Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 2598
Halla folkens! Siden jeg nettopp har lagt ut den nye websiden min så tenkte jeg at jeg skulle mekke en liten speedart. Så jeg fant bare på noe random og endte opp med skrillex. Dette var 100% freestyle så det er derfor filmen er spola så mye.

Si meg hva dere syns!

http://www.youtube.com/watch?v=wyoF3nARVL4

Her er bildet
http://dl.dropbox.com/u/1148277/skrillex.png
Kult bilde, du er dyktig. Men hvorfor lager du ikke bildene i 1080*1920?
Liker virkelig ikke Skrillex - syns du kunne laget noe annet, men bortsett fra det ble bildet bra. (Y)
Ganske bra detta her! Kult hvordan du brukte actionfigurer(?) for å få til rundt kantene. Men du må få fikset rødskjæret på R'en.
Tusen takk folkens, har ikke sett den fargen før nå. Skal endre det før jeg legger ut PSD'n

forresten det er ikke action figurer men C4D's
Sitat av Bjerkeng Vis innlegg
forresten det er ikke action figurer men C4D's
Vis hele sitatet...
*google c4d* Lærte jeg noe nytt i dag og gitt
Skrillex meg her å Skrillex meg der...liker ikke karen i det hele tatt, har ødlagt Dubstep mer enn han har gjort sjangeren godt! Men bildet var jo bra lagd, den skal du ha!
Sist endret av selvmord; 29. november 2011 kl. 01:46. Grunn: Blavblaulaylybaøalalalalablablabla
Sitat av selvmord Vis innlegg
Skrillex meg her å Skrillex meg der...liker ikke karen i det hele tatt, har ødlagt Dubstep mer enn han har gjort sjangeren godt! Men bildet var jo bra lagd, den skal du ha!
Vis hele sitatet...
Faen snakker du om? Han har jo ikke ødelagt noe som helst, vil vel heller si at han er nyskapende og det er akuratt sånne musikere vi trenger. Men du du har all rett til å si du ikke liker musikken hans.

Over til noe helt annet. Kudos for bildet. Syns det var dritfett
Sitat av Thomsee Vis innlegg
Faen snakker du om? Han har jo ikke ødelagt noe som helst, vil vel heller si at han er nyskapende og det er akuratt sånne musikere vi trenger. Men du du har all rett til å si du ikke liker musikken hans.

Over til noe helt annet. Kudos for bildet. Syns det var dritfett
Vis hele sitatet...
Hehe, hater jo ikke på at du liker det, størsteparten av kameratgjengen min er jo fæns..hmm..

Men men, jeg liker den mer oldschoolagtige delen av dubstep, syntes bare at Skrillex blei litt vel fort poppis i forhold til de som startet dette, å nesten ingen av skrillex fansa har hørt om.

Men igjen, musikk er en smaksak, hehe.. Å igjen, ftt bilde
Sitat av Thomsee Vis innlegg
Faen snakker du om? Han har jo ikke ødelagt noe som helst, vil vel heller si at han er nyskapende og det er akuratt sånne musikere vi trenger. Men du du har all rett til å si du ikke liker musikken hans.

Over til noe helt annet. Kudos for bildet. Syns det var dritfett
Vis hele sitatet...
Er akkuratt det han har gjort. Husker når jeg beggynte å høre på dubstep for et par år siden. Da var dubstep kult. Så kommer Skrillex og gjør det mainstream. Missliker Skrillex sterkt.
Sitat av Eodor Vis innlegg
Er akkuratt det han har gjort. Husker når jeg beggynte å høre på dubstep for et par år siden. Da var dubstep kult. Så kommer Skrillex og gjør det mainstream. Missliker Skrillex sterkt.
Vis hele sitatet...
Han sa at Skrillex har ødelagt dubstep noe du også gjør nå. Så om musikken til Skrillex ikke hadde vært mainstream hadde du likt han da? Hvis du ikke liker mainstream så hør på no gammel dubstep davel. Ingen som nekter deg det, men å si at Skrillex har ødelagt dubstep på noen måte blir bare teit. Om ikke jeg tar helt feil så er det garantert en sang du liker som er maintstream, det tror jeg alle gjør.
Skrillex lager ikke dubstep.... Skrillex bruker en blanding av dubstep og elektro. Personlig syns jeg han er slitsom å høre på men jeg vil ikke kalle det dubstep for det er mer relaxing.
Sitat av Bjerkeng Vis innlegg
Skrillex lager ikke dubstep.... Skrillex bruker en blanding av dubstep og elektro. Personlig syns jeg han er slitsom å høre på men jeg vil ikke kalle det dubstep for det er mer relaxing.
Vis hele sitatet...
Har ikke hørt relaxing dubstep enda, men det er vel mer av den oldschool typen?
Blanding av dubstep og elektro......da er det jo dubstep han produserer da for det meste. Er det ikke?
Sitat av Thomsee Vis innlegg
Har ikke hørt relaxing dubstep enda, men det er vel mer av den oldschool typen?
Blanding av dubstep og elektro......da er det jo dubstep han produserer da for det meste. Er det ikke?
Vis hele sitatet...

Nope. Jeg har både sett og vært med i flere diskusjoner på nett, og vi har kommet fram til at Skrillex er opprinnelig innenfor "Progressive/Complextro/Electro" etc etc. Skrillex har noen sanger som har dubstep greier i seg, men det er ikke mye stort.
Sitat av Erlnd Vis innlegg
Nope. Jeg har både sett og vært med i flere diskusjoner på nett, og vi har kommet fram til at Skrillex er opprinnelig innenfor "Progressive/Complextro/Electro" etc etc. Skrillex har noen sanger som har dubstep greier i seg, men det er ikke mye stort.
Vis hele sitatet...
Haha, da skjønner jeg ikke hvorfor folk syter å klager over at Skrillex har ødelagt dubstep. Somsagt har jeg ikke stor greie innen denne musikkgenre så da har jeg lært noe nytt idag. Takk.

Får vel høre på noe Skream og Rusko
Det er det at når man ikke vet så dømmer man ;P
Drittøft bilde, eneste jeg ikke likte var den gråe trekanten øverst som var litt ødeleggende samt litt for mye til venstre.
Litt offtopic men vil dere da kalle dette dubstep?

http://www.youtube.com/watch?v=hPq5KRK5eHk
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Litt offtopic men vil dere da kalle dette dubstep?

http://www.youtube.com/watch?v=hPq5KRK5eHk
Vis hele sitatet...
Nei, det er vel egentlig ikke dubstep.
Skrillex har ødelagt fordi han får en gjeng med fjortisser til å løpe rundt og si de elsker dubstep, selvom de ikke vet hva det er. Til dere som ikke har hørt rolig og chill dubstep, da har drre ikke hørt ordentlig britisk dubstep. Amerikansk dubstep er som oftest en suppe med lyder fra datakatter på speed krydret med en insane bass.

Kaller de ikke skrillex sin musikk gimphouse?

Anyway, fett bilde! Misunner folk som virkelig har skills på grafikk
Bra jobba kp til deg!
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Skrillex har ødelagt fordi han får en gjeng med fjortisser til å løpe rundt og si de elsker dubstep, selvom de ikke vet hva det er.
Vis hele sitatet...
Hører du selv hvor dumt dette høres ut? om du digger en artist å han plutselig blir likt av mange andre, da hater du han? fucking hipsters


On topic: nice work ser veldig profft ut
Sist endret av skepsis; 29. november 2011 kl. 09:49.
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Litt offtopic men vil dere da kalle dette dubstep?

http://www.youtube.com/watch?v=hPq5KRK5eHk
Vis hele sitatet...
Nei. Mangler et par elementer til å være dubstep. Feks 2step-trommer og dub-feeling. For de som ikke vet hva dub er så har dere et eksempel.

Dette, er vel så klassisk man får dubstep i sin moderne form(merk moderne), mens dette og dette er way klassisk dubstep, mens dette er røttene. Så for å si det på en annen måte; ser det nå ut som din link er dubstep?

Forøverig skrev jeg dette tidligere om Dupstep og skrillex:
http://freak.no/forum/showpost.php?p...8&postcount=24
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Skrillex har ødelagt fordi han får en gjeng med fjortisser til å løpe rundt og si de elsker dubstep, selvom de ikke vet hva det er. Til dere som ikke har hørt rolig og chill dubstep, da har drre ikke hørt ordentlig britisk dubstep. Amerikansk dubstep er som oftest en suppe med lyder fra datakatter på speed krydret med en insane bass.

Kaller de ikke skrillex sin musikk gimphouse?

Anyway, fett bilde! Misunner folk som virkelig har skills på grafikk
Vis hele sitatet...
Husker en gang jeg var fjortiss jeg, var sikkert like ille som de og samme tror jeg du også var. Hvem er det som ikke har vært ungdom en gang i tiden. Noen liker ditt noen liker datt, men du kan ikke si at Skrillex har ødelagt noe som helst. Det finnes fortsatt den samme gamle dubstep'n men Skrillex driver med sitt eget. Man har faktisk et valg hva man vil høre på, om du ikke liker det lar du være. Hører på Rusko og Skream. De er vel ganske så britiske
Vi har alle vært fjorten ja. Det jeg sikter til er alle som går å sier de elsker dubstep, når den eneste artisten de vet om er skrillex. En sjelden gang benga i tilleg, noe som er litt bedre. Har ingenting imot at folk liker skrillex, det er bare nedverdigende å kalle han for den beste dubstep artisten. Selv liker jeg ikke skrillex sine sanger noe særlig.

Jeg prøver absolutt ikke være hipster, vil bare at folk skal lære seg at skrillex er skrillex og dubstep er dubstep. Ser heller ingen grunn til at det er så mange med guy crush på han...
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Litt offtopic men vil dere da kalle dette dubstep?

http://www.youtube.com/watch?v=hPq5KRK5eHk
Vis hele sitatet...
er nok en liquid drum 'n bass-greie om man skal sette i bås
Så flink du har blitt, pus !
Takk for positive tilbakemeldinger!
Sitat av fishfuze Vis innlegg
Litt offtopic men vil dere da kalle dette dubstep?

http://www.youtube.com/watch?v=hPq5KRK5eHk
Vis hele sitatet...
Jeg vil kalle det melodic dubstep