Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3525
Hei alle sammen.

har lenge vurdert å prøve MDMA, men har ikke turt hittil.

Noen som kan fortelle meg hva jeg kan forvente? Kan det skje at jeg kommer i en tilstand hvor jeg har 0 kontroll over kroppen min? Har tidligere erfaring med cola

Takk for alle innspill
Bad motherfucker
17 9
Du kan forvente at du får den beste følelsen du trolig noensinne har hatt, en endeløs kjærlighet ovenfor alt og alle. Jeg ble helt målløs av effekten første gang jeg tok det, ante ikke at det var mulig å kose seg så mye. Idet du peaker så vil all tvil og frykt du sitter med være long gone, og du vil bare nyte hvert eneste øyeblikk. Det som overrasket med med emma er at det ikke er noe bieffekter som går utover sanser og motorikk. Du føler deg helt normal annet enn at du er i endeløs ekstase selvfølgelig, og alt oppfattes som positivt. Jeg vil tro det er umulig for negative tanker å slå rot i et mdma ruset sinn. Første gang på mdma er absolutt magisk. Lykke til og kos deg masse !
Du har altså ikke prøvd MDMA for du ikke har turd det, men du turde cola ? Om du tar en moerat dose 100-200mg (kommer ann på kropsvekt og kjønn) er det relativt liten sjangse for å totalt miste kontrolle på bare mdma. Har aldri prøvd stoffet selv så har desverre ikke noe personlige erfaringer. Om du leser litt rundt på forumet finner du vel en del triprapporter for å få et innblikk i hvordan rusen er.
Sitat av Nils m Skills Vis innlegg
Du kan forvente at du får den beste følelsen du trolig noensinne har hatt, en endeløs kjærlighet ovenfor alt og alle. Jeg ble helt målløs av effekten første gang jeg tok det, ante ikke at det var mulig å kose seg så mye. Idet du peaker så vil all tvil og frykt du sitter med være long gone, og du vil bare nyte hvert eneste øyeblikk. Det som overrasket med med emma er at det ikke er noe bieffekter som går utover sanser og motorikk. Du føler deg helt normal annet enn at du er i endeløs ekstase selvfølgelig, og alt oppfattes som positivt. Jeg vil tro det er umulig for negative tanker å slå rot i et mdma ruset sinn. Første gang på mdma er absolutt magisk. Lykke til og kos deg masse !
Vis hele sitatet...
Du burde bli selger, for du har solgt meg. Nyttårsaften blir sikkert fet
Sørg for å gjøre det sammen med gode venner. Setting betyr mye når du skal ta psykedelia!
Setting betyr alt første gang..
http://www.rollsafe.org/
Les litt her for å gjøre opplevelsen litt sikrere og kanskje bedre
Sist endret av Sandybridge; 16. november 2014 kl. 21:56.
Sitat av SanderB Vis innlegg
http://www.rollsafe.org/
Les litt her for å gjøre opplevelsen litt sikrere og kanskje bedre
Vis hele sitatet...
Takk! denne skal brukes
Sitat av jorgen2k Vis innlegg
Takk! denne skal brukes
Vis hele sitatet...
Av tilskuddene på rollsafe.org så vil jeg anbefale C-vitamin, R-ALA, Magnesium, og 5-HTP dagen etter. Hadde afterglow i flere uker etter å ha gjort det slik!
Skriv ned tidspunkter og hva dere skal ta på et ark og sett på alarm på telefonen til de tidene.

Pass også på at det faktisk er MDMA du får. Ta det sammen med gode venner og kos deg. Finnes ikke en bedre følelse :-D
Sist endret av curiositycat; 16. november 2014 kl. 22:40.
Jeg har bare prøvd MDMA en gang så jeg har ikke noe å sammenlikne med, men jeg brukte alle de essensielle og noen av de "frivillige" supplementene på rollsafe.org og det ser ut til å ha gjort mye! Du kan komme til å bli utrolig empatisk med vennene du tar det med og si mange ting du kanskje tenker dagen etter at "oi sa jeg virkelig det?", men det er bare positivt Ellers kan jeg se for meg det kan være gøy med noen trip-toys: glowsticks, sånn massasjetings til å ta på hodet som kiler osv.

Gled deg!
Sitat av Nils m Skills Vis innlegg
Første gang på mdma er absolutt magisk. Lykke til og kos deg masse !
Vis hele sitatet...
Hva er greia med at første gang alltid er magisk? Er det noe sånn overdrevent spesielt første gangen? Kan første gang opplevelsen være lik andregang, viss en bare venter lenge nok? Eller har hvært menneske bare 1 sjangse på hvert forskjellig rusmiddel?
Greit nok setting har alt å si, men jeg legger merke til at folk hele tiden skriver om "første gangen" så det må jo være noe helt spesielt. Personlig føler jeg at første gangen jeg prøver for eks en ny drikk at den er spesiel god, men det er aldri noe nevneverdigt som jer verdt å fortelle. og på samme måte som med rus blir man "lei" av det viss man drikker drikken ofte. Men venter man begynner det HELt på ny. Er det akkurat det samme på mdma, eller?
Vær klar for å ha det fantastisk! Ting blir mer deilig generelt. I høy nok dose kan ting bli mildt psykadelisk. En venn av meg kastet opp en gang, men det gikk over på tretti sekunder. Eneste negative effekten jeg har opplevd på det under rusen var svimmelhet og hete/kulde-tokter. Kan bli en del svetting altså, så husk å drikk. Del eventuelt dosen opp i to. Mentalt tror jeg det skal mye stress til for å få eventuelle negative effekter. Dagen etterpå har du gjerne vondt i kjeven, en del sverger på å ta magnesium dagen før for å unngå det. Vet ikke helt om det funker.
Sitat av villsvin Vis innlegg
Hva er greia med at første gang alltid er magisk? Er det noe sånn overdrevent spesielt første gangen? Kan første gang opplevelsen være lik andregang, viss en bare venter lenge nok? Eller har hvært menneske bare 1 sjangse på hvert forskjellig rusmiddel?
Greit nok setting har alt å si, men jeg legger merke til at folk hele tiden skriver om "første gangen" så det må jo være noe helt spesielt. Personlig føler jeg at første gangen jeg prøver for eks en ny drikk at den er spesiel god, men det er aldri noe nevneverdigt som jer verdt å fortelle. og på samme måte som med rus blir man "lei" av det viss man drikker drikken ofte. Men venter man begynner det HELt på ny. Er det akkurat det samme på mdma, eller?
Vis hele sitatet...
Første gang på MDMA trenger ikke være magisk, men det kan være det. Det har mye med at man ikke vet hva som kommer, og blir liksom "tatt på senga" av den positive effekten.

Men første gang trenger absolutt ikke være den beste heller.


Til TS, prøv å ikke forvent så mye. Ta det som det kommer
Det er helt tull å begynne å styre med kosttilskudd så lenge du har et normalt sunt kosthold.
Sitat av randomize Vis innlegg
Første gang på MDMA trenger ikke være magisk, men det kan være det. Det har mye med at man ikke vet hva som kommer, og blir liksom "tatt på senga" av den positive effekten.

Men første gang trenger absolutt ikke være den beste heller.


Til TS, prøv å ikke forvent så mye. Ta det som det kommer
Det er helt tull å begynne å styre med kosttilskudd så lenge du har et normalt sunt kosthold.
Vis hele sitatet...
vil si at jeg har et normalt kosthold. tar også en del vitaminer osv, kanskje det ikke er nødvendig da. Gleder meg veldig nå men kan det kombineres med alkohol?
Er ikke noe problem å kombinere det med alkohol, men det er lite nødvendig, i hvert fall før turen da rusen blir overstyrt av mollyn uansett, samt at noen opplever kvalme på opptur og da gjør ikke alkohol det noe bedre, samt at det er kjedelig å være fyllesjuk dagen derpå.

På tur drikker jeg så og si alltid øl, men i veldige moderate doser, mest fordi jeg elsker øl og det smaker fantastisk på mdma. Gjerne noe med mye humle og annet snadder.

Gled deg!
Som sagt over, ikke forvent for mye. Kan ødelegge for rusen! Men tror nok det skal litt til uansett : )

Første gang jeg tura hadde jeg ikke lyst på øl i det hele tatt, men har gjort det etter 3-4 gangen. Men man trenger ikke, og jeg har bedre erfaring ved å ikke gjøre det.
Lag heller en smoothie med jordbær eller andre friske bær. Iskald smoothie er sjukt digg når du sitter og er varm og god!

Rent fysisk, så er det jo første gang kroppen din opplever dette. Alt av serotonin blir utløst for første gang ut av synapsene, og det er nok en blanding av dette og det at du aldri har opplevd en sånn rus før. Neste gang vet du jo hva du kan forvente.

Ikke forvent for mye som det står over. Legg heller alt til rette og kjøp inn ting som er fett å ha med.

Her er det masse tips:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=268717

God tur, og nyyyyt rakettene!

Btw, denne miksen er sjukt digg! <3 https://www.youtube.com/watch?v=bwXEQ8Uc6Dw
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Har flere erfaringer med MDMA men siste gang for snart et år siden endte i blackout, ante ikke hvor jeg hadde vært i 6 timer ute i snøværet. Kom hjem med forfrysninger, tatt av foreldre blabla. Var mest sannsynlig blandet med noen greier men alle de andre som tok det den kvelden merket ikke noe forskjell fra andre ganger.

Uansett så synes det er helt fantastisk, i hvert fall første gang! Men poenget er at man kan gå på en smell så man bør være forsiktig. Ikke gjør samme feil som jeg gjorde ved å droppe bare 2 uker etter første gang fordi jeg fikk sjansen og var for utålmodig. Noen bør kanskje også advare om at noen opplever en skikkelig sur/deppa mandag hvor man er veldig sliten.

Hvis noen freaks har anelse om hvorfor jeg blacket ut så lenge med et vanlig drop så hadde det kanskje vært greit for en evt senere gang