Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 7018
Hvordan påvirker egentlig koakin deg? Altså, det øker blodomløpet, right?
Merkes det godt på deg om man bruker det ofte? Annet enn at man blir veldig rastløs og holder deg våken.
http://www.erowid.org/chemicals/coca..._effects.shtml
Sist endret av Hightime; 4. juni 2011 kl. 21:30.
Hva med å diskutere spørsmålet istedenfor å henvise henne til andre steder?

I likhet med bortimot alle andre rusmidler, vil man bli bedre å "kamuflere" rusen etter å ha brukt det ofte. Det er nok ikke umulig å merke det på noen som bruker det ofte, men i motsetning til en person som har tatt cola for første gang, som man kan spotte fra en kilometer unna, vil det nok være vanskeligere. De færreste klarer nok å se forskjellen på en på cola og en på amfetamin eller andre stimulanter.

Mange effekter av rusmidler er subjektive, men de fleste vil være enig i at kokain gir energi, selvtillitt og eufori. Alle effektene vil dog avta ved hyppig bruk, så stikkordet er moderasjon.

Du spør litt diffust. Mener du daglig, ukentlig eller månedlig når du sier ofte?
Sist endret av sofa; 4. juni 2011 kl. 22:00.
Joda, jeg ser så absolutt den, Sofa..
Men, når TS tidligere i kveld har hatt tråder som viser at h*n ikke er villig til engang prøve google/ta et kjapt søk her på bruket før hun poster..Når hun da i tillegg svarer små spydig når folk prøver si fra/gi h*n tips, ikke forvent at andre gidder gjøre så forbanna mye mer enn å poste linker for og hjelpe henne :/

"Just my 2 cents"

Fred!
Sist endret av Hightime; 4. juni 2011 kl. 22:13.
Trådstarter
5 6
Sitat av Hightime Vis innlegg
Joda, jeg ser så absolutt den, Sofa..
Men, når TS tidligere i kveld har hatt tråder som viser at h*n ikke er villig til engang prøve google/ta et kjapt søk her på bruket før hun poster..Når hun da i tillegg svarer små spydig når folk prøver si fra/gi h*n tips, ikke forvent at andre gidder gjøre så forbanna mye mer enn å poste linker for og hjelpe henne :/

"Just my 2 cents"

Fred!
Vis hele sitatet...
Spydig? Since when? Jeg har jo ikke gjort det, annet enn å svare på kritikk..

Jeg vet ikke helt. Jeg har tenkt litt på å bruke det for å komme ned i vekt, men også for å få litt bedre selvtillit osv.
Jeg har definitivt googlet det. Jeg har veldig lyst å høre litt mer om personlige erfaringer!

Tenkte mer måndeslig forbruk.. Vet ikke helt ennå. Det vil vel kanskje tiden vise? Etter jeg har prøvd det første gangen, og ser hvordan det påvirker meg og om jeg liker det osv.
Enkelt og greit, NEI...Du vil ikke ta sjangsen på og utvikle en kola avhengighet kun for at du ska gå ned i vekt/få litt bedre selvtillit..Godt mulig det er en "snarvei" hvis man vil gå ned noen kilo, men og bruke kola til dette formålet kan komme tilbake å bite deg hardt i ræva senere :/

Kola er også ett stoff det er utrolig lett og bli glad i, ska man da ta et par striper hver dag/en del dager i uka, så tar det ikke lang tid før "man må" ha ei stripe kola før man går på butikken, en fest blir ikke det samme hvis du ikke har noe kola etc etc
For ikke å snakke om at dette kommer til koste deg ganske dyrt(økonomisk), kola er ikke akkurat det billigste man får kjøpt, + at det meste av cola man kjøper av random dealere nokk er ganske så bøffet/tynnet ut :/

Regner med du har fått hørt dette nokk, men..Trening, trening & atter mer trening er det som vil gi deg best resultat her..Utvikle stoffavhengighet for at man vil miste noen kilo = vinninga vil fortere enn svint gå opp i spinninga =(

Håper dette var ett noe bedre svar enn det forrige jeg posta

Får vell også si sry hvis enkelte av svara mine i kveld har vært litt krasse..Ikke meninga at folk ska være redde for å poste på nFF, for at de kan bli flamet hvis de har gjort noe galt

Ei videre fortreffelig natt til dere alle
Peeace =)
Sist endret av Hightime; 5. juni 2011 kl. 02:19.
Sitat av Thisgirl Vis innlegg
Spydig? Since when? Jeg har jo ikke gjort det, annet enn å svare på kritikk..

Jeg vet ikke helt. Jeg har tenkt litt på å bruke det for å komme ned i vekt, men også for å få litt bedre selvtillit osv.
Jeg har definitivt googlet det. Jeg har veldig lyst å høre litt mer om personlige erfaringer!

Tenkte mer måndeslig forbruk.. Vet ikke helt ennå. Det vil vel kanskje tiden vise? Etter jeg har prøvd det første gangen, og ser hvordan det påvirker meg og om jeg liker det osv.
Vis hele sitatet...
Elendig ide. Effekten til kokain mtp selvtillit og apetittreduksjon er sammenlignet med prisen og varigheten av en dose latterlig liten. Om du tenker å gå "fast" på det må du også huske at kokain er et av de mer belastende stoffene for hjertet og et av de stoffene som fucker mest med deg psykisk ved langtidsbruk.

For slanking og selvtillit i hverdagen er amfetamin et overlegent alternativ, dog selvsagt ikke å anbefale det heller.
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Elendig ide. Effekten til kokain mtp selvtillit og apetittreduksjon er sammenlignet med prisen og varigheten av en dose latterlig liten. Om du tenker å gå "fast" på det må du også huske at kokain er et av de mer belastende stoffene for hjertet og et av de stoffene som fucker mest med deg psykisk ved langtidsbruk.

For slanking og selvtillit i hverdagen er amfetamin et overlegent alternativ, dog selvsagt ikke å anbefale det heller.
Vis hele sitatet...
amf fucker deg jo opp på alle mulige måter da.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
amf fucker deg jo opp på alle mulige måter da.
Vis hele sitatet...
Så klart, men han sier jo også at han ikke annbefaler dette heller
Er vell bare mer at Amf i denne saken er "det beste" av 2 møkka stoffer, for h*n`s bruk..Mtp miste vekt/bedre selvtillit/pris osv

Men fortsatt er ikke noen av disse stoffene å annbefale til sånt bruk, begge fucker deg opp i lengden :/
Sist endret av Hightime; 5. juni 2011 kl. 02:29.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
amf fucker deg jo opp på alle mulige måter da.
Vis hele sitatet...
Jepp, er som sagt ikke noe jeg anbefaler.

Men om man ser etter selvtillit i hverdagen og redusert apetitt er kokain et sjanseløst alternativ med mindre man selger selv eller har en god fast inntekt. Å være ruset konstant på amfetamin trenger derimot ikke koste mer enn å røyke om man er beskjeden på dosene.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
amf fucker deg jo opp på alle mulige måter da.
Vis hele sitatet...
Det gjør cola også. Vil TS først slanke seg er det billigst med amf.
Mhm, amf er halvparten av prisen og varer ca 4 ganger lengre enn cola etter dose. Har aldri hørt om noen som bruker cola framfor amf til slanking, da må man være søkkrik. For om du skal bruke det til slanking må du omtrent ta hver dag flere ganger daglig... De dagene du ikke tar kommer appetitten tilbake før du vet ordet av det.

Lite lurt å venne seg til dette som slankemiddel om man ikke er så "heldig" å får seg en resept (dexamf) om man får seg en adhd eller narkolepsi diagnose. Men man trenger ikke store dosene for å holde på den slankeeffekten med amf. Du kan ha 1 g ganske lenge.

Men er bedre måter å slanke seg på ass, billigere, og ufarlige. Som regel går du bare rundt og ikke spiser, du trener ikke, du strammer ikke opp, du får ikke muskler. Du blir skinn og bein omtrent.
Trådstarter
5 6
Sitat av Hightime Vis innlegg
Enkelt og greit, NEI...Du vil ikke ta sjangsen på og utvikle en kola avhengighet kun for at du ska gå ned i vekt/få litt bedre selvtillit..Godt mulig det er en "snarvei" hvis man vil gå ned noen kilo, men og bruke kola til dette formålet kan komme tilbake å bite deg hardt i ræva senere :/

Kola er også ett stoff det er utrolig lett og bli glad i, ska man da ta et par striper hver dag/en del dager i uka, så tar det ikke lang tid før "man må" ha ei stripe kola før man går på butikken, en fest blir ikke det samme hvis du ikke har noe kola etc etc
For ikke å snakke om at dette kommer til koste deg ganske dyrt(økonomisk), kola er ikke akkurat det billigste man får kjøpt, + at det meste av cola man kjøper av random dealere nokk er ganske så bøffet/tynnet ut :/

Regner med du har fått hørt dette nokk, men..Trening, trening & atter mer trening er det som vil gi deg best resultat her..Utvikle stoffavhengighet for at man vil miste noen kilo = vinninga vil fortere enn svint gå opp i spinninga =(

Håper dette var ett noe bedre svar enn det forrige jeg posta

Får vell også si sry hvis enkelte av svara mine i kveld har vært litt krasse..Ikke meninga at folk ska være redde for å poste på nFF, for at de kan bli flamet hvis de har gjort noe galt

Ei videre fortreffelig natt til dere alle
Peeace =)
Vis hele sitatet...


Hmm, takk for hjelpen tror jeg skal holde meg unna. Jeg går på en nutrilett shake diett. og har gått ned en del allerede. Jeg bare ønsker meg litt raksere resultater!
Hehe, men det blir for dumt. Nei, faen heller. Selvtillitten kommer vel med vekttapet (kanskje). Det er jo lov å håpe!

Jeg ville bare legge til at jeg setterpris på det det du sa om å være krass. Blir litt fryet opp selv, når jeg bare får kritikk på innleggene mine. Jeg er veldig glad i diskusjoner, men håper det er mulig å ha ordentlige samtaler her også
Konstruktiv kritikk, ikke dritt prat
Kokain er en billig snarvei for å gå ned i vekt. Og det sier mye, med tanke på hvor dyrt det er.

Men alvorlig talt, den eneste sikre veien mot vekttap er, som du sikkert har hørt tusen ganger før: gode vaner når det gjelder kosthold og trening. Det er kanskje kjedelig og slitsomt å forandre vanene sine, og resultatene bruker ofte laaaaang tid på å vise seg, men til syvende og sist er det den beste måten, i hvert fall hvis du ønsker at vekta skal holde seg nede.

Lykke til, i hvert fall.
Kan jeg anbefale deg å satse pengene på et SATS-medlemskap for å gå ned i vekt?
Det er enklere enn du tror Bare TELL kalorier og hold deg til 1000 daglig så går du ned Hold deg unna all flytende kalorier som brus osv, det er "bortkasta". Bruk kaloriene på mat, det er enkelt å finne ut hva man kan bytte ut dritt maten med som faktisk er sunt og godt, samtidig kalori fattigt

DET er i alle fall mye billigere enn kokain dietten.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Det er enklere enn du tror Bare TELL kalorier og hold deg til 1000 daglig så går du ned Hold deg unna all flytende kalorier som brus osv, det er "bortkasta". Bruk kaloriene på mat, det er enkelt å finne ut hva man kan bytte ut dritt maten med som faktisk er sunt og godt, samtidig kalori fattigt

DET er i alle fall mye billigere enn kokain dietten.
Vis hele sitatet...
Med tanke på at en sengeliggende kvinne på 55 kilo trenger ca 1600 kalorier daglig for å overleve i det lange løp, tror jeg man trygt kan spise en god del mer enn 1000 kalorier. Hvis du spiser så mye for lite går kroppen inn i krisemodus og sparer på fettet og kvitter seg med ting den ikke trenger (muskler man ikke bruker konstant f.eks). Når man da slutter med den sinnsyke dietten sin går man rett opp igjen og gjerne forbi fordi man ikke lengre har muskler som trenger næring.

Samme gjelder naturligvis om du bruker amf eller kola - du spiser ikke, kroppen sparer på fett, du blir feit når du slutter (om du klarer å slutte that is.) Deror: Ikke "slank deg" på den måten.

Eneste måten å virkelig få det til er, som en eller annen før meg sa, varige endringer. Du kan heller ikke håpe å gå ned 10 kilo i måneden om du ikke har lyst til å få 12 tilbake. Et mål om 1/2 - 1 kilo i uka er mer fornuftig.
Det med hvor mye kalorier man trenger er kun estimert! Et gjennomsnitt. Man må ta til betraktning MANGE faktiorer som hvor mye bevegelse man er i, man forbrenner ikke så mye mer av å gå 30 min enn å ligge i senga. Hadde jeg logge i senga og spist 1600 kcal daglig hadde jeg vært smellfeit. Mange har veldig lav metabolisme også. Selv om den er innen normalen kan den være så lav som 12, normalen er 12-22. Gå utifra den sengeliggende damen og trekk fra 500 kcal der. 1 kg er et underskudd på 7500 kalorier. Har du et underskudd på 500 daglig vil du gå ned 0,5 kg i uka ca. Det finnes kaloriregnere på nett der du plotter inn høyde, vekt, kjønn, alder, hva du gjør av daglige aktiviteter som kan regne sånn ca hva du bruker på en dag.
Sitat av Thisgirl Vis innlegg
Spydig? Since when? Jeg har jo ikke gjort det, annet enn å svare på kritikk..

Jeg vet ikke helt. Jeg har tenkt litt på å bruke det for å komme ned i vekt, men også for å få litt bedre selvtillit osv.
Jeg har definitivt googlet det. Jeg har veldig lyst å høre litt mer om personlige erfaringer!

Tenkte mer måndeslig forbruk.. Vet ikke helt ennå. Det vil vel kanskje tiden vise? Etter jeg har prøvd det første gangen, og ser hvordan det påvirker meg og om jeg liker det osv.
Vis hele sitatet...
Du er latterlig, om du virkelig skal bruke cola for og gå ned i vekt.

Ta i bruk den gode gammledagse måten spis mindre smør of sukker, og mere ut og løppe/jogge i 3 timer HVER ENESTE dag! når du kommer hjem etter det så legger du deg ned på gulvet og tar 50 situbs, deretter 50 armhevinger!
2-4 uker så er du slank som bare det, det kan jeg garantere.

Cola gjør deg bare feit etter du har klart og gjøre deg selv til en rusmissbruker. For når du da skal prøve og slutte kommer du mest sannsynelig til og spise som et hælvete, så tro meg det er ingen god ide...
Bare rukket å skumlese igjennom tråden mens jeg så at selvtillit kom opp. Er det slik at du styrker selvtilliten din selv når du ikke er ruset?
Sitat av Thisgirl Vis innlegg
Spydig? Since when? Jeg har jo ikke gjort det, annet enn å svare på kritikk..

Jeg vet ikke helt. Jeg har tenkt litt på å bruke det for å komme ned i vekt, men også for å få litt bedre selvtillit osv.
Jeg har definitivt googlet det. Jeg har veldig lyst å høre litt mer om personlige erfaringer!

Tenkte mer måndeslig forbruk.. Vet ikke helt ennå. Det vil vel kanskje tiden vise? Etter jeg har prøvd det første gangen, og ser hvordan det påvirker meg og om jeg liker det osv.
Vis hele sitatet...
Hadde aldri tatt de 2 stoffene for å gå ned i vekt/øke selvtilliten. Om du sliter med selvtillit fra før av vil nok det problemer bare bli større ved bruk av kokain/amfetamin. Er ikke sånn at alle får økt selvtillit av å bruke pulver, først og fremst forsterker det din personlighet.

Til vektredusering finst det mye bedre preparater å bruke. Clenbuterol feks.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Bare rukket å skumlese igjennom tråden mens jeg så at selvtillit kom opp. Er det slik at du styrker selvtilliten din selv når du ikke er ruset?
Vis hele sitatet...
Det er langt fra en permanent effekt, nei. God selvtillitt i en time eller to, etterfulgt av en DAG eller to med ødelagt selvbilde.

Jeg skal ikke se bort fra at det finnes en og annen som har fått endret virkelighetsoppfatningen sin av kokain (det finnes en del som har fått bedre selvtillitt av MDMA-bruk, selv etter rusen er ferdig), og dermed fått bedre selvtillitt, men jeg tror det tilhører de ekstreme sjeldenhetene med kokain.

Har du dårlig selvtillitt og prøver kokain er du ikke bare mye mer disponert for avhengighet, du vil også sannsynligvis få mye verre nedturer enn en som har det bra med seg selv i utgangspunktet.
Ikke for å gi deg feile tips, men av egen erfaring så fikk jeg 100 x mer selvtillit da jeg gikk ned i vekt og var tynnere enn andre mennesker. (ja det er sykt) men det booster i alle fall selvtilliten, det å vite du greier noe, du har kontroll på din egen kropp og du ser mye bedre ut, det får ryggen strak og nesa til værs omtrent. Jeg har ikke prøvd kokain, men fikk bedre selvtillit av å slanke meg helt selv enn av stimulanter. Kanskje av egen mestring, nå er jeg likegyldig til om jeg er tynnere enn andre, for jeg har ikke jobbet noe for det egentlig.

Bare en smule stimulanter i diverse slag av hva jeg har fått tak i som ikke har vært dyrt for å døyve adhd'n. Samt er jeg en idiot som har kjøpt meg billig levaxin på nett, meds. mot lavt stoffskifte (som jeg hadde før jeg startet stimulanter, så jeg tror jeg uten dem fortsatt har lavt).
Og andre slankepiller som reseptfrie Alli, som er det samme som Xenical (Orlistat) som er det eneste dokumenterte slankemidle man kan få på resept i Norge. Alli er det samme, bare halvparten av virkestoffet per pille.
Sitat av sofa Vis innlegg
Det er langt fra en permanent effekt, nei. God selvtillitt i en time eller to, etterfulgt av en DAG eller to med ødelagt selvbilde.

Jeg skal ikke se bort fra at det finnes en og annen som har fått endret virkelighetsoppfatningen sin av kokain (det finnes en del som har fått bedre selvtillitt av MDMA-bruk, selv etter rusen er ferdig), og dermed fått bedre selvtillitt, men jeg tror det tilhører de ekstreme sjeldenhetene med kokain.

Har du dårlig selvtillitt og prøver kokain er du ikke bare mye mer disponert for avhengighet, du vil også sannsynligvis få mye verre nedturer enn en som har det bra med seg selv i utgangspunktet.
Vis hele sitatet...
Ja, var det jeg mente å huske også! Thank u for svar