Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2195
Hei,
jeg går vgs 2. året. 18 år, har bil lappen. (klasse B) Jeg har vært fast ansatt kontinuerlig fra fylte 13. år (først reklame, og etterhvet butikkjobb i bakeri). Men de siste 2 årene har bare jobbet 1 gang aka 6-7-8 timer per uke. Det er litt lite. Jeg begynner å få ett økende behov for gronker, da det føles naturlig å betale mer av mat etc selv selvom jeg bor hjemme

Jeg har jobbet 2-3 søndager før, og det er sinsykt digg å se timelønnen tippe over på 200-tallet Søndager er det ganske mange av og jeg bruker ikke mine til noe spesielt annet enn lekser og er noe med venner. Men denne tiden skulle jeg veldig gjerne heller brukt på jobbing! Det er her dere medfreaks kommer inn! Hvor kan en som meg få jobb som inkluderer søndagsjobbing? Jeg kan jobbe hverdager etter halv fire, og når som helst i helgene. Disponerer snart også egen bil Hvor kan jeg finne en slik jobb jeg ser etter? Noen av dere som jobber søndager og har forslag til steder å søke? Hvordan er det å jobbe søndager både på dag og kveld? (ikke natt til mandag, da jeg må på skolen og bli smart

<3
Bensinstasjoner har åpent på søndager. Nattevakter i helgene gir greie kroner, både helge- og overtidstilleg :P
Jeg jobber søndager fra 12.-20. på Augusta Arnesen i Økern som vareplukker (frukt og grønt), og de trenger veldig ofte nye søndagshjelper (mange studenter som jobber et halvt år og slutter). Er det ikke plass nå - noe jeg tror det er - vil det være plass om en stund..
Tjener 157kr. i timen som tilsvarer en grei månedslønn på 4-5 tusen. Ofte at man får lov til å jobbe på lørdager også, men da starter man tidligere.
Det kjipe er at du mister hele søndagen, noe du begynner å merke etter en stund :P

Andre steder ville vært noe lignende som krever at ting skjer 24/7 - vi må jobbe på søndager for å levere varene på mandagene.
Hei Hei
Trådstarter
Tar-j: har du truckførerbevis? Så en annonse på finn hvor de trengte noen med trucklappen
Noen Kiwibutikker har søndagsåpent vet jeg Noen flere ideer?
Jajøss de gjorde det ja.. Men nei, det er nok for de fast ansatte. Ingen av oss søndagshjelper kjører truck, vi bare tusler rundt med en tralle i hånda. Veldig lite krav for å jobbe der deltid
Når du jobber i bærum kan du ta deg en jobb på 7-eleven eller Deli de Luca. Mange filialer som har døgnåpent/søndagsåpent. En helt fin jobb ved siden av skole.
Hei Hei
Trådstarter
ja, buddapower. Jeg tenker på noe slikt
Som nevnt 7-eleven! Du bor i Bærum, det er 7-Eleven litt rundt omkring, blandet annet på Toppsåsveien og Jar.
Så kan du jobbe på Shell også, de har åpent 24 timer hver dager hele uken. Hvertfall den som ligger på Bjørnsletta.
Pizzaresturant, type take-away?
På kino kan man få mange søndagsjobber.

-renholder
-kassebestyrer (snopebutikken)
-kassebestyrer (bilett)
-portør
-operatør
Har nettopp søkt på Mc Donalds selv. Virker som de respekterer at du går skole, og du kan selv velge hvor mye og når du vil jobbe