?
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Nei...det stemmer ikke at det tar lengre tid å fordøye yougurten. Nærmere tvert imot. Yougurt fungerer på samme måte som umettede fettsyrer. (hvis det ikke er det selv da) og det gjør at hasjen blir flytende... og dermed blir det enklere å fordøye. Men spist hasj varer lengre en røykt hasj.
Sist endret av Schizoma; 18. juni 2003 kl. 14:15.
▼ ... flere år senere ... ▼
hvor mye ca må man da spise for å få enn bra effekt? har spist litt, kanskje ett halvt gram men kjente ikke noe.. kanskje jeg var for utolmodig, for jeg fyrte kanskje bare 10 min senere...

med banb effekt
For en kompis av meg tok det rundt 2 1/2 timer før firecrackeren hans kicket inn.

edit: heftigste bumpen ever du gjorde! lo
Sist endret av Plectophera; 31. juli 2011 kl. 18:23.
bra bump ja

har blandet i youghert før og det var meget bra,
men klarer ikke konsistensen lenger av en eller annen grunn..
brekker meg om jeg prøver

får ikke skikkelig til det der å løse det opp i olje heller,
så jeg bare smuldrer det oppi og det funker meget bra og lenge

noen som har en link på hvordan jeg blander hasjen med olje eller lignende
som forklarer dette med en extremt stor "teskje" type forklaring

olje konsistensen blandet med youghert var rett og slett jævlig
Sitat av ||viper|| Vis innlegg
Jepp kjenner et par fyrer som lagde seg te og hadde hasj oppi..

Det virket ganske genialt for meg siden jeg ikke liker og røyke så mye..

Men jeg gikk før de drakk teen og fant ikke ut om de fikk noe effekt av det.. og nå er de reist bort

De hadde vist prøvd med melk før og da fikk de en jævla bra rus sier de..

Så.., er det noen som har prøvd hasj og te? Bra?

Anyway så skal jeg prøve det imorgen... hvis ikke noen sier at det er dårlig..
Vis hele sitatet...

du må ha en god del brunt i,kan tenke meg rundtom 1gram,hvis du bruker kokende varmt vann,løser hasjen seg godt opp til et slags grumsevann(hakk den litt opp først),fikk ikke noe særlig funk når jeg gjorde det,men tror man må være ganske raus med sakene,uten at jeg kan anslå noen spesifikk dosering.
kan forøvrig melde at jeg en gang tygde i meg 5 gram med god hasj,var stein i nesten 2 dager o . O
Sist endret av Cosmos; 31. juli 2011 kl. 18:58.
tror de blir bedre om dere virkelig moser ned hasjen, sånn at de nesten blir til pulver..