Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1107
Fikk tak i noe amfetamin med småe hvite krystaller i. e det då mixa me metamfetamin eller?
Sitat av Geenjah Vis innlegg
Fikk tak i noe amfetamin med småe hvite krystaller i. e det då mixa me metamfetamin eller?
Vis hele sitatet...
Høres ut som du fikk tak i pulver, ettersom du spør om "misfarginger".
Har aldri kjøpt pulver-amfetamin, da jeg som regel vet at det er minst 50% bøff (har solgt litt sånn dritt sjøl).
Vil tro det er "mixa" med kreatin.

Da jeg solgte små grammere knuste jeg opp en rock, eller kakka paste i noen timer, og brukte dørslag og kreatin for å cutte. Folk i den bransjen skal bare ha penger.
Sitat av Geenjah Vis innlegg
Fikk tak i noe amfetamin med småe hvite krystaller i. e det då mixa me metamfetamin eller?
Vis hele sitatet...
Mye mulig, faktisk så burde du bare regne med at amf som er kjøpt på gata inneholde meth i mer eller mindre grad, da det som regel inneholder det uansett.
Sist endret av Alge; 28. juli 2021 kl. 01:02.
Trådstarter
2 0
Også glemte æ å si at det svir som faen når man snorta det
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nesten all amfetamin i norge er blandet med metaamfetamin, fordi det er mye lettere og billigere å produsere. Men krystaller kan jo være alt fra sukker til hornsalt, hornsalt svir som satan i nesa. Men det gjør også meta-amfetamin. Ren amfetamin svir ikke no særlig og er hvitt og helt luktfritt, men det kjennes på funken. Rusen kjennes mye mindre stressa, lettere å fokusere uten å få oppheng og et generelt sett fint motivasjonsnivå uten at du hakker tenner eller spiser opp innsida av kjeften.