Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4997
Heisann! Om ikke så veldig lenge skal jeg til Tusenfryd med klassen min, og det frister noe veldig å trekke litt før jeg går inn i parken. MEN jeg er litt usikker på om jeg skal gjøre det eller ikke. Noen som har erfaringer med å være høy i en fornøyelsespark? :P

Jeg føler det enten kan bli utrolig morsomt og absolutt verdt det, samtidig som at jeg er litt redd for å få noia både mens jeg trasker rundt (i frykt for å bli tatt) og når jeg kjører diverse attraksjoner. Hva ville dere ha gjort? Sjansen for å bli oppdaget er vel relativt liten dersom jeg holder meg unna resten, samt bruker solbriller store deler av tiden?
Minsk risikoen ytterligere ved å lage deg hasj-kake eller andre matvarer.
Prøvde ut dette på et tivoli, senest forrige helg. Røyka en feit en bak tivoliet, tok på meg solbrillenene og traska ned. Tok tivoliets største karusell. Skrek som en 3-åring i trassalderen gjennom hele turen...livredd. Aldri mer !
Prøvde dette i Mai, aldri vert så redd som da jeg tok spider-tingen.. og endte opp med å bruke mye penger å tid på burger-sjappa! men gøy var det.. Om du får noia eller ikke vet du nok best selv. er en fordel å ha vert høy på offentlige steder før ihvertfall. Solbriller og normal oppførsel så er du nok safe =)
Tenk på at det er en drøss med unger der.
Sitat av missjones Vis innlegg
Tenk på at det er en drøss med unger der.
Vis hele sitatet...

Det er vell ikke problematisk så lenge han ikke røyker i nærheten av de. Tror nok neppe de klarer å se på en person om han er høy eller ikke :P
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Røyker vanligvis syntetisk når jeg vet jeg kan treffe på streite folk, slipper noia-følelsen da.

Merk; oppfordrer ingen til å bruke syntetisk hasj.
OT: skal du dit onsdag?
Kjørte sånn der tivoli-crashe-biler i fjern tilstand, samt "kaffekoppene" (eller hva enn de nå kalles). Var en jævlig morsom opplevelse synes jeg, men solbriller, og noen til å holde deg rolig, så du ikke får noia kan være lurt
Sitat av missjones Vis innlegg
Tenk på at det er en drøss med unger der.
Vis hele sitatet...
Spiller det noen rolle? Trur du TS skal gå rundt å gi hasj til kidsa?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Dette har jeg hatt lyst til å gjøre lenge! Tror ikke det skal være så problematisk. Bare å mekke noen city-joints, og ingen vil bry seg - om at du har hasj i sigaretten. De vil derimot bry seg siden Tusenfryd er en røykfri park -.-
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Dette har jeg hatt lyst til å gjøre lenge! Tror ikke det skal være så problematisk. Bare å mekke noen city-joints, og ingen vil bry seg - om at du har hasj i sigaretten. De vil derimot bry seg siden Tusenfryd er en røykfri park -.-
Vis hele sitatet...
Kjenner lett igjen lukta da, er det mest problematiske med joints, city eller ikke.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Kjenner lett igjen lukta da, er det mest problematiske med joints, city eller ikke.
Vis hele sitatet...
Men når noen får ferten, så er det greiest å stå med en sigarett i hånden og ikke en blunt.
Veit egentlig ikke med tanke på at noian kan kicke inn mens du sitter på spinspideren f.eks det hadde vært litt av en opplevelse :P
Fyrte en J på tusenfryd, glemte shades så var vel greit rød i øynene, men null problem for min del. Ser ikke ut som en som driver med slike saker.
Forøvrig var det bare ekstra gøy å være høy
Tror nok det går bra så lenge du fyrer utenfor parken.
Gjorde det selv for 1 eller 2 år siden. Da gikk vi inn i parken og betalte billetten mens vi hadde latterkrampe og neon røde øyne.
Var veldig gøy.

Hvis du skal dit med klassen burde du heller være bekymret for at læreren din ser at du rusa(hvis dere skal dit med lærer da).
Sist endret av Zetta; 5. juni 2012 kl. 01:18.
Sitat av d4h1e Vis innlegg
Prøvde ut dette på et tivoli, senest forrige helg. Røyka en feit en bak tivoliet, tok på meg solbrillenene og traska ned. Tok tivoliets største karusell. Skrek som en 3-åring i trassalderen gjennom hele turen...livredd. Aldri mer !
Vis hele sitatet...
ser du er fra ålesund, og tipper på at du var på tivoliet utenfor color-line stadion. jeg prøvde akkurat det samme, og det var det beste jeg har opplevd i mitt liv. alltid mer<3
Trådstarter
3 0
Spirituell: Ja, det er det faktisk.

Tenker ikke å fyre den opp i parken, for å ha det klart. Er mulig å gå ut av parken og få et stempel slik at man kommer inn igjen. Det jeg er mest redd for er å sette meg i den spinspideren og bli livredd, men samtidig kan det også bli helt fantastisk.. Vel, den som intet våger, intet vinner. Får se hvordan det går!
Var fjern en gang mens jeg var på tusenfryd. Ble egentlig mest trøtt, som jeg alltid blir. Røyket før vi tok bussen til tusenfryd så var ikke så veldig fjern. Merket ikke noe spesielt til noia i det hele tatt. Har lyst til å prøve igjen en gang.

Det jeg merket som var negativt var at vi fikk heftig munsj som alltid. For å si det mildt; ikke det beste stedet å få heftig munsj når man ikke har evig med penger...

Åjjda, dette var ikke helt bra skrevet.
Stuptrøtt..
Har vært høy på tusenfryd 2 ganger. Er ganske morsomt, tok den nye spin spider og har aldri vært så skjelven i hele mitt liv etter den turen
Sist endret av fth; 5. juni 2012 kl. 09:51.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Har gjort dette ved Bakken I Danmark. Det ligger midt i skogen og det er skog/park-område rundt hele parken. Vi trengte ikke city-joints eller noe slikt, vi fyrte opp en diger joint, tok en stund å fullføre for to stykker. Uansett så var det helt utrolig. Er selv meget god på å oppføre meg "normalt" selv i meget beruset tilstand (selv på sopp osv.) hadde nesten ingen noia, men så var det jo Danmark da, som er en GOD del mer tolerant en Norge når det kommer til slik.

Det var en smule kleint og sitte på noen av de mindre attraksjonene, vi satt å lo og hadde det helt topp mens en masse kids bare ser rart på oss. Whatever, haters gonna hate.

Jeg anbefaler det om du er en intelligent person som vet hvordan man skal oppføre seg
Sist endret av lex123; 5. juni 2012 kl. 10:04.
Mens vi er inne på temaet.
Har noen vært høye på tivoliet i Køvenhavn? Har med en håndfull venner lyst til å dra til Køben i starten av sommerferien med faste turer innom Christiania.
Sist endret av PerPerPerPer; 5. juni 2012 kl. 10:04.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Mens vi er inne på temaet.
Har noen vært høye på tivoliet i Køvenhavn? Har med en håndfull venner lyst til å dra til Køben i starten av sommerferien med faste turer innom Christiania.
Vis hele sitatet...
Er ofte i Danmark, har vært innom Tivoli en tur, men jeg anbefaler det ikke om du lett får noia Det ligger midt i byen og det er MASSE folk, samt du kan fort møte på politi.

Om du kan oppføre deg fint og ikke tullete burde du ta en tur. Det ligger forsåvidt et stykke unna Christiania, tar vel en 20-30 min å gå vil jeg tro, ta heller metroen fra Christianshavn til København H(Tivoli ligger rett ved) så sparer du nok litt tid.

Om du er insane in the membrane burde du røyke en feit, så ta den store greia der man spinner rundt langt oppe i luften. Jeg tror ikke jeg hadde turt det though.
Sist endret av lex123; 5. juni 2012 kl. 10:16.
Sitat av lex123 Vis innlegg
Er ofte i Danmark, har vært innom Tivoli en tur, men jeg anbefaler det ikke om du lett får noia Det ligger midt i byen og det er MASSE folk, samt du kan fort møte på politi.

Om du kan oppføre deg fint og ikke tullete burde du ta en tur. Det ligger forsåvidt et stykke unna Christiania, tar vel en 20-30 min å gå vil jeg tro, ta heller metroen fra Christianshavn til København H(Tivoli ligger rett ved) så sparer du nok litt tid.

Om du er insane in the membrane burde du røyke en feit, så ta den store greia der man spinner rundt langt oppe i luften. Jeg tror ikke jeg hadde turt det though.
Vis hele sitatet...
Jeg tåler ikke snurregreier, kaster opp etter en runde i huskene på Tusenfryd
Men berg og dalbaner derimot..!! Noe jeg har veldig lyst til å prøve høy.
Stranger in paradise
GeirGeirGeir's Avatar
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Jeg tåler ikke snurregreier, kaster opp etter en runde i huskene på Tusenfryd
Men berg og dalbaner derimot..!! Noe jeg har veldig lyst til å prøve høy.
Vis hele sitatet...
Jeg skal snurre rundt i hele parken uansett om du vil eller ikke!
Har vært fjern i fornøyelsespark to ganger. Første gangen var i nederland på walibi world, der var det null stress. Men har også røyket før jeg gikk inn på tusenfryd. Vi røyket utenfor, hadde ikke turt å gjøre det innenfor. Det er utrolig kick å ta de heftigste attraksjonene når man er fjern. Jeg vil ihvertfall anbefale å røyke en feit en, for så å gå rett til spinspider på tusenfryd, blir utrolig mye morsommere når man er fjern
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Minsk risikoen ytterligere ved å lage deg hasj-kake eller andre matvarer.
Vis hele sitatet...
Også gir du til alle vennene dine som spør om å få smake på kake =)
Ikke noe problem å røyke eller være fjern på tusenfryd, annet enn at munchies kan sette deg tilbake flere hundre kroner for en svett pølse og litt tørr chips..

Du har flere steder å røyke i fred, med mindre det er høysesong og stappa fullt. Tenk rundt labyrinten, gåstien langs skogen ved trafikkskolen/blekkulf, det nye området ved supersplash eller hva nå den heter og mange andre steder.

Om du velger å røyke ute er det ingenting å tenke på. Vekterne der gir totalt faen i om du har røde øyne. De er ikke politi.

Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Mens vi er inne på temaet.
Har noen vært høye på tivoliet i Køvenhavn? Har med en håndfull venner lyst til å dra til Køben i starten av sommerferien med faste turer innom Christiania.
Vis hele sitatet...
Det er helt herlig, men grisedyrt. Har du penga så kjør på. God mat på koselige restauranter og underholdning i alle mulig rare former.
Har vært både i Danmark og Amsterdam på tivoli fette fjern, og det er konge!
Jeg har høy terskel når det gjelder karuseller, men må innrømme jeg ble litt ekstra klam i den værste jæveln i amster
Forøvrig så er det jo bare 14-15 år gamle kids som har sommerjobb på tusenfryd.. tror ikke de skjønner hva som er up om du er litt rød på øynene skyld på allergi om noen spør, og røyk som en skorstein!
Sist endret av halfbaked; 5. juni 2012 kl. 15:11.
TS: bor du i Hamar? skal dit selv på onsdag og møte en venninne som kanskje går i klassen din lols skal også fyre utenfor!
Sitat av lex123 Vis innlegg

Om du er insane in the membrane burde du røyke en feit, så ta den store greia der man spinner rundt langt oppe i luften. Jeg tror ikke jeg hadde turt det though.
Vis hele sitatet...
Hahaha, Akkurat det jeg og to kompiser gjorde i sommerferien, sier bare: styr unna! Satt og bædet under hele turen, den jævla karusellen stoppet aldri heller!

Vi så ikke mye til politi inne i parken når vi var der. Og tror heller ikke at det var så langt vekke fra christiania? Men vi gikk nå bare rundt og loket og fant parken helt tilfeldig.

litt offtopic der, men høy på tusenfryd virker som en god ide! Bare ikke oppfør deg helt idiot, og hold deg unna de sykeste tingene. Men prøv spøkelseshuset! Hvis du tørr
Trådstarter
3 0
Sitat av Spirituell Vis innlegg
TS: bor du i Hamar? skal dit selv på onsdag og møte en venninne som kanskje går i klassen din lols skal også fyre utenfor!
Vis hele sitatet...
Desverre, er fra Oslo. Haha, blir ikke den eneste som er høy i morgen nei, kanskje vi sees på parkeringen
Sitat av lex123 Vis innlegg
Det var en smule kleint og sitte på noen av de mindre attraksjonene, vi satt å lo og hadde det helt topp mens en masse kids bare ser rart på oss. Whatever, haters gonna hate.

Jeg anbefaler det om du er en intelligent person som vet hvordan man skal oppføre seg
Vis hele sitatet...
Fantastisk selvmotsigende.
Sitat av CountDrugula Vis innlegg
Det er vell ikke problematisk så lenge han ikke røyker i nærheten av de. Tror nok neppe de klarer å se på en person om han er høy eller ikke :P
Vis hele sitatet...
En god venn av mamma har røyket i mange, mange år. Jeg har aldri merket noe, og det har heller ikke vært ubehagelig. Det eneste jeg har bitt meg merke i er at humoren hans til tider har vært en smule spesiell. Jeg har bare sett på ham som en litt snodig fyr inntil jeg fant ut av sakens kjerne.