Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2015
Anonym bruker
"Fattig Hvithval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Grunnet mye tørke på grønt i området mitt, har jeg gått over til litt brunt og brukt det isteden i en uke nå.

Pleier aldri å røyke brunt så vet ikke om det jeg får er bra eller dårlig kvalitet, men jeg har merket at effekten er litt annerledes en grønt.

Come up er ofte veldig rask og intens, fin effekt på hodet og kroppen, ligner noe indica dominant, men det jeg irriterer meg over mest er at det varer veldig kort i forhold til grønt. Er dette på grunn av dårlig kvalitet brunt eller er dette vanlig? Er nesten akkurat det samme uansett hvem jeg kjøper ifra.

Trenger kanskje litt tips til hvordan jeg kan forlenge effekten og evt. hvordan jeg kan se om det jeg får er dårlig eller innafor.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Det er forskjellig, du får ulike typer brunt, ulike typer grønt. One makes you taller, one makes you smaller etc.

Veldig vanskelig og si hva du har, men du kjenner jo selv om du blir høy eller stein.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Brunt bør være sterkere.
Grønt er toppskudd fra cannabis hunnplante. Brunt (av god kvalitet) er deler av hunnplanten med høy andel virkestoff som presses. Gjerne trommes cannabisen gjennom ulike filtre hvor det som faller gjennom filteret blir presset sammen og produktet blir dry-sift hash. Du kan også lage hasj med is/vann - dette kalles gjerne bubblehash.

Godt grønt kan være bedre enn dårlig brunt, men poenget er sådan at god hasj skal være bedre enn godt grønt. Du får ikke grønt med 40% thc. Det kan du få til med hasj.

Håper dette svarte deg. Om jeg har skrevet noe halvgærent får noen korrigere meg.

Kos deg med røykinga
Sist endret av Adeith; 28. juli 2021 kl. 01:25.
Kan hende du har kjøpt "såpe" hasj eller hasj bøffet ut med noe. Hvis du tar en klump og brenner den opp og det blir svart aske så er det mye dritt i den.

Mer info finner du ved å søke litt på forumet, er utallige posts angående dette
Sist endret av Vasken; 28. juli 2021 kl. 01:27.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gjetter på at du har fått noe av den elendige mørke hasjen som endel lokale, tyngre narkiser foretrekker fordi den smeller fort som du beskriver. Andre kjennetegn på møkk kan være at bønna lukter søtlig og ikke pot. I romtemperatur er klumpene uansett størrelse myke. Du blir ekstremt seig på fingrene av å mekke og aska blir mye hardere. Smaken er dritt og man blir sår i halsen. Har mye bedre erfaring med lyse typer de siste årene. Spesielt det at rusen kommer brått og varer kortere får meg til å mistenke noe syntetisk de få gangene jeg har vært borti møkka.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ut av nyskjerrighet, den sorte brune typen med stempel "Mistmourthe" er denne god eller buff?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har røyket grønt i alle år og føler det samme som deg. Det kan hende at jeg i løpet av mine 10 år med røyking aldri har fått god brunt, men har kjøpt brunt i christiania og amsterdam og resultatet er det samme. Jeg får en intens og kort high, 1 time etter røyking føler jeg meg nesten ikke fjern lenger.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ut av nyskjerrighet, den sorte brune typen med stempel "Mistmourthe" er denne god eller buff?
Vis hele sitatet...
Har du bilde av dette stempelet?
De mørkebrune med litt lysere kjerne, med stempel av tre prikker (laget m tusj) som går rundt er i alle fall helt kurrante. Ikke det aller sterkeste, men langt i fra dårlig.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen bilde men det er skrevet plaint ut på hvitt papir. Hva i huleste betyr Mistmourthe uansett?
Hvis du vil forlenge effekten kan du lage edibles. Har vært høy i over 12 timer på den måten
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen bilde men det er skrevet plaint ut på hvitt papir. Hva i huleste betyr Mistmourthe uansett?
Vis hele sitatet...
tusj eller print?
hvis tusj er det samme som den jeg snakket om
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Print den jeg snakker om, sort og mørk cellofanen er dynka i olje.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har røyket pot i flere månder
Me thc over 20% prøvd ca 6typer hasj etter det å dealern sa det var top shelf å han lyger ikke om kval men ingenting av brunt funker lenger
Kan si at jeg har hatt totalt motsatt effekt når jeg pleide og røyke brunt. Stein som faen i timesvis, uten noen inspirasjon til å gjøre noe annet enn å sitte i sofaen. Jeg gikk over til grønt da jeg flyttet til en større by siden jeg da kunne få tak i det, og siden har røyket kun det. I tørke perioder før jeg fant min nåverende hjelper gadd jeg rett og slett ikke. Det er ikke vært det for min del.

Med andre ord tror jeg ting er så forskjellig fra person til person, plass til plass at det nermere er umulig å egentlig gi noen gode svar på hvorfor noe er svakere, eller sterkere enn andre ting.

Nå er jeg heldig og har en som gror lokal, god kvalitet som ikke handler om å bli så stein som mulig, men å ha det fint. Grønt for meg har alltid vært bedre enn brunt.

Forlenging av effekt er vel ikke noen måte å gjøre det på. Innhold, er innhold. Du kan såklart drikke deg drita og så røyke. Da drar jeg på tur isåfall. En god regel på brunt er vel så lenge det ikke er hvit røyk som kommer av den påtent alene så er der urenheter i det.
Sist endret av LazyHazy; 30. juli 2021 kl. 16:09.