Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 7271
Anonym bruker
"Taktløs Håbrann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trodde sub kun funket når den smeltet under tunga. Sublingualt eller hva nå enn det heter, og ikke hvis man svelger eller drikker det...
Disse dypptestene er ikke pålitelige! De kan heller ikke brukes som bevis! At en sånn kan gi ett positivt utslag uten grunn kan helt fint skje, men det som oftere skjer er at politiet tar ett negativt svar for positivt da mange av de ikke fatter at MINSTE antydning til strek på testen går som negativ. Jeg har ikke hatt tid til å lese igjennom tråden, men jeg har lest hendelsen, så svarer jeg på noe som er besvart els så får jeg bare beklage også får du ignorere innlegget mitt.

Har du fått noe svar på blodprøven? Jeg tipper den kommer tilbake clean! Du har ikke utalt deg i avhør og vist blodprøven kommer tilbake ren så har dem nada og de må gi førerkortet ditt tilbake. Faktisk så har dem plikt til å gjøre dette innen 14dag om du krysset av for at du ikke godtar at dem tar førerkortet ditt når dem tok det, med mindre blodprøven slo ut da så klart. Btw, det tar ca 2 timer før buprenorphine kicker inn.
Sist endret av Alge; 27. juli 2021 kl. 23:35.
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
Hadde aldri godtatt det stå på ditt
▼ ... over en uke senere ... ▼
Update?
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Aldri rørt dop" men har nok av tråder hvor han har prøvd både det ene og det andre
@"Orange Kvernknurr": Vi har vært gjennom det, han mente opiater. Jeg vet at postene til TS er litt ordrike til tider, men om du ikke vil lese de trenger du heller ikke å delta. Sakens kjerne som jeg forstår det er at en ex-speeder plutselig scorer på opiater etter noe mistenkelig drikke fra politiet.
Fått svar på blodprøven?