Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 34758
Kan noen beskrive hva du mener er veldig merkbare foskjeller på disse?
La oss si max dose tablettene man får i Norge, 2 mg xanor, 2 mg rivotril og 5 mg valium.

Jeg har aldri prøvd Xanor, men jeg får alle andre benzo på resept med legen, men har lyst å spørre om å prøvde denne. Noen som kan si denne er bedre enn rivotril? Hva er positive og negative ting med Xanor?

Ellers: Er Xanor muskelavslappende? Er den mer lik Rivotril eller Valium? Er den mer "høy fjern" eller "sløv fjern"?

Grunnen til jeg vil prøve denne er fordi jeg er omtrent tolerant til alle andre benzoer, så bare i et lite håp om at jeg skal få en bedre effekt av denne.
Hei Cherie.

Xanor er helt annerledes enn både Rivotril og Valium, syns jeg hvertfall.
Xanor er designet for panikkangst, og det merkes når man har tatt det.
Jeg følte meg liksom veldig stein etter å ha tatt 2 mg Xanor, så jeg ble skuffa og likte ikke Xanor.
Ble sånn apedop-stein jeg.
Og etter min mening er ikke Xanor noe muskelavslappende hvertfall.

Har hørt at alle benzoer har krysstoleranse. Er ganske innspist på benzoer sjæl.
Men det finner du jo ut selv. Kan jo hende du liker Xanor.
Bruker disse selv mot ganske sterk angst, og ikke til å ruse meg på, så min erfaring er kanskje ikke like relevant, men kan jo legge inn et svar alikevel.

Min erfaring er at Xanor fungerer langt bedre enn Valium mot angst, og at Valium er langt mer sløvende (så egner seg kanskje bedre for en ruseffekt?). Blir trøtt og slapp i lang tid etter valium, mens på xanor fungerer jeg relativt greit. Blir selvfølgelig litt sløva, men langt nær fra like ille som på valium.

Og ikke for å komme med noen lang moralpreken, men om du opplever sterk tolleranse til alt av benzo ville jeg råde deg til å ta en pause (eventuelt med nedtrapping først, om du er oppe i høye doser daglig). Benzo avhengighet er noe du absolutt ikke ønsker å oppleve. Og en liten pause vil jo også gi deg sterkere effekt senere, som også vil være snillere mot lommeboka. : )
Sist endret av elz; 8. juni 2011 kl. 08:23.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg tar ikke høye dosene daglig vil jeg påstå. Jeg tar sånn ca enten 1 2 mgs rivotril daglig eller 1-2 mogadoner daglig. Så det er jo ikke høye doser. Men greier meg uten i flere dager og, er bare at siden jeg har dem så lett tilgjengelig så tar jeg dem når jeg føler jeg trenger. Men kanskje en liten pause kunne være greit uansett. Ikke at det er noe hardt for lommeboka da apotek prisene ikke er noe høye i forhold til gata, og jeg har frikort, så betaler ikke for legetime eller resept Men neste gang jeg er hos legen skal jeg spørre om å få prøve Xanor 2 mgs, siden det er mye kortere halveringstid enn på alle de andre benzoene jeg står på.
Xanor eller bikkjebein er mot panikk angs å MÅ ikke blandes med Alkohol for da får du totalt blackout.
De er de sterkeste bensodasepiner du får på resept her til lands, noe dritt å være hekta på, så hold deg til Valium. Rivotril er for de som haR EPLEPSI OG HAR DU DET IKKE SÅ FÅR DU DET VED Å TA DEM OVER LENGRE PERIODER sprøtt MEN SANT !
Sitat av Jhon63 Vis innlegg
Xanor eller bikkjebein er mot panikk angs å MÅ ikke blandes med Alkohol for da får du totalt blackout.
De er de sterkeste bensodasepiner du får på resept her til lands, noe dritt å være hekta på, så hold deg til Valium. Rivotril er for de som haR EPLEPSI OG HAR DU DET IKKE SÅ FÅR DU DET VED Å TA DEM OVER LENGRE PERIODER sprøtt MEN SANT !
Vis hele sitatet...
Får da også blackout på valium om du drikker, blir fortsatt avhengig av valium også, så hvorfor ikke bruke det som hjelper mest om det er Xanor i dette tilfellet?
Morsomt det siste du skriver der og, hørt om det før - Noen som har noen fakta med kilder ang. det?
Sitat av Jhon63 Vis innlegg
Xanor eller bikkjebein er mot panikk angs å MÅ ikke blandes med Alkohol for da får du totalt blackout.
De er de sterkeste bensodasepiner du får på resept her til lands, noe dritt å være hekta på, så hold deg til Valium.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk ganske heftige abstinenser etter kort tids bruk av Xanor, kommer aldri til å bruke de igjen hvis jeg ikke må.
Virkningen var ubehagelig, men veldig effektiv.
Det virker som om man oppnår toleranse veldig fort på Xanor.
Å få 1-2 epileptiske anfall under avrusning av Benzo er ganske vanlig (hvis du søker opp rapporter fra avrusningsklinikker o.l finner du det dokumentert).
-Jeg hadde ett slikt anfall den gangen jeg var til avrusning på Benzo.
Du går i kramper og mister bevisstheten i alt fra 10-15 sekund, til under 2 minutter.

Du får ikke varig epilepsi av det, men langvarig stort forbruk av Benzo kan medføre midlertidig eller permanent skade og uballanse på CNS!

Vanskelig å si hvilken medisin som utløste anfallet mitt, men det var Valium, Rivotril og Flunipam jeg spiste mest av den tiden.

Jeg kjørte Cold Turkey, og det var vel det som var grunnen...
-Har en muligheten til å trappe rolig ned skal risikoen være mindre.
Cherie's Avatar
Trådstarter
"Rivotril er for de som haR EPLEPSI OG HAR DU DET IKKE SÅ FÅR DU DET VED Å TA DEM OVER LENGRE PERIODER sprøtt MEN SANT !"

VELDIG mange medisiner kan gi epileptiske anfall, mange antihistaminer, antipsykotikaer, stimulanter og antidepressivaer, og alle avhengighetsskapende medisiner du slutter med kan gi epileptiske anfall om du får abstinenser. Det betyr ikke at du utvikler epilepsi av dem. Så egentlig vil du kunne få anfall av egentlig stort sett det meste, det er farlig å leve, du kan få epilepsi, hjerteinfarkt, hjerneslag, bli påkjørt eller drept. Så helst ikke gå utafor døra
Pass deg for Rivotrilene, det er grunn til at de kalles krigere. Litt av faren med de er at selv uten tolleranse kan du spise 14 stk, mens du føler deg like oppegående som vanelig. Men du er selvfølgelig pillestuka som få, og mest sannsynelig helt jævelig å ha med å gjøre. Men folk reagerer veldig indviduelt på forskjellig benzo. Jeg blir foreksempel smørblid og empatisk av rohypnol og alkohol kombo. Noe som er kjent som den voldskomboen.

Men har oppført meg på måter jeg ikke vil ha noe med å gjøre på rivo, derfor rør jeg dem ikke.... Liker og lage god stemning jeg!
Cherie's Avatar
Trådstarter
Takk for den du
Pillestuka? Nei er nok ikke det, tar knapt en pille med benzo daglig selv om jeg har dem flytende rundt meg.
Har aldri gjort noe dumt på Rivo, aldri blitt hemningsløs eller "slem" som folk mener man blir. Merker egentlig veldig lite, og har aldri mistet bakkekontakten.
Nei, ettersom du bare tar ÉN Rivotril daglig er det ingen fare for at du får gjort noe dumt heller.
Det er heller mange piller + alkohol på en gang som får en til å gjøre det.
Har aldri hørt at Rivotril blir kalt "krigere" forresten...

Cherie, liker du The Runaways/Joan Jett?
Tenkte på signaturen du har...fra sangen dems, ikke sant?
Jeg DIGGER dem! Er SÅ pissed for at jeg ikke fikk billetter til Joan Jett-konserten!
Har en 15 år eldre bror som introduserte meg for dem, og ga meg alle platene han hadde av dem (mest Joan Jett plater, men det er jo hun som er kulest!).

Dette var VELDIG off-topic, men
Cherie's Avatar
Trådstarter
OT ja:
Ja, jeg digger the runaways og joan jett!
Ja, joan jett er jo best og har jo kommet langt. Men digger mye av musikken til bandet og.
Likte du filmen om du har sett den?
Har ikke fått sett den ennå, men det skal jeg. Bestiller den fra cdon.
Var den bra?
Cherie's Avatar
Trådstarter
Ja den var i grunn veldig bra Lille Dakota Fanning har blitt voksen sniffer cola og piller og alt er ganske mye dop og musikk. Du lever deg inn i det du ser av konsertene i alle fall, og de er ganske like som de var i RL. Bare litt bedre kvalitet enn på youtube. Faktisk synger de selv og synger bra, samt hele settingen rundt dem hele tiden. Den er basert på Cherie sin bok hun skrev om the runaways dagene.

Nesten jeg må si det er en litt rustriggende film, og det er bedre å se den på noe, ikke hasj da
Sørlending
Mener at de fleste leger(ikke alle) har sluttet å skrive ut xanor. De fleste vil ha en psykiater til å gjøre det. Har fått ALT av benzo selv tidligere, men valgte selv å heller ta en "roligere" benzo som valium, selv om jeg kan spise både 10-20-30-40 av dem og fortsatt "fungere".

Mitt tips: Ikke søk etter det sterkeste. Benzo er ikke løsningen på alle problemer.

Du spør om forskjeller: Da det gjelder sterk angst er xanor selve dreperen. Blir du vant til de, får du en veeldig kjip hverdag uten dem. Rivotril er ikke så veldig "Anxiolytikerende" i forhold til diazepam og alprazolam, da de primært er beregnet for epilepsi.
Cherie's Avatar
Trådstarter
Jeg tenker legen synes det er bedre jeg vil prøvde et benzo som faktisk har 12 timers halveringstid og ikke 40. Er egentlig derfor jeg vil prøvde det, da blir man ikke så fort tolerant og spiser mer og mer. Xanor hadde han garantert gitt meg, skal spørre neste gang. Om jeg var lege ville jeg gitt benzoer med kortest halveringstid.
Men bare for å prøve det, ikke bytte ut noe med noe. Men greit å teste alle vi har tilgjengelige i Norge da, utenom dormicum da
Sitat av Cherie Vis innlegg
Ja den var i grunn veldig bra Lille Dakota Fanning har blitt voksen sniffer cola og piller og alt er ganske mye dop og musikk. Du lever deg inn i det du ser av konsertene i alle fall, og de er ganske like som de var i RL. Bare litt bedre kvalitet enn på youtube. Faktisk synger de selv og synger bra, samt hele settingen rundt dem hele tiden. Den er basert på Cherie sin bok hun skrev om the runaways dagene.

Nesten jeg må si det er en litt rustriggende film, og det er bedre å se den på noe, ikke hasj da
Vis hele sitatet...
Kult! Har bestilt den, så gleder meg til den kommer!
Hvor lenge sitter (2mg xanor) i på urinprøve? Har hørt at de sitter i mye kortere tid enn rohypnol, rivotril osv?

Forrresten, det var mye b.s høyere opp på siden her. Xanor er de strkeste benzoene vi har på markedet, og de virker innen 10-15 min med å gjøre deg herlige pillefjern. De er litt muskelavslappende så ikke ta for mange, da kan du gå på trynet og sånn. (Jeg måtte erstatte en Sony flatskjerm TV for en kamerat etter 7stk 2mgXanor, hehe) Men helt kort: Xanor ruler!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Cherie's Avatar
Trådstarter
De fleste benzoer går i alle fall ut etter 5 dager utenom diazepam, som av en rar grunn sitter i flere uker. Som regel er alle andre enn diazepam ute etter 3 dager, men det kan alltids spores om de absolutt vil, bare å ta en hårprøve.

Tror aldri i verden jeg ville blitt loka på xanor, men så spiser jeg ikke 7 piller av benzo i gangen, det er så waste. Har lært meg det at får jeg ikke effekt av 3 2 mgs rivotriler, så får jeg ikke noe mere effekt om jeg spiser 10 heller. Er som om kroppen bare samler det opp til senere anledning og slipper det sakte men sikkert inn i hjernebark membranen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hvilken benzo er BEST muskelavslappende mot kramper og sånn OG har lengst halvtid
Sitat av njatja Vis innlegg
hvilken benzo er BEST muskelavslappende mot kramper og sånn OG har lengst halvtid
Vis hele sitatet...
Diazepam (Valium og vival) har lengst halveringstid, så vidt jeg vet
Sitat av njatja Vis innlegg
hvilken benzo er BEST muskelavslappende mot kramper og sånn OG har lengst halvtid
Vis hele sitatet...
Rivotril er en veldig potent muskelavslappende i lang tid (2 døgn), men bygger du en toleranse blir den effekten veldig redusert (og ved regelmessig bruk kommer toleransen fort), så er det noe langsiktig og konstant du trenger, snakk med legen din
Sist endret av Neitakkjatakk; 6. juli 2011 kl. 01:16.
Skal til legen min i morgen. Hva bør jeg velge 0.5 mg eller 2 mg med en gang Xanor? Og hvor mange må enn ha vist enn skal få rus av dem?
Sist endret av Chang; 11. juli 2011 kl. 18:04.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av Chang Vis innlegg
Skal til legen min i morgen. Hva bør jeg velge 0.5 mg eller 2 mg med en gang Xanor? Og hvor mange må enn ha vist enn skal få rus av dem?
Vis hele sitatet...
Jeg hadde valgt 3mg depot hvis jeg fikk velge.
Står valget imellom 0.5 og 2mg, ta 2mg. Men ikke alle leger liker å skrive ut høye doser Xanor. Men du kan alltids prøve.

Noen får en bra rus på 1mg andre trenger 4 mg. Det varierer veldig.
Xanor er jo ganske bra angst medikament, du blir mye mindre trøtt av de en valium. For rus ville jeg valgt Valium men for Angst og lignende er Xanor et bedre i mine øyne. Man fungerer mye bedre på Xanor og føler seg 100% klar i hodet, om det stemmer eller er en illusjon er en annen sak. Har ingen erfaring med Rivotril.
Sitat av Tothep Vis innlegg
Jeg hadde valgt 3mg depot hvis jeg fikk velge.
Står valget imellom 0.5 og 2mg, ta 2mg. Men ikke alle leger liker å skrive ut høye doser Xanor. Men du kan alltids prøve.

Noen får en bra rus på 1mg andre trenger 4 mg. Det varierer veldig.
Vis hele sitatet...

Måtte vente til neste uke (tirsdag). Siden jeg fikk oxycontin og Paralgin forte idag. Men det finnes vel bare 0.5mg og 2mg..? Det finnes vel ikke 3mg av Xanor?
Majestic 12
Tothep's Avatar
Sitat av Chang Vis innlegg
Måtte vente til neste uke (tirsdag). Siden jeg fikk oxycontin og Paralgin forte idag. Men det finnes vel bare 0.5mg og 2mg..? Det finnes vel ikke 3mg av Xanor?
Vis hele sitatet...
Jo, det finnes en 3mg Xanor Depot. Finnes også en 0.5mg Depot
Jeg synes 3mg'ern er helt klart best. Varer i 12 timer.

Den kommer bare som 100 stk. pakker.
Cherie's Avatar
Trådstarter
^^Så kan du bare knuse depot pillen for rask effekt og rus om du vil.

Jeg spurte faktisk legen min om jeg kunne få teste det, men han sa helst ikke. Det var SÅ mye verre enn det jeg står på (valium, rivotril, mogadon) visst. Haha. Jaja, regner med jeg hadde fått hadde jeg snakket for meg, men orka ikke bryet, får sikkert ingen merkbar effekt uansett. Xanor er visst det værste av d værste på rusmarkedet (?!?!) sa han virker ikke slik blant folk her. Han er vidreutdanna innen rus greier (finner metadon flasker og sub esker med hans undertegnelse på i grøfta osv.), så han har vel litt peiling da.... eller ikke..
Xanor er helt ok, diazepam og bromazepam er favoritten. Rivotril er kjedeligst.
Sitat av Chang Vis innlegg
Skal til legen min i morgen. Hva bør jeg velge 0.5 mg eller 2 mg med en gang Xanor? Og hvor mange må enn ha vist enn skal få rus av dem?
Vis hele sitatet...

Hadde ikke valgt noen av dem. 1mg funker mye bedre. Det samme mener 9 av 10 av dem jeg kjenner. Får selv 1mg, og når jeg har testa 2mg merker jeg så å si ingenting.. Hvis ikke du har tatt dem før, så skal det ikke mange til!

Trodde nesten ingen fikk dem mer. Legen min sa til meg for 3 år siden at hvis han hadde visst hvor mye abstinenser det var på dem når jeg begynte, så hadde jeg ikke fått dem. Han sa også for 3 år siden at dem står på lista over dem som skal ut av markedet. Tar sikkert noen år til. Håper jeg Får xa og stesolider..
denne er dedikert til alle de idioter som maser om non-bilkjøring i timesvis etter benzobruk,svart på fuckings hvitt

Kjøreferdighetene for bil er nedsatt i 2-4 timer etter inntak av en tablett med benzodiazepiner.

Norsk fuckings helseinstitutt

http://nhi.no/sykdommer/psykisk-hels...iner-3101.html
▼ ... over en uke senere ... ▼
[selvsagt tar du de med mest virkestoff. de som sier 1mg e bedre enn 2mg har ikke peilling. d e d samme som å si at 20prosent alkohol virker bedre enn 40prosent. men d fins også 3mg xanor depot, mem de tar en 2-3 timer før de fønker max, mens 2mg tar ca 30-40min. har u aldri spist dem fær ta 2 mg så kjenner u hvordan deb virker på deg. etter noen dagers bruk kanu ta 3-4 stk og drikk kaffe. da blir du i storslag. kos deg
Sitat av Cherie Vis innlegg
^^Så kan du bare knuse depot pillen for rask effekt og rus om du vil.

Jeg spurte faktisk legen min om jeg kunne få teste det, men han sa helst ikke. Det var SÅ mye verre enn det jeg står på (valium, rivotril, mogadon) visst. Haha. Jaja, regner med jeg hadde fått hadde jeg snakket for meg, men orka ikke bryet, får sikkert ingen merkbar effekt uansett. Xanor er visst det værste av d værste på rusmarkedet (?!?!) sa han virker ikke slik blant folk her. Han er vidreutdanna innen rus greier (finner metadon flasker og sub esker med hans undertegnelse på i grøfta osv.), så han har vel litt peiling da.... eller ikke..
Vis hele sitatet...
Avhengighets- og toleransemessig er det få benzodiazepiner som slår xanor om noen, så han er ikke helt på jordet
Sitat av smackman Vis innlegg
[selvsagt tar du de med mest virkestoff. de som sier 1mg e bedre enn 2mg har ikke peilling. d e d samme som å si at 20prosent alkohol virker bedre enn 40prosent. men d fins også 3mg xanor depot, mem de tar en 2-3 timer før de fønker max, mens 2mg tar ca 30-40min. har u aldri spist dem fær ta 2 mg så kjenner u hvordan deb virker på deg. etter noen dagers bruk kanu ta 3-4 stk og drikk kaffe. da blir du i storslag. kos deg
Vis hele sitatet...

Neida, har sikkert ikke peiling. Tror jeg burde vite det etter å ha spist noen tusen av dem, men du vet vel bedre.. 2x1mg virker mye bedre enn 1x2mg!
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Neida, har sikkert ikke peiling. Tror jeg burde vite det etter å ha spist noen tusen av dem, men du vet vel bedre.. 2x1mg virker mye bedre enn 1x2mg!
Vis hele sitatet...
Kanskje hvis du knuser 2-milligrammen så blir den like bra som 2x1? Det kan hende de ikke oppløses like raskt.
Personlig synes jeg xanor er oppskrytt. I Oslo koster de 50 kroner på gata.I Bergen har jeg hørt de koster 70(!). Er overhodet ikke verdt. det. Da kjøper jeg heller glass med 100 rivotril til 1400, altså 14 kroner stk (har såpass erfaring at jeg vet de er ekte).

Når det kommer til xanor har jeg prøvd både bikkjebein fra "norske" glass og apotekvarer på brett. Er helt sikkert vidundermedisin mot panikkangst, men for min del funker det dårlig som rusmiddel.
▼ ... over et år senere ... ▼
Ett lite spørsmål, hvis man først har blitt innspist på benzoer....Vil man alltid være det da? Hvis dere skjønner hva jeg mener?

Når jeg tok sobril følte jeg meg ganske "borte" i hodet. Men nå som jeg er på rivotril, føler jeg meg mere "klar" i hodet på en måte.

Sorry for eventuelle skrive feil og formuleringer, er i litt godform xD
Sitat av Lil J Vis innlegg
Ett lite spørsmål, hvis man først har blitt innspist på benzoer....Vil man alltid være det da? Hvis dere skjønner hva jeg mener?

Når jeg tok sobril følte jeg meg ganske "borte" i hodet. Men nå som jeg er på rivotril, føler jeg meg mere "klar" i hodet på en måte.

Sorry for eventuelle skrive feil og formuleringer, er i litt godform xD
Vis hele sitatet...
Nei du vill ikke for alltid være inn-spist, den avtar med dagene som du går uten benzo.
er overnaturlig overspist på benzo, så jeg er på nedtrapings plan med min fastlege så jeg fikk 3mg med xanor ble ganske skuffa, også gikk det rundt om 3 uker så var det bikkje bein eller de i 2 mg og når 1mg.
Hadde ikke no form av russ effekt for meg men den følltes som en mild stimulant for meg det var merkelig å høre på musik. Føllte meg ikke normal som jeg gjør med rivotril. Ville faktisk heller ha de å knasket de, for da føller jeg meg normal og ikke unormal.
Etter min mening så er det værtfall ingenting som fungerer like bra som xanor mot fyllesyke. 2 mg under tunga å man flyter på en sky resten av dagen. Eller så kan man legge seg ned etter å ha tatt 2 mg å sove i 8 timer å våkne å føle seg like frisk som aldri før
Sitat av Jhon63 Vis innlegg
Xanor eller bikkjebein er mot panikk angs å MÅ ikke blandes med Alkohol for da får du totalt blackout.
De er de sterkeste bensodasepiner du får på resept her til lands, noe dritt å være hekta på, så hold deg til Valium. Rivotril er for de som haR EPLEPSI OG HAR DU DET IKKE SÅ FÅR DU DET VED Å TA DEM OVER LENGRE PERIODER sprøtt MEN SANT !
Vis hele sitatet...
Eh, hallo? Den siste setningen din er noe av det dummeste jeg har hørt. Ingen får epilepsi av å ta rivotril. Det jeg tenker du har hørt er at de MED epilepsi som bråslutter kan få epileptisk anfall, men som all annen benzo skal det trappes ned. Rivotril gir ikke epilepsi til oppklaring.

Sitat av Lil J Vis innlegg
Ett lite spørsmål, hvis man først har blitt innspist på benzoer....Vil man alltid være det da? Hvis dere skjønner hva jeg mener?

Når jeg tok sobril følte jeg meg ganske "borte" i hodet. Men nå som jeg er på rivotril, føler jeg meg mere "klar" i hodet på en måte.

Sorry for eventuelle skrive feil og formuleringer, er i litt godform xD
Vis hele sitatet...
Jeg syntes også at man ble mer ruset på Sobril. Rivotril er oppskrytt og når man tar en sånn følte jeg og at man ble mer klar i hodet, ikke suste som Sobril.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg tenker legen synes det er bedre jeg vil prøvde et benzo som faktisk har 12 timers halveringstid og ikke 40. Er egentlig derfor jeg vil prøvde det, da blir man ikke så fort tolerant og spiser mer og mer. Xanor hadde han garantert gitt meg, skal spørre neste gang. Om jeg var lege ville jeg gitt benzoer med kortest halveringstid.
Men bare for å prøve det, ikke bytte ut noe med noe. Men greit å teste alle vi har tilgjengelige i Norge da, utenom dormicum da
Vis hele sitatet...
Det er ikke sånn saken er når det gjelder halveringstid på benzodiazepiner. Kort halveringstid betyr at toleransen din heves enda raskere og dermed blir du også fortere avhengig, legen din vil nokk mene helt motsatt og heller foreslå en benzo med lang halveringstid. Xanor er det farligste og sterkeste benzoet vi har i Norge og det er også det med kortest halveringstid.

Sitat av Cherie Vis innlegg
^^Så kan du bare knuse depot pillen for rask effekt og rus om du vil.

Jeg spurte faktisk legen min om jeg kunne få teste det, men han sa helst ikke. Det var SÅ mye verre enn det jeg står på (valium, rivotril, mogadon) visst. Haha. Jaja, regner med jeg hadde fått hadde jeg snakket for meg, men orka ikke bryet, får sikkert ingen merkbar effekt uansett. Xanor er visst det værste av d værste på rusmarkedet (?!?!) sa han virker ikke slik blant folk her. Han er vidreutdanna innen rus greier (finner metadon flasker og sub esker med hans undertegnelse på i grøfta osv.), så han har vel litt peiling da.... eller ikke..
Vis hele sitatet...

:-) He,he ,nei vet du..,folk som f.eks får utskrevet metadon kaster ikke tomflaska i grøfta med merkelappen på,Hvorfor? Fordi det er strenge regler, de som får med seg metadon hjem og ikke må drikke flaska under påsyn ville aldri ta sjansen å ta med seg flaska ut hjemmeifra for så drikke den ute og etterpå kaste flaska med lappen på og risikere å miste medisinen sin,du må ha drømt det med metadonflasker og subutex esker med navn på i grøfta
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vær forsiktig med Xanor. Klart mest potent. Bortsett fra Dolcontin er det vel den sterkeste pillen du kan finne i jungelen. Det er et helvete å slutte med. Rivotril er jo antiepileptikum, men har en klart mer ruseffekt enn 1 5 mg Valium. Både Xanor og Valium har en mer sedativ og muskelavslappende effekt. Xanor er den beste pillen og den dyreste. Ofte hakket høyere enn hyppere. Rivotril og Valium samme pris.
har prøvd noen benzoer : valium, sobril, flunipam og xanor. Den eneste av disse som har gitt meg noen som helst god rus er xanor( de andre gav meg kun rus hvis jeg tok VELDIG store doser og da fikk jeg som regel helt blackout)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spiste 9 x 2mg xanor og blandet med brun sprit første gang. (Jeg ble totalt på tryne) Tok en del cola og amf, samt syre. Røkte en god mengde med cocktail av pot og hasj også.

Endte opp med og bli så rusa at jeg gikk på en offentlig blomsterpotte som er på størrelse med en barkrakk og jeg gikk med trynet først i asfalten og klarte ikke og ta meg for. Reiste meg kjapt og bare lo da.... Bare mine 2 cents, anbefaler ikke denne blandingen.
Xanor er himmelsk - rivotril er bare til ugang - valium føler jeg ikke gir meg noe speielt uten HØY dosering.

Xanor 3mg depot, knust til puler er eller VAR det beste jeg viste, og rohypnol
Xanor er gir meg best effekt både mot panikk angst og som rus middel! Føler ikke det er så sløvende og muskelavslappende som rivotril og valium. Når jeg tar xanor får jeg den energien jeg ellers mangler i hverdagen. Får gjort en haug med posetive ting. Tatt alle telefoner og møter, snakker uten å snøvle. Xanor er vidunderlig for meg. Har gitt meg ett bedre liv! Rivotril er for eplepsi altså den som er mest muskelavslappende og det er og 30-50 timer halveringstid. Valium må jeg opp i minst 30-50mg for å få samme effekt som av 2-4mg xanor. Men kan ikke sammenligne de to. Men viktig å tilføye at alle reagere på forskjellige måter på benzoene.