Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3288
Hei.
Akkurat nå ser jeg på Åndenes Makt. Der viser de i en slags pølsefabrikk eller noe. Der sa de at noen hadde blitt drept i 2005 av en maskin eller noe sånt der. Jeg prøver altså å finne en nyhet som passer til dette, men vet ikke hvilken fabrikk de viser. Er det noen som vet det? Fikk altså ikke med meg hele kveldens episode.

Takk.
Åndenes Bullshit! Send e-post til TVNorge om informasjon når det gjeld pølsefabrikken!
B to the U to the L to the L to the S to the H to the I to the T!

Tror du seriøst på det der?
http://www.webavisen.no/artikkel/904...joettkvern.htm

Åkeberg Skoglund Pølsemakeri er nevnet på fabrikken

http://www.tv2.no/underholdning/gkn/...g-3598132.html
Hjemmeside
Sist endret av Znerk; 2. oktober 2011 kl. 21:52.
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Hei.
Akkurat nå ser jeg på Åndenes Makt. Der viser de i en slags pølsefabrikk eller noe. Der sa de at noen hadde blitt drept i 2005 av en maskin eller noe sånt der. Jeg prøver altså å finne en nyhet som passer til dette, men vet ikke hvilken fabrikk de viser. Er det noen som vet det? Fikk altså ikke med meg hele kveldens episode.

Takk.
Vis hele sitatet...
Har du hørt om google? Første google søk kom opp med dette

http://www.nettavisen.no/innenriks/article363521.ece
Man må ha en IQ på på under 70 for å ta noe på åndenes makt seriøst. Patetiske mennesker.
Ser på Åndenes Makt som er humor program jeg. Det kan da umulig være noen som tror på det der?

Står der et par nordlendinger og forteller at de hører barne-skrik om natten, og dem er ganske sikre på at det er en gammel familie som ble brutalt drept av vikingene i året 2 f.kr.
Tror IKKE på noe som helst. Er bare jeg som skal konfrontere dama mi (ja, hu TROR PÅ DET? )
Sitat av nikons Vis innlegg
Man må ha en IQ på på under 70 for å ta noe på åndenes makt seriøst. Patetiske mennesker.
Vis hele sitatet...
Var da voldsomt?
For meg virker det ikke helt logisk og ekte men trenger ikke å trakke ned på folk som liker å se på det?

Du trudde sikker på julenissen en gang i tida og, og det er vell det samme fra din synsvinkel? :O
Sitat av KRS93 Vis innlegg
Hei.
Akkurat nå ser jeg på Åndenes Makt. Der viser de i en slags pølsefabrikk eller noe. Der sa de at noen hadde blitt drept i 2005 av en maskin eller noe sånt der. Jeg prøver altså å finne en nyhet som passer til dette, men vet ikke hvilken fabrikk de viser. Er det noen som vet det? Fikk altså ikke med meg hele kveldens episode.

Takk.
Vis hele sitatet...
Det jeg lurer mest på er om de renset kverna ordentlig før de lagde pølser igjen. Eller ble det litt menneskekannibal i pølsene. Huff.,

Æ Føler at han hadde mørkblondt hår..... -Han hadde rødt hår..

Ok case closed...
Skal du konfrontere dama med slik bullshit, og kanskje "omvende" henne til fornuft, logikk og forståelse så søk opp Penn and Teller. Sjekk episodene de har lagd om New Age. Spread the Word..
Jeg ser på det mest for spenningen, det har jo aldri skjedd noe uforklarlig on camera så jeg har vansker for å tro på det
Tror dama di på paranormal activity også da eller?
Sitat av RESpekt Vis innlegg
Skal du konfrontere dama med slik bullshit, og kanskje "omvende" henne til fornuft, logikk og forståelse så søk opp Penn and Teller. Sjekk episodene de har lagd om New Age. Spread the Word..
Vis hele sitatet...
http://www.youtube.com/watch?v=5w7fztpQego There you go.
Sitat av nikons Vis innlegg
Man må ha en IQ på på under 70 for å ta noe på åndenes makt seriøst. Patetiske mennesker.
Vis hele sitatet...
Er enig, uansett om det kanskje er å være litt vell hard mot folk som tror på det.

Sitat av RESpekt Vis innlegg
Skal du konfrontere dama med slik bullshit, og kanskje "omvende" henne til fornuft, logikk og forståelse så søk opp Penn and Teller. Sjekk episodene de har lagd om New Age. Spread the Word..
Vis hele sitatet...
støtter denn.

Netsen så de burde starte å vise "penn & teller: bullshit" på skolen.
Hadde vært artig om dere alle hadde blitt "sett" av Lisa Williams f.eks og hørt hva dere sa etterpå da...
Sitat av Kyosa79 Vis innlegg
Hadde vært artig om dere alle hadde blitt "sett" av Lisa Williams f.eks og hørt hva dere sa etterpå da...
Vis hele sitatet...
Det finnes MASSE informasjon om Cold Reading, gjør et Google-søk. Det er bare lettlurte personer som lar seg lure av sånn.
Sitat av nikons Vis innlegg
Man må ha en IQ på på under 70 for å ta noe på åndenes makt seriøst. Patetiske mennesker.
Vis hele sitatet...
Smart du
åndenes makt er ikke lureri.. mye rart der ute
Sitat av JoyToy Vis innlegg
Jeg ser på det mest for spenningen, det har jo aldri skjedd noe uforklarlig on camera så jeg har vansker for å tro på det
Tror dama di på paranormal activity også da eller?
Vis hele sitatet...
Kanskje hun tror på Paranormal Activity, kanskje ikke. Men det gjør faktisk jeg.

Folk: Er ingen vits i å henge ut folk som ser på Åndenes makt og tror på det. Uansett om det er sant eller ikke, er det jo greit med litt propaganda i Norge ...

Spøkelser finnes sikkert en eller annen plass, men vi ser selvfølgelig ikke dem

Imidlertid tviler jeg litt på at den synske personen ikke vet alt på forhånd, men det får nå jeg fortsette å fundere på ....

Skal nok følge med på Åndenes makt og se om jeg til slutt tror på alt eller ikke.

Grow up

Kommer det flere negative kommentarer om folk som ser på ÅM, kommer jeg og hjemsøker dere.
fake tv is good tv
Sitat av Kyosa79 Vis innlegg
Hadde vært artig om dere alle hadde blitt "sett" av Lisa Williams f.eks og hørt hva dere sa etterpå da...
Vis hele sitatet...
Men hva med alle de gangene hun tar feil? Selv om hun hadde "gjettet riktig" hadde jeg fremdeles vært nokså kritisk til at en død slektning tar kontakt med en annen person enn meg. Hadde jeg trudd på slik bullshit vel og merke.

Alt av slikt new age crap er med på å forringe enhver form for fornuft og logikk. Hvis en person er synsk, innebærer det ikke at den synske personen skal gjette riktig alle ganger? Kritisk sans er et viktig verktøy for overlevelse.

Kunne fortsatt i det uendelige om slik nedverdigelse av den menneskelige psyke som new age crap utgjør for mennesker som faller for dens forlokkende virkelighet. Når mennesker dør så dør de. Om folk velger å tro på slikt så er det det samme som at å tro på å spise spikere er godt for enn. Folk rundt enn bør se at det å spise spikere ikke er godt for enn!!