Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 18862
Sitter her med 30 mg oxycontin. Lurer på om det er noe hensikt å knuse disse og deretter sniffe pulveret? Eller får du bedre resultalt om du knuser og dropper?

Har hørt litt av hvert om dette, men vet ikke hva som er riktig.
Jeg mener jeg har lest fler ganger at stoffet taes bedre opp i kroppen om du svelger det. Dessuten er det jævlig lite sunt å sniffe tabletter.
Oki
Testa 10 mg nå...faen så jævelig d sviiir i nesa. Blanda inn en 10 mg stilnoct og allergimedisin mot kløen.
Kjenner virkning allerede
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fedora Contributor
Stringer's Avatar
du får virkning altså? jeg hadde 5stk sånne røde 5mg kapsler, men jeg valgte å svelge de da.. merka fint lite til rusen, så jeg spiste noe vival i tillegg, og et par drinker. merka jeg fikk ok form, men da jeg titta i speilet hadde jeg ikke fått de karakteristiske pupillene, så lurer på om dette kanskje var litt for lav dose? hvor mye tilsvarer 1mg oxycodone i morfin, noen som vet svaret på det?
Knus og svelg. De eneste tablettene som er vits aa snorte er temgesic og oxynorm spor du meg
Det er like liten vits å sniffe Oxynorm som Oxycontin
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Det er like liten vits å sniffe Oxynorm som Oxycontin
Vis hele sitatet...
Oxynorm er pulviriser fra for av og funker sjappere og med intest med snorting saa nei.
Du får sikkert en litt kjappere high ja, men effekten blir svakere ganske fort og varer ikke lenge. Ved dropping får du god og kjapp effekt og den varer lengre. Det er bare og skrape vekk "skallet" og "skillene" på depottabletter så er de helt like vanlige tabletter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Kan de ikke røykes? Har hørt de.
Hvis du vil ha fullt av bindemidler og dritt i lungene så versågod
Sitat av qtippz Vis innlegg
Kan de ikke røykes? Har hørt de.
Vis hele sitatet...
Regner med at det meste av virkestoffene vil brenne opp før de når lungene dine om du prøve å røyke den. Man kan prøve å vape dem isteden. Aner ikke om det funker, men bare en tanke.

Ellers er Oxy ett av de få opiatene der ute som faktisk funker greit å snorte. Rett og slett fordi de inneholder somregel mindre av ting som paracetamol og andre stoffer som er ganske kjipe å stappe opp i nesen. Som med alle andre tabletter er det selvfølgelig bindestoffer/fargestoffer igjen, som ikke er spesielt sunt heller.


Personlig, så synes jeg Oxy funker bedre når man dropper dem. Man får omtrent samme virkning som om man snorter dem, bare at de tar ett par minutter lengre før dem setter inn. Til gjengjeld varer dem mye lengre sånn.
Vel, tråden handler jo om oxycontin, men jeg har litt erfaring med oxynorm - slike 20mg's kapsler.

Det jeg gjorde var å tømme innholdet over i rizzlapapir som jeg bretta dårlig sammen, før jeg så svelget det. Gikk ikke lange stunden før det kicka godt inn, satt og duppa av i pcstolen. Tok 40mg på samme måte dagen etter og det føltes himmelsk. Ser for meg at dette stoffet har et særdeles stort avhengighetspotensiale. Ingen kløe what so ever selvom jeg forventet det pga tidligere erfaringer med relativt store doser kodein og etylmorfin har gitt meg en vaken kløe.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Om jeg kan driste meg til å avlede tråden litegrann her, er det vanlig å få null effekt? Fikk en 10mg depottablett etter en operasjon. Null smertelindring, og jeg merket så lite annet at det like gjerne kan ha vært innbilning.

10mg er vel neppe noen stor dose, (spesielt i en depottablett) men allikevel. Jeg vet det finnes folk som er ufølsomme for kodein, finnes det ufølsomhet for oxycodon også?

Edit: den ble selvfølgelig inntatt oralt, jeg har ikke planer om å sniffe noe som helst.
Sist endret av robhol; 10. januar 2011 kl. 19:13.
Har ikke noe problem med å se for meg at 10mg som sakte siver ut av tabletten ikke ga deg noe merkbar effekt. Og når det kommer til doser på droger er det alltid noen som trenger mer eller mindre, spesielt når det dreier seg om så små doser som 10mg. Hadde du fått 20mg som ikke var i form av depott så synes jeg dog det hadde vært ganske rart om du ikke merket noe spesielt.
Sitat av qtippz Vis innlegg
Kan de ikke røykes? Har hørt de.
Vis hele sitatet...
Han her har skjønt det. :P
http://www.youtube.com/watch?v=J7DHMqHFSB8
Sitat av robhol Vis innlegg
10mg er vel neppe noen stor dose, (spesielt i en depottablett) men allikevel. Jeg vet det finnes folk som er ufølsomme for kodein, finnes det ufølsomhet for oxycodon også?
Vis hele sitatet...
Man er i varierende grad følsom for kodein fordi det er store individuelle forskjeller på CYP2D6-aktivitet, altså enzymet som omdanner kodein, som har null effekt i seg selv, til morfin. Oksykodon er derimot aktivt.

10 mg som depot er jo veldig lite, jeg som er ekstra følsom for alle opioider får såvidt effekt av den dosen. Dessuten er den psykoaktive effekten mindre tilstedeværende enn hos andre opioider, som morfin.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har fått store mengder Oxycontin i forbindelse med et stort inngrep - 2x80mg 2 ganger i døgnet. Hadde selvfølgelig utviklet toleranse, og fikk i tillegg store mengder Ketorax IV og IM gjennom lang tid. Trappet brått ned til 2x20mg og lite Ketorax da jeg skulle utskrives, og fikk noen få 10mg med hjem.

Dette resulterte selvfølgelig i en gedigen avrusing med alle tilhørende symptomer - ikke å anbefale.

Men suget etter (særlig Ketorax) rusen sitter i selv 7 måneder etter - kick'et ved 20mg IV var utrolig vanedannende, og jeg faket noen ganger sterkere smerter bare for at få mer.

Oxycontin alene virket mer beroligende enn rusende på meg, men Ketorax IV..... farlig, farlig, men herlig, herlig...