Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 880
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei,

Jeg kjøpte 3 piller idag som angivelig er rivotril. Disse ser ikke ut som de typiske roche sine. De ble kjøpt i løsvekt, men knekker riktig og virker ellers å være ved god kvalitet.

På den ene siden er det ingen oppmerking. På den andre siden er det et svakt «2æ tall. Noen som har informasjon om disse?
Ut ifra det du forteller er det de fra Galenika sine brett og de er forhåpentligvis ekte (siden de du fikk er løse).
Hvis de er skikkelige er de mye(!) bedre enn de man fikk på de falske Rocheglassene.

Enjoy.

Husk bilder neste gang
Sist endret av krystallkongen; 10. juli 2021 kl. 18:22.
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei, takk for svar.

Det skjedde noe feil ved opplastingen av bildet, men det kommer her.

[IMG][/IMG]
Galenika Rivotril.

"Glinser" pillene? Et lag utenpå som er litt shiny? Det har de ekte i hvertfall.
Sist endret av krystallkongen; 10. juli 2021 kl. 19:46.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smaker de mynte så er det rivotril
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Smaker de mynte så er det rivotril
Vis hele sitatet...
Det er feil. Da kunne man like gjerne kjøpt Frisk
De må inneholde 2mg Klonazepam for at det skal være Rivotril.

Falske Rivotril som smaker mynte florerte det av i Oslo frem til Pandemien kom og grensene stengte.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Queefer Sutterland
Lilletrille2's Avatar
25 3
Piller er et legemiddel ikke no rusmiddel det går an å ruse seg på de men er ikke egnet etter min mening
Sitat av Lilletrille2 Vis innlegg
Piller er et legemiddel ikke no rusmiddel det går an å ruse seg på de men er ikke egnet etter min mening
Vis hele sitatet...
Oh yes.
Enig i påstanden, men kun for benzo med lang halveringstid, som rivotril og diazepam.
Man tar to. Så to til.
Neste morgen er glasset tomt, men du føler deg nykter, selv om du snøvler og sjangler bortover gata.

Delusion of sobriety er ikke noe å kødde med.

Jeg synes sobril og imovane eller stilnoct er det beste å ruse seg på. Det varer ikke lenge, og man får en chill form uten at man blir helt ødelagt i dagesvis.