Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 5379
Jeg undersøker herved interessen for et treff i Møre og Romdal. Er det noen av dere som holder til i dette fylket og kunne tenke dere å delta på et treff?

For meg passer det best i Molde, men Ålesund kan også gå. Avtaler ikke noe tidspunkt eller dato nå, dette er bare en undersøkelse om interesse.
Personlig så møter jeg opp når/hvor som helst i Molde for å møte medfreaks. Så du har min interesse iallefall.
Selv føler jeg Kristiansund er en mere hjemmekoslig plass
Jeg møter gjerne opp i molde eller Kristiansund, Ålesund passer ikke så bra, men kan til nød gjennomføres.
Sett for deg en dato enda?
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Kan godt hende Kristiansund er en mer hjemmekoselig plass, men nokså upraktisk for min del. Så om jeg arrangerer så må du nok sette deg på bussen til Molde :P

Har ikke sett for meg noen dato enda, nei.
Er ganske mange her inne som kommer fra Møre og Romsdal, i hvert fall blant litt eldre brukere (føler det er Molde mo som må ha høyest prosentandel av sine tidligere innbyggere i VIF). Problemet er at de aller, aller fleste av oss har flyttet derfra. De få hookupene jeg har vært på har vi vært 2-3-4 personer som har møtt opp på, og det har vært i feriene og i perioder der folk flest er hjemme. Mitt beste tips er å se hvem som er interessert, og bare si at "vi tar en pizza på Peppes i kveld, er dere med?" over PM eller IRC. Gjøre det litt mer casual, rett og slett. Blir fort vanskelig å mekke fullsize treff på et såpass lite sted, kan jeg se for meg.
Sitat av staM Vis innlegg
Kan godt hende Kristiansund er en mer hjemmekoselig plass, men nokså upraktisk for min del. Så om jeg arrangerer så må du nok sette deg på bussen til Molde :P

Har ikke sett for meg noen dato enda, nei.
Vis hele sitatet...
Ingenting er upraktisk i møre og romsdal. Bedre bussforbindelse mellom Ålesund, Kristiansund og Molde skal du lete lengere etter. Men det gjør jo det hele enklere. Er nokså praktisk for meg værtfall å ta en buss til molde/ålesund. Null problem
Hva med i Ålesund?
Å ha noko slikt i Ålesund by kunne eg ha tenkt meg
Ditto Myhre.
Det er jo fredag nå og tråden har ikke hatt aktivitet siden søndag. Antar det er ca 0,3 interesse?
er muligens med, visst det blir ålesund
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Denne helgen passer dårlig for min del i hvert fall, men jeg hindrer selvfølgelig ikke at andre kan ordne noe.
Kan vi satse på denne helgen? For min del så passer alle de 3 førnevnte byene bra.
Jeg er interessert i Molde.
Tar og dytter denne til toppen for å se om det er interesse. Trenger jo selvfølgelig ikke å være noe stortreff, men kan jo være hyggelig å møte freaks i sollyset.
Kristiansund
Blir det noe treff?
ZarGate er jo på vestnes (ferga rett over fjorden fra Molde) nå neste helg (1.-4. okt). Kommer man til å finne et betydelig antall freaks der?
Jeg er vel egentlig ikke den typiske defisjonen på "freak" (registrerte meg på forumet da pyro-delen her var større, og har bare blitt hengende her siden.), men jeg blir da sikkert med og finner på noe en gang, hvis det skjer noe i Molde. Tror ikke jeg gidder å stikke på zargate da...
Sitat av cos Vis innlegg
Kristiansund
Vis hele sitatet...
vi får lage oss et minitreff i Ballbyen da
Sitat av Avatar Vis innlegg
Hva med i Ålesund?
Vis hele sitatet...
+1 titegn!!!
Det blir Area LAN på Sulahallen i ferien så de som vil kan jo ta seg en tur?

Sula ligger 25kr (6-8min med båt) fra Ålesund.
Noen freaker som holder til eller studerer i Volda by any chance?
Mange som skal på vestnes lanet i helga da?
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Jeg blir nok å finne der.
Bor i Sogn og Fjordane, ikke langt fra Vanylven (15 min-ish), så me får sjå.
Med buss blir det lettere for meg å ta buss til Ålesund, vet ikke om det går buss til Molde fra Måløy D:
Er jo også Convention i Kr.sund i ferien, 1-5 Oktober. Det er jo noe man ikke må gå glipp av, og en fin plass å møte freaks på ?
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Mange som skal på vestnes lanet i helga da?
Vis hele sitatet...
Bor 5 minutter unna, men nei.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Molde er jo det mest sentrale om man snakker om et treff for kristiansund/ålesund/molde, men jeg tviler på at det er mange som tar turen fra ålsesund og kristiansund til molde for et nff-treff. Selv er jeg moldish, men bor i ålseund atm
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Mange som skal på vestnes lanet i helga da?
Vis hele sitatet...
Tror ikke det, ganske hektisk tid på skolen for tiden, og i vinterferien i uke 41 er jeg i Førde hele ferien.
Kanskje et treff i løpet av helgene etter det?
Dere moldensere syns alltid at molde er mest sentralt. Freak-treff, sykehus you name it
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Dere moldensere syns alltid at molde er mest sentralt. Freak-treff, sykehus you name it
Vis hele sitatet...
Vel, jeg bor midt imellom Molde og Ålesund omtrent. Og jeg synes fremdeles Molde er mest sentralt. Jeg tipper også på at det er flere som kan møte opp i Molde, jeg håper i hvert fall det.

Men kan jo gå ann å få til et treff i Ålesund eller Kr. sund også, for all del.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Bor i Sogn og Fjordane, ikke langt fra Vanylven (15 min-ish), så me får sjå.
Med buss blir det lettere for meg å ta buss til Ålesund, vet ikke om det går buss til Molde fra Måløy D:
Vis hele sitatet...
I Vanylven har de et hus som er hvitt og rosa. Det i seg selv burde være grunn nok til å ha treff der. Til Molde er vel det best å komme seg til Volda, og så ta Timeekspressen derfra. Eventuelt slenge seg på hurtigruten, men klart, det er vel ikke det mest kostnadseffektive.
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Dere moldensere syns alltid at molde er mest sentralt. Freak-treff, sykehus you name it
Vis hele sitatet...
Molde er mest sentralt. Basta bom. Jeg bor midt i mellom Molde og Kristiansund og er ganske nøytral i denne saken.
Men Molde|Kr.sund krigen kommer aldri til å ta slutt, mohahaha
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
I Vanylven har de et hus som er hvitt og rosa. Det i seg selv burde være grunn nok til å ha treff der.
Vis hele sitatet...
Det gamle bygget rett før Rovdebygda? Vi har hytte rett over veien fra der
Vi er der ganske sjelden da, siden vi har leid den ut til en Polsk familie ut Mai.

Men om vi velger å ha treff der kan jeg muligens møte opp siden det er ikke mer enn ca. én time fra huset mitt.
Sist endret av Deadlock Radium; 28. september 2010 kl. 11:49.
Jeg ser helst at det blir i Ålesund, men svipper fort en tur til Molde om det er nok interesse for det. Blir uaktuelt å kjøre helt til Kristiansund for min del i alle fall. Kan hende jeg blir å se på ZG på Vestnes for så vidt.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Det gamle bygget rett før Rovdebygda? Vi har hytte rett over veien fra der
Vi er der ganske sjelden da, siden vi har leid den ut til en Polsk familie ut Mai.

Men om vi velger å ha treff der kan jeg muligens møte opp siden det er ikke mer enn ca. én time fra huset mitt.
Vis hele sitatet...
Har de et sånt hus der og? Jeg tenker på det som ligger på Åheim, akkurat idet du kommer ned fra Beksle. Det er rutet hvitt og rosa! Ser det lettest om du kjører sørover.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Det er jo lite å diskutere når molde faktisk ligger omtrent midt mellom kristiansund og ålesund, da må nødvendigvis molde være mest sentralt i denne diskusjonen
Sist endret av z0p; 28. september 2010 kl. 12:19.
Sitat av Blåskimmelost Vis innlegg
Har de et sånt hus der og? Jeg tenker på det som ligger på Åheim, akkurat idet du kommer ned fra Beksle. Det er rutet hvitt og rosa! Ser det lettest om du kjører sørover.
Vis hele sitatet...
Ah, "vannkopphuset" som jeg liker å kalle det?
Når en kjører videre 10min etter Syvde ser en et stort, hvitt lagerbygg med rosa tak på venstre side av veien ned med sjøen. Ganske digert, det er det jeg tenker på.
hadde blitt med om jeg fortsatt bodde der oppe
Kristiansund!!!
Sitat av imba Vis innlegg
Kristiansund!!!
Vis hele sitatet...
Synes værtfall at freaks som skal på convention kan ha en liten samling
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som vil foreslå en dato og et sted? Et sted der de serverer mat og alkohol, kanskje?

Jeg bare begynner ved å foreslå 23. oktober i Molde, på Dollys. Er ikke Dollys den pizzasjappa som er litt ovenfor rutebilstasjonen? Lett å finne frem, og sentralt.
ja
staM's Avatar
Trådstarter
Sitat av unify Vis innlegg
Noen som vil foreslå en dato og et sted? Et sted der de serverer mat og alkohol, kanskje?

Jeg bare begynner ved å foreslå 23. oktober i Molde, på Dollys. Er ikke Dollys den pizzasjappa som er litt ovenfor rutebilstasjonen? Lett å finne frem, og sentralt.
Vis hele sitatet...
23. Oktober, blir fredag om omtrent to uker ja? Om det blir noe av dette, så skal jeg og en kompis prøve å komme oss dit i da i hvert fall. Men kan ikke love noe.

Jeg synes vi bare kan sette den datoen, så får den som kan komme møte opp. Dolly Dimples er ikke langt i fra busstasjonen, stemmer. Stemmer også for Dolly.
Sist endret av staM; 7. oktober 2010 kl. 21:33.
Molde 23 oktober hadde funka greit det, er jo bursdagen min trossalt.
23. Er lørdag om 2 uker. Da kommer i alle fall jeg, enten det blir alene eller vi blir en stor gjeng. Ber om at alle som kommer sier fra, så kan jeg bestille bord.
Sorry for bump, men hva skjedde med at det plutselig var ingen som var interessert?
Jo intressen er der, men 23 oktober passer plutselig ikke lengre.