Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1287
God aften forum.

Jeg er ute etter en laptop, her er et par punkter.

-10.000kr
-SSD + HDD
-15.6"
- Gaming muligheter, dog ikke mer enn DOTA 2 - CS.GO - CIV V o.l
-8Gb RAM
-Må kunne taes med litt sånn her og der, men trenger ikke være tynn som luft.

Takk folkens

Sitat av Soveposen Vis innlegg
God aften forum.

Jeg er ute etter en laptop, her er et par punkter.

-10.000kr
-SSD + HDD
-15.6"
- Gaming muligheter, dog ikke mer enn DOTA 2 - CS.GO - CIV V o.l
-8Gb RAM
-Må kunne taes med litt sånn her og der, men trenger ikke være tynn som luft.

Takk folkens
Vis hele sitatet...
EDIT:

-MINST 8gb RAM

Og ingen av punktene er 100% satt i sten, jeg er åpen for det meste
Sist endret av Soveposen; 26. august 2015 kl. 02:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Acer Aspire V3-574G 15.6" Full HD
GeForce 940M,Core i5-5200U, 8GB RAM,1000GB SSHD,Windows 8.1

https://www.komplett.no/product/8486...-8720D71DBD87#

Noe som dette burde vel holde for deg? Selv ville jeg foretrekket SSD på 250 GB intern f.eks samsung 850 evo, og heller koble harddisken som usb 3.
Trådstarter
4 0
Jeg ønsker svært gjerne å ha en SSD + en HDD samt i7 prosessor
acer aspire nitro V15 eller V17, eineste forskjellen er skjermstørrelsen.

batteriet varer 3-4timer, så her må det brukes lader, anbefaler deg å kjøpe ein uten hdd for så å skaffe det du trenger for å sette inn ein hdd sjølv. Sparer penger.

ellers kan du sjekke ut rog laptoppene, trur dei ligger rundt denne prisen.
Trådstarter
4 0
Føler at det er litt voldsomt med det grafikkortet, trenger ikke så mye for å kjøre dota2 tenker jeg? Men takk for svar uansett, lurer bare på om det finnes en mellomting for gaming og arbeid.

Liker Nitroen best så langt
Hvorfor 15"? 13" er mer praktisk. Skaff deg ekstern skjerm og link opp når du er hjemme. Kjøp en Asus ZenBook UX305: http://www.expert.no/data-og-nettbre...black/p/37525/
Trådstarter
4 0
Hvordan er mulighetene for gaming på denne? Hvor godt ville den kjøt dota2 f.eks? Bruker vel bare internt grafikkort?

Sitat av Soveposen Vis innlegg
Hvordan er mulighetene for gaming på denne? Hvor godt ville den kjøt dota2 f.eks? Bruker vel bare internt grafikkort?
Vis hele sitatet...
Virker jo veldig lunket å "game" på en slik en
Sist endret av Soveposen; 28. august 2015 kl. 00:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anbefaler 15" til 17" dette er jo subjektivt, men opplever at det er fint me dlitt større skjerm