Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  48 10171
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Jeg og F4celess syntes det er så sykt kult med freakere på TG, at vi har lyst til å arrangere et Freakathon for alle interesserte på TG12.

Freakathonet går ut på at du som deltaker deltar på forskjellige små konkurranser som vi legger ut her under TG2012. Dere får poeng for hver konkurranse dere vinner/deltar på. Alle konkurransene blir annonsert i denne tråden.

Poengene blir gitt etter hvilken plass du tar i de ulike konkurransene, samt etter hvor mye godteri dere gir oss. Neida. (Joda).

Dere melder dere på ved å skrive "JEG ER MED!" i denne tråden og vi vil fortløpende da legge dere til i DETTE dokumentet, der vi skriver opp antall poeng hver person får.

I premiepotten finner vi
1.plass: webhotell Pro (1 år, inkl gratis .com/.net/.org-domene) og en hemmelig premie!
2.plass: webhotell premium (1 år, inkl gratis .com/.net/.org-domene)
3.plass: ett webhotell standard (1 år, inkl gratis .com/.net/.org-domene)

(Tusen takk til host1/Forconin som hjelper oss med premier<3<3<3<3<33).

Vi biter ikke, og vil gjerne se at så mange som kan, blir med, da det er morsomst med litt konkurranse!

Mvh
MrMrtn og F4celess
JEG ER MED!
Jeg og Skateward melder oss på
JEG ER MED!
Jeg er med
JEG ER MED! ska du ha pringles? ^^
Jeg er med!!
Jeg er med!
Udødelig Trefisk
fy0phn's Avatar
"JEG ER MED!"
Når er dette?
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Spørs nå litt hva disse konkurransen går ut på, men melder meg på, så får vi se hva jeg rekker å bidra med

Altså: Jeg er med!
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
DA KJØRER VI IGANG MED FØRSTE KONKURRANSE, VI VIL VITE ROW'en TIL DETTE BILDET:

Dere skal komme i egen person til meg og F4celess og si svaret. Vi sitter i Creative r5s10-11.
Den som poster svaret i denne tråden får automagisk minuspoeng.

Det er selvfølgelig lov å melde seg på etter at konkurransene har startet, bare så det er sagt for de av dere som er trege.
Jeg er med
100 poeng tel mæ
Sitat av tysje Vis innlegg
100 poeng tel mæ
Vis hele sitatet...
Luringen som sitter ved siden av konkurranseholderen
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
Sitat av rW. Vis innlegg
Luringen som sitter ved siden av konkurranseholderen
Vis hele sitatet...
Og som vi kommer til å slå bevistløs og teipe fast i stolen under neste konkurranse, null problem.
ARNEEE!
Sitat av rW. Vis innlegg
Luringen som sitter ved siden av konkurranseholderen
Vis hele sitatet...
eneste fordel æ får er jo og se når de poster det dem går ikkje på bestikkelser engang xD
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
Det er fortsatt poeng å hente, alle kan få poeng, dog mindre poeng etter hvilken plassering du får, løpløp!
[COLOR="Lime"]JEG[/COLOR] [COLOR="Red"]ER[/COLOR] [COLOR="blue"]MED![/COLOR]
Hehe. Jeg kan jo melde meg på, jeg også. Kanskje det blir noen poeng å finne, også?

<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
Sitat av Markus Vis innlegg
Hehe. Jeg kan jo melde meg på, jeg også. Kanskje det blir noen poeng å finne, også?

Vis hele sitatet...
Absolutt! Hev deg på den første konkurransen, du har 60 poeng å henter kun der!
wot wot
jeg er med
Hvor pokker sitter dere? Står jo ikke rad nr. borti creative
Noe kjennetegn jeg må se etter?
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
Heiaa, hvis du teller rad 5 fra midtgangen, så roper du bare "f4CELESSSSSSS" så vinker vi. npnp.
Vil ha nytt spørsmål!
Ja da var det ny runde folks. Vi vil ha row og hva slags objekt som er på bildet (ja det er slik med vilje).



Kom direkte til meg og MrMrtn i creative. rad 5 seat 10-11 med svar. Så får dere poeng ettersom. PM godtas ikke.
Sist endret av F4celess; 5. april 2012 kl. 14:46.
jniodøklmaømdakøaødø
3 1
Morsomt!
Sist endret av Skateeward; 5. april 2012 kl. 14:47.
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
Og som vi kommer til å slå bevistløs og teipe fast i stolen under neste konkurranse, null problem.
ARNEEE!
Vis hele sitatet...
For en løgn

Vil komme med forslag om å erklære tysje inhabil i konkurransen

Integriteten deres synker for hvert 100. poeng til tysje, hoho
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
Sitat av rW. Vis innlegg
For en løgn

Vil komme med forslag om å erklære tysje inhabil i konkurransen

Integriteten deres synker for hvert 100. poeng til tysje, hoho
Vis hele sitatet...
Neste gang da, jeg lover! Men jeg kan med hånden på hjerte si at han legit fikk 100 poeng i begge konkurransene, ikke noe juks.

Det er fortsatt mange poeng å sanke folkens, både konkurranse #1 er aktiv samt #2, ser at mange av dere ikke engang har deltatt på #1 x_X
Eneste fordelen jeg har er jo og se når de sitter ved plassene sine, og derfor kunne spamme f5 på riktig tid men untatt av det så ligger jeg likt til alle andre.

vill ikke akkuratt kalle det juks?
Sist endret av tysje; 5. april 2012 kl. 15:37.
Ny konk og denne har ikke tysje noen fordel i

Det er om å gjøre å finne noe denne gangen og. Men ikke en gangen vi ikke peiling på hvor mange av "tingen" det er.

Dere skal finne Bronys. altså My Little Pony fans. Skaff underskrift av så mange som mulig og kom til oss med det mellom kl 10.00 og 12.00 i morgen (fredag). Etter kl 12 blir ikke flere underskrifter akseptert og poeng blir tildelt.

Jeg har papir her(creative rad 5 seat 10). Men dere må skaffe skriveredskap selv.
Sist endret av F4celess; 6. april 2012 kl. 00:46.
Skuffene hvor få brony's som sitter rundt om kring

(Men, kanskje enklere om man bruker hjelpemidler, ikke sant Skateward? )
Alle underskriftene skal være av TG Bronys, for hånd. Så det er klart.

Ettersom det var en del nedetid på forumet i dag så legger vi på en time på fristen. dvs innen kl 13.00 skal alle ha levert underskrifter om de vil ha poeng.

Det er ikke for sent å begynne. ser det er flere som er med men som ikke har registrert svarene så de kan få poeng. De 2 første konkurransene er åpne helt til Freakathon er ferdig.
Det hjelper og rope det ut da er det altid en eller annen som sier fra
Sitat av tysje Vis innlegg
Det hjelper og rope det ut da er det altid en eller annen som sier fra
Vis hele sitatet...
Vurderte faktisk å stå i enden på hver rad og synge ut: «MY LITTLE PONYYYYYY» og sjekke responsen.
stilte meg i nærheten av masse folk som så geekat ut og ropte "ER DET NOEN BRONYS HÆR?" og det var sann 7-8 stk som rekte opp hånda og jeg er ikke sikker på om jeg utaler bronys riktig engang + at de fleste med my little pony skjermsparer og/eller bakrudsbilder er lette og merke
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
NESTE KONKURRANSE:
Her er det snakk om små gåter, her er det ikke om å gjøre å være først, men om å løse flest mulig. Dere mottar 50 poeng for hvert riktig svar.

- Jeg lyser opp i mørket og viser vei til friskere luft, hva er jeg?
- Jeg føler meg litt slapp, men jeg henger nå her enda, hva er jeg?
- Der proffene utfordrer hverandre, hva er jeg?

Denne forventer jeg at alle prøver seg på, dere kommer selvfølgelig i egen person til Creative Rad 5 seat 10-11 og sier svaret, ingen PMs eller poster i denne tråden med svar. GL
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Disse var nå litt slappe imo. Jeg klarer alle (tror jeg) og er ikke på TG engang. Kunne tom. fått dem til uten å ha vært der en eneste gang (:
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
Sitat av Jonta Vis innlegg
Disse var nå litt slappe imo. Jeg klarer alle (tror jeg) og er ikke på TG engang. Kunne tom. fått dem til uten å ha vært der en eneste gang (:
Vis hele sitatet...
Men likevel så er det ekstremt slapt oppmøte her Vi prøver å gjøre det litt enklere for å få mer folk til å bli med.

LETTJENTE POENG HER FOLKENS, TILOGMED JONTA SIER DET!

Her kommer den siste konkurransen, her skal dere finne ut ordet i den GRÅ vertikale linjen. For å finne dette ordet, må dere enten gjette på ordet eller løse disse små (og lette) oppgavene:
  1. Nicket til vinneren av SC2-finalen.
  2. Etternavnet til Editor-in-chief for TG's nettside.
  3. Årets tema for Themed Photo.
  4. Theme sangen til TG i 1996.
  5. Den nye resturanten i skipet sitt navn.
  6. Fornavnet til 11.plassen for GUNNAR Optiks sitt SpaceRace.
  7. "Navnet" til DJ'en under åpningsshowet.
  8. Fornavnet til filmregissøren som lenge har støttet TG.

Dere har forøvrig kun TO sjanser til å gjette det riktige ordet.
Dere leverer svaret, nok en gang, in-person hos oss på Creative sin rad #5 seat 10-11. Ingen PMs eller svar i denne tråden



gogo!
raska på folks, tysje er allerede i gang! :P han har ikke fordel denne gangen tho
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Trådstarter
Da er årets Freakathon over, og jeg vil benytte anledningen til å gratulere Tysje med førsteplass, Eplegutten med andreplass og Skateward med tredjeplass! De vil bli kontaktet senere for info om premier!

Håper deltakerne (som deltok) syntes det var artig, slik at vi kanskje gjør dette igjen neste år

MrMrtn og F4cless takker for seg!
Takk for kampen! Dette var gøy
Sist endret av Daybreak; 8. april 2012 kl. 03:24.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Hva var premiene?
Sitat av Echuz Vis innlegg
Hva var premiene?
Vis hele sitatet...
Det er kanskje en idè å lese tråden før du spør?
Sitat av Echuz Vis innlegg
Hva var premiene?
Vis hele sitatet...
Sitat av MrMrtn Vis innlegg
I premiepotten finner vi
1.plass: webhotell Pro (1 år, inkl gratis .com/.net/.org-domene) og en hemmelig premie!
2.plass: webhotell premium (1 år, inkl gratis .com/.net/.org-domene)
3.plass: ett webhotell standard (1 år, inkl gratis .com/.net/.org-domene)

(Tusen takk til host1/Forconin som hjelper oss med premier<3<3<3<3<33)
Vis hele sitatet...
Du må lese, gutt.
In the kitchen
muRit's Avatar
Har tenkt litt, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke var med på dette.. Stemmer for at dere arrangerer samme type konkurranse for freaksa neste år også (om dere skal på TG13), så skal jeg uten tvil bli med
Sitat av muRit Vis innlegg
Har tenkt litt, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke var med på dette.. Stemmer for at dere arrangerer samme type konkurranse for freaksa neste år også (om dere skal på TG13), så skal jeg uten tvil bli med
Vis hele sitatet...
Det ligger godt an til at det blir freakathon neste år. Jeg skal hvertfall dit og tror MrMrtn skal også. Så du og alle andre er velkommen til å delta. var morro å hoste også så vi legger nok mer i det da.
Sist endret av F4celess; 12. april 2012 kl. 10:19.